Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
fisher123

DPF - проблеми

Recommended Posts

Здравейте, :help:

Нов съм във форума и се надявам да не повтарям темата, с което да нервирам админа. Проблемът е следния: светва ми чека и след диагностика ми дава като проблем датчика на ДПФ. Интересното в случая е че това се случва при извънградско шофиране и колата влиза в авариен режим а в града нямам проблеми. Продава ли се отделно този датчик или е в комплект с филтъра и ако се продава имате ли някаква идея каква му е цената? Предполагам че това е датчик, който мери разликата в налягането преди и след филтъра. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изобщо не си давай парите за подръжка на ДПФ,а го махаи :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах филтъра и ми сложиха софтуер за кола без ДПФ. Започнаха, обаче някакви проблеми след около 3000км. Скапа се датчика за ъгъла на завиване а той е в CIMa, светна ми и реотанчето, проверих свещи и релето но се оказа че са ОК. Остава ДПФ а него го няма и незная какво да правя. Предполагам че софтуера трябва да се смени. Ако някой е имал подобни проблеми нека сподели !!!

А освен това и търся втора употреба CIM , който трябва да отговаря на следния номер GM 132 041 46.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има датчик за ъгъл на завиване с DPF?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

смених Windowsа си бях изпозабравил потр. имена и пароли. Та ДПФ няма нищо общо с ЦИМа , но след като ми махнаха ДПФа физически и след това софтуерно след около 3000км. светна "реотанчето", което би означавало всичко свързано с свещите и ДПФ. Свещите са ОК и релето също остава ДПФ а него го няма. Компютъра дава 0 грешки в тази посока, но реотанчето продължава да мига. В Опел ми обясниха , че ако всичко е наред със свещите то остава ДПФ, който вече липсва. Та въпроса ми е имал ли е някой подобен проблем. Освен това се прецака и датчика за ъгъла за завиване, който се намирал в ЦИМа, след което ми света индикацията за ESP i воланчето за тракшън контрола. Всчко това се останови в Опел и в сервиз в който ми обслужват колата. Та сега търся ЦИМ за Вектра Ц 150к. 2006г. Z19DTH e е мотора а номера на ЦИМа трябва да отговаря на GM 132 041 46.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния който е изял дървото с неправилен съвет , при вектра ц няма стандартен начин за премахване на ДПФ и затова ровят в компа и му е за последно , имам доста опит с подобни проблеми , почти всяка седмица се срещам с поне един излъган , интересно защо не се връщат при МАЙСТОРА сторил това , няма да навлизам в технологията на софтуерното премахване , но не правилното .

А за датчика на позицията на волана няма общо .

А и светенето на лампата за подгрев е от това че компа и изчислил че ДПФ се е напълнил и иска сервизна регенерация .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, ако не е проблем дай телефон за връзка на лични, бих искал да се консултирам за мигането на лампичката след премхването на DPF. а може да ми пишеш и на khbojkov@abv.bg

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×