Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
pokepa

Утечка от 250mA в покой на Корсата ми

Recommended Posts

Вчера следобяд акумулаторът на корсата паднал до такава степен, че мултиметъра показваше 7,55 волта. Акумулаторът е чисто нов, в гаранция, купен преди месец и половина. Подадоха ми ток с кабели, запалих от раз, карах 30-тина минути, взех зарядно за акумулатори от един приятел, карах пак 30 минути. Палих 2 пъти и си върти и пали нормално. Свалих акумулатора и го заредих вкъщи на терасата 8 часа, после 1 час изключен, после 3 часа зареждане, пак 1 час изключен, и накрая още 4 часа зареждане. Акумулаторът се зареди напълно и 2 часа след откачане от зарядното показваше 13,08 волта на клемите на акумулатора. Монтирах го в корсата, закачих плюсовата клема и реших да замеря консумацията на минусовата клема и маса чрез мултиметъра. Уреда ми отчете 250 милиампера консумация в покой без никакви консуматори (радиото предварително го бях извадил). Има утечка и то сериозна, при допустима консумация в покой не повече от 30 милиампера, и то ако колата има аларма, пък аз нямам аларма.

Извадих бушон номер 1 и о чудо - консумацията изчезна и уреда показва 0.00 милиампера.

 

Според упътването, бушонъ е:

 

1. Предпазител 20А

- Терминал 30

- Аварийни светлини

- Плафон на купето, преден

- Плафон на купето, заден

- Плафон на багажника

- Захранване на диагностичния куплунг

- DID/TID

- Радио

- Клаксон

- Инсталация за мобилен телефон

 

Терминал 30 не зная кое е и какво е. Аварийните наистина не работят без бушона. Плафонът на купето - преден, също не работи. Заден плафон на купето нямам. Плафон в багажника нямам.

ТИД и ДИД дисплея също не работи без бушона. Радиото казах че съм го свалил предварително, за да го елиминирам като евентуална причина за утечката. Клаксонът забравих да го пробвам дали функционира без бушона. Инсталация за мобилен телефон нямам.

 

Та, въпроса е, къде да търся утечката и как в гореизброените неща. Дълбоко ме съмнява, че е плафона, защото преди време имах проблеми с него.

Утре ще махна крушката му, за да видя дали утечката ще я има или ще изчезне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато закачиш мултицета, той прави връзка и светват плафони, дисплей и радио, трябва да дадеш на контакт и да огасиш, след това гледай отечката. Виж при вратите в гофретите за наранени кабели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих проблема - в плафона е. Винаги има 12 волта на двете пластини в плафона (при свалена крушка), без значение дали плафона е пуснат или изгасен.

Сега както ми беше казал колегата sokol1, ще видя кабелите при бутона на шофьорската врата в краката на шофьора. Най-вероятно там замасява незаконно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×