Gooner8 0 Докладвай Публикувано 22 Септември, 2014 Здравейте, понеже искам да сменя спирачните апарати на Кадет-а (Кадет Е, 1,6 , 1986) с такива от Астра (или поне така ми препоръчаха), та искам да попитам дали от Астра Ф ще станат и слагането на такива апарати означава ли, че трябва да сложа и дискове от Астра или старите са ОК. Благодаря ви предварително. П.П. Ако пък някой може директно да ме оферира за такива апарати ще съм благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido8704 0 Докладвай Отговорено 22 Септември, 2014 Може да станат апарати от Астра но трябва да си намериш такива от Астра Ф 1.6 моно предполагам и Кадета ти е с такъв мотор C16NZ обикновенни апарати търси, не-вентилирани, защото ако вземеш вентилирани трябва да сменяш и дисковете а ако вземеш обикновенни апарати от такава Астра направо ги слагаш на твоите дискове. Аз на Корсата така направих а тя беше точно с такива апарати като твоите но много главоболия ми създадоха и трябваше да я ъпгрейтна с по новички обикновени апарати от Корса Б C12NZ, и сега проблеми нямам, направо ги сложихме на същите дискове и заспаха... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gooner8 0 Докладвай Отговорено 13 Октомври, 2014 Дидо, благодаря за отговора. Не писах по-рано, защото бях малко зает, но мога да се похваля, взех такива апарати от Астра и паснаха идеално. Сега искам да те попитам, а какъв ти е опитът със задните спирачки и цялата история с барабаните. Ако погледнем пак към Астрата, дали ще паснат. Благодаря ти. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido8704 0 Докладвай Отговорено 15 Октомври, 2014 Според мен и моето мнение е да не ги буташ барабаните, ако нямаш проблеми с тях карай си с оригиналните, както съм и аз с тях , искат от време на време вниамние да им се обърне и по точно проверяване на цилиндърчетата дали пропускат спирачна течност или не, както и накладките но не е нещо фрапиращо, единствено преди време смених на десния барабан оригиналното спирачно цилиндърче защото пропускаше спирачна течност от уплътнението понеже часта беше ръждясъла и беше повдигнала гумата а от там пропускаше, взех такова на марката "Metelli" и вече се оправиха нещата след подмяната. П.С. Усети ли разликата след смяната на апаратите, какво ще кажеш за енерцията сега, на моята след подмяната и се увеличи драстично енерцията, аз лично съм много доволен след ъпгрейта Редактирано 15 Октомври, 2014 от dido8704 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове