Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
milenbsl

Промяна на работната темперратура

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Загледал съм вектрицата, че нещо включва перките едва когато стане напечено - включва директно датчика за твърде висока температура над 100-и-нещо градуса (на радиатора нали са два датчика - единият е за 92-100 градуса, или нещо подобно, и включва перките за да поддържа температурата, а другият директно включва при прекалено висока температура). Решил съм да ги сменям и двата, НО мисля така да ги подбера, че заедно с термостат отварящ на 82 градуса да смъкна работната температура на двигателя от 90-92 градуса на 82-85 градуса.

 

Двигателя е X20XEV, с климатик, с оригинален термостат отварящ на 92 градуса. Мисля да взема "патрона" от този и да го монтирам на тялото на моя.

 

Та въпросите ми са:

- Някой правил ли е този опит и ако да, то какви са резултатите/какви резултати евентуално да очаквам?

- Има ли смисъл от това упражнение? (дааа знам, че немците така са го проектирали, НО едвали са предвидили адските жеги 17 години след излизането на колата на бял свят)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×