Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
niki_

Разлика между C20NE и C20XE

Recommended Posts

Здравейте опел фенове, искам да попитам има ли разлика между в блоковетена C20NE и C20XE. Може ли на NE да сложа глава от XE и ако може освен главата с колекторите какво друго триабва да се смени.Триабва ли да сменя и буталата защото видимо челата са им различни на NE-то е с голяма вдлъбнатина а на XE-то е с 4 лунички.Има ли раслика в инсталацията.

 

Благодаря на всички предварително

 

Моля не спамете в темата сериозна е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е виж, сам си си отговорил.Иначе и инсталацията е различна , Хе-то има датчик за детонация на блока,хол датчик, освен магнитния и сигурно нещо изтървам....Иначе ако на блока на НЕ сложиш глава на ХЕ ще скриеш номера на мотора, ако това е проблем за теб.Иначе по-добре смени целия мотор , Касапа има хубава оферта.Само глава струва от 250++++лв., имаш делко с хол,датчик за детонация, дебитомер, инсталация , комп, труд на който ще ти ги слага, бутала , не знам долу коляновия вал дали е еднакъв, и парите много наедряха.Сам си прецени кой е по-добрия вариант като има много вариант, и то евтин на тунинг на НЕ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Блок и колянов вал съвпадат, но номера на блока е сложен така, че по-голямата глава го закрива. - главата както я спазариш, но за да си събереш една хубава и качествена глава цената ще е доста над 250лв.

-Трябват ти бутала и мотовилки, по моргите мисля, че можеш да ги намериш за 350-400лв.

-Трябва ти всм. с-ма- всмукатели, дросел, пауъркап/СФИ кутия, дебитомер- не повече от 200-220лв. всичко.

-Изпускателна с-ма- колектори, и ако решиш да правиш по-голям диаметър тръбите нататък.. мисля че около 300лв. може да дойде работата.

-Инсталацията може да се ползва с преправяне, но ти трябват датчиците от ХЕ, с изкл. на някой, мисля че датчика за темп. на водата не е различен, ламбдата също, но не съм сигурен.

-ЕКУ-то, дюзите и регулатора(за него не съм 100% убеден) не стават.

-Бензинова, водна и маслена помпа могат да останат, както стартер, алтенатор, Ф16-ката също си остава. -Водния радиатор не ти е проблем, но ХЕ-тата имат и маслен, който не е 100% задължителен, но ако искаш да го имаш има работа и по неговия монтаж.

И т.н. и т.н., където не съм слагал цени не знам кое колко може да ти струва, но дори и без тях цената идва около 900-1000лв., всичко по мое мнение ще е около 1300. За тия пари можеш да си купиш оборудвано ХЕ, и ще си имаш и едно НЕ, което можеш да продадеш  :th_up:

edit: сега се сетих, мисля че и моторчето за празния ход може да остане. Има и доста чарколаци, които при НЕ и ХЕ имат различни номера, но всъщност са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисия невъзможна !

Няма да стане !

Нищо с нищо не става единствено- стъпков мотор алтернатор и за др не се сащам .

А е и пълна лудост да се захващаш с такъв проект ! Страшно много работа по смяна на карантий стругари и жичнаджий а пък намирането на датчиците е бая скъпо.

Един дебитометър е 170-220 лв шо то менте а оригинал няма да ти казвам че ще се откажеш от Опел .

 

Най -добрия варият купуваш Хе и си продаваш НЕ-то чисто и  просто !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предлага задоволителна еластичност,доста здрав като цяло, части под път и над път на приемливи цени, разхода също е приемлив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен лично вобще не ми харесва тоя двигател с тея 8 клапана. Нито калибрата с тоя мотор е калибра нито Астра GSi с тоя мотор е GSi. Става въпрос ако говорим за малко по мощтни двигатели. Ако е за някой който не го влече скорост и мощтност което ме съмнява е перфектен, Защото има мощтност но не може да очакваш кой знае какво. На мен като ми издуха стария двигател на астрата c16nz ми предлагаха c18xe и c20ne и съм много щтаслив, че взех хе-то. Вчера на Бояна се пуснах със 6-7 коли и всичките ги пляснах а бяха горе долу мойте коне, че и повече. Но кажи за какво питаш. Имаш такъв двигател на колата и събираш мнения или те интересува за трансплантация дали да сложиш. За "NE" отговора ми е НЕ, а за "ХЕ" отговора ми е Ехеее... :icon_biggrin: :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър, здрав , евтина подръжка . Спрямо останали 2.0 8 кл доста бърз и пъргав .

Отличен двигател .

 

Двигател от старата школа -всичко по него е хубаво !

Редактирано от KASAPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на мойто му върнах на 130км/ч втора вместо четвърта ,а ангренажа беше за смяна...(възможно най-бързо изключих от скорост)

След това загасна и някаде като падна на 60-70км/ч сложих пета и си запали се едно нищо не беше станало :opel_forever:

Ако някой не вярва с мен беше сестра ми и една нейна приятелка :devil-smiley-019:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Мен лично вобще не ми харесва тоя двигател с тея 8 клапана. Нито калибрата с тоя мотор е калибра нито Астра GSi с тоя мотор е GSi. Става въпрос ако говорим за малко по мощтни двигатели. Ако е за някой който не го влече скорост и мощтност което ме съмнява е перфектен, Защото има мощтност но не може да очакваш кой знае какво. На мен като ми издуха стария двигател на астрата c16nz ми предлагаха c18xe и c20ne и съм много щтаслив, че взех хе-то. Вчера на Бояна се пуснах със 6-7 коли и всичките ги пляснах а бяха горе долу мойте коне, че и повече. Но кажи за какво питаш. Имаш такъв двигател на колата и събираш мнения или те интересува за трансплантация дали да сложиш. За "NE" отговора ми е НЕ, а за "ХЕ" отговора ми е Ехеее... :icon_biggrin: :opel_forever:

 

Ми Астрата ми е с такъв мотор и съм си доста доволен от него..като цяло..върви си доволно и т.н а и си ми е интересно мнението на другите от форума.. а и не съм тръгнал да го сравнявам с С20ХЕ и т.н..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един Фен ! ! ! Кеф да го караш в средни обороти, има добър момент и яко скача без да го шиеш до червеното . ..

2 3 години го "мачках" на тежко купе, и метанец му бях пуснал, вървеше си на пушка, веднъж не е проплакал . За потдръжката си, която е почти без пари, незнам да може да се намери нещо по - добре вървящо, по - здраво и по - икономично !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубава моторетка, даже смятам на другата астра да и бодна 1.Ако ти е паднал на цена взимай го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Много хубава моторетка, даже смятам на другата астра да и бодна 1.Ако ти е паднал на цена взимай го.

Казах и по горе,че астрата ми е с такъв мотор.. а отделно ни изпадна една ударена Вектра за 500 лв с такъв мотор.. и Баща ми ще го монтира на неговият кадет.. да видим резултата.. който според мен ще е доволен :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един фен се добавя!!!

Моята Вектра е с такъв мотор.Доволен съм,въпреки че в момента му се прави полуосновен ремонт,но ако не беше отворен щеше още кой знае колко да се кара без да изтропа,а повярвай проблемите му които излезоха при отварянето му не са от най безобидните.А и колата се кара на газ 3,5 год от мен и още 4-5 год от предищния собственик.След ревизията на мотора мисля че направо ще литне,че наполседък се беше поспънал(от "тоновете" нагар по клапаните и буталата в следствие на работата му на газ от толкова години)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
от "тоновете" нагар по клапаните и буталата в следствие на работата му на газ от толкова години)

 

Е ти сега нищо не каза. Може всякаква да е газта ама точно пък нагар не прави.

 

По темата:

Карам този мотор в калибра. Много съм доволен има си и газ. Верно не върви като ХЕ но аз не ходя на гонки. Най-често си карам колата на дълъг път и съм мн доволен от този мотор доставя удоволствие да се кара колата с него. От ниските си отлепя добре не е нужно да ръчкаш предавки при изпреварване. Ефтини консумативи и понася мн добре газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Е ти сега нищо не каза. Може всякаква да е газта ама точно пък нагар не прави.

 

По темата:

Карам този мотор в калибра. Много съм доволен има си и газ. Верно не върви като ХЕ но аз не ходя на гонки. Най-често си карам колата на дълъг път и съм мн доволен от този мотор доставя удоволствие да се кара колата с него. От ниските си отлепя добре не е нужно да ръчкаш предавки при изпреварване. Ефтини консумативи и понася мн добре газ.

 

Говоря за това,защото съм го видял с очите си!!!!!!!От какво може да е друго не знам-не съм капацитет в областта-казал ми го е майстора,ако той греши и аз греша

 

ПС:съжелявам за спам-а на автора на темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C20NE e бонбон мотор!Нее бърз ма нее и бавен средна работа от към подръжка е супер в сравнение с ХЕ то е х2 по ефтин.Търпи на много извращения (личен опит) и да чукна на дърво се крепи!До сега що тормоз е видял при мене а при предишните какво е било... бог знае и още нее отварян този мотор от което си правя извода че е доста здрав!Такаче зимаи НЕто и го слагаите на бащати на кадета ще се роди човека ;) надали е ,,ръчкатор" че да му трябва ХЕ ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С20NE XAX НЕНОРМАЛЕН МОТОР ИМАМ И ХЕ НО NE Е ПО ЗДРАВ САС 100 КИЛОМЕТРА НА 2 ОБАРКАЬ СКОРОСТИТА ВМЕСТО 3 ОДАРИХ 1 КАКВО ЛИ 6ТЕ СТАНЕ С ХЕ АКО ГО НАПРАВА ХАХ.ЗИМАИ МОТОРА МЕ СЕ 4УДИ В КАДЕТА 6ТЕ ЛИТНЕ МАЛКО ГО ОБСЛУЙИ И 6ТЕ ЛИТНЕ НА ТОВА КУПЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:devil-smiley-019: Да Лятото мотора ще бъде сложен на Кадета и ще видим :icon_biggrin: но все пак по никакъв начин не искам да ги сравнявам и НЕ-то и ХЕ-то.. за бързина и т.н всеки залага на ХЕ-То.. но НЕ-то също не остава назад :icon_biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета! Нов съм. С на Тошко Астрата, да ви кажа дърпах се със 1.8 16в 136к.с до втора заедно вървяхме като вкарам 3-та му дърпам с 1-2 метра може ли да е от чипа?

 

 

zdr mom4eta nov sam s na To6ko astrata davi kaja darpah se sas 1.8 16v 136k do vtora zaedno varvqhme kato vkaram 3-ta my darpam s 1-2 metra mojeli da e pt 4ipa .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NE е истината - корав мотор за който се иска много талант да го скапеш

- евтина поддръжка

- поддава се на тунинг че дори и на турбиниране

- поддава се и на газификация без особенни проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само една дума мога да кажа за NE-то ТЪПАНАРОУСТОЙЧИВ!

Много зор трябва че да се счупи това желязо :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някаде по горе се спомена, че 19ХЕ е по-добър наистина е така но на 18 хему трябват около 250 лв да се обслужи ролки ремък водна помпа а Не-то за 70 кинта е като нов сменена водна помпа и ремък

за вървенето не никак за подценяване добра мощност нелош въртящ момент който целия е на разполовение при 2600 оборота ( ако не ме лъже паметта) разхода е сходен като на ХЕ

 

Прекрасна маторетка не е капризен към масла понася чудесно Метан и Пропан :devil-smiley-019: какво повече да искаш от един почти вечен мотор :icon_rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се порових в няколко саита, и гледам че има някаква странна разлика , На някои места дават НЕ то с 115 , коня другаде го дават 116, монтиран на калибра годават 116 коня, а на вектра 115.Каква е разликата, компютрите ли са различни, също така дават вектрата да ускорява за 10.5, а калибрата за 9,5 до 100.При положение че калибрата е горе долу същите килограми.А за астра гси 8клапана показателя до 100 отново е 9,5.Астрата трябва да е къде къде по лека от калибрата.Чудно ми е къде е разликата.Имам астра с 5 врати и вектра седан, и разликата е че астрата е с 50 килограма по лека от вектрата.Ако някои знае и обяснище съм му много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×