Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Joy

Съвети за нов собственик на 1.7 cdti 100k

Recommended Posts

Привет на всички, нов собственик съм (от един месец) и сега свиквам да я карам. Имам следния проблем - дилема? Нормално ли е за този мотор 1.7 cdti ISUZU 100к да е тромав а при сериозно натискане за да върви да пуши като оставя димна опашка. При диагностика не показва грешка. Смесения разход за сега 2000км е 5,8л/100км. Ще съм благодарен за съвет от някой какво да проверявам и да считам ли че всъщност това е нормално ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е тромав преди да мине 1600-1700 оборота .... развърти ли се турбото тръгва. Аз обаче съм с малко по-друг мотор. Незнам ти какво очакваш от 100 кончета?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме притеснява много това че е тромав (отчитам че слизам от 2000 кубика бензин) но ме смущава пушека който хвърля когато я натисна и наистина дръпне както трябва. Моля някой с астра Х като моята ако е наблюдавал същият проблем нека сподели дали е нормално или е необходимо да предприема нещо. Благодаря предврително за съветите които очаквам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смея да тръвдя, че при мен не е така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква нафта караш? - питам защото моята Вектра като я купих беше на 3г. и сравнително малко и сигурни километри. При тестове беше почти като бензинка (никакъв пушек)...

За 3-4000км с нафтата на ЕКО стана като Икарус от градския транспорт. Аз бях свикнал да карам бензинки а и по-леки и исках да отлита и до 3та отзад нищо не се виждаше. Всички попадаха в димна завеса. Разбира се, че това е малко преувеличено :), но пушеше!!!

След като се допитах до няколко сервиза, всички ми казаха, че колата ми е ОК, просто да сменя нафтата! Еми направих го и колата се поизчисти. Сега след 20-30000км колата е доста по-добре. Пак при ускорение 1-2-3-4 скорост, се познава, че е дизел. Но трябва да си зад мен, аз в огледалата черно не виждам!

 

Също в началото ме питаха какъв цвят пуши, по бяло или по черно. В единия случай, можело да са разкачени маркучи на турбото. Вие него замервали ли сте го? Колко надува?

 

Така и не тествах 1,7 докато търсихме кола на жена ми (взехме бензинка), но бях разпитвал колеги, който казват, че след турбо дупката се развъртал приятно. т.е. има вариант да имаш проблем с двигателя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Привет на всички, нов собственик съм (от един месец) и сега свиквам да я карам. Имам следния проблем - дилема? Нормално ли е за този мотор 1.7 cdti ISUZU 100к да е тромав а при сериозно натискане за да върви да пуши като оставя димна опашка. При диагностика не показва грешка. Смесения разход за сега 2000км е 5,8л/100км. Ще съм благодарен за съвет от някой какво да проверявам и да считам ли че всъщност това е нормално ?

Имам две коли с този мотор и двете нямат този проблем,все пак като ги купувах ги пробвах,като се има в предвид ,че са без катализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

O'kеу, от споделения опит виждам че първият ми проблем може да е от нафтата -( в ЕКО зареждам само! ) и второ, може би от това че карам повече на къси разстояния, градско на ниски обороти и не я "продухвам", но това са малко вероятните причини.

Разбирам ще е необходима диагностика на двигателя въднъж и второ проверка на турбото - колко надува и как работи.

За в момента единственото "добро" е че не отчита грешки при проверка с ОР-СОМ, не харчи масло и не "духа" през щеката за масло.

 

Ако някой за тези проверки на турбото и двигателя може да подскаже проверен сервиз в Пловдив ще съм благодарен.

 

Когато направя диагнастиките ще споделя какво е констатирано и дали има подобрения ако има интервенции.

 

Също и приемам и други идеи.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз пълня само от ЕКО вече година и нямам проблеми. Колата си върви прилично и не пуши. Мои приятели карат на ЕКО и те също са доволни от нафтата. Споделям лични наблюдения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в допълнение по това което споделих с Вас, като че ли след по продължително "издухване" - 450 км с две преминавания през Беклемето с пълна кола - 5 човека пушенето понамаля а и колата леко се "отвори", разход по борд компютър 5,1 l/km без да я жаля. За мое съжаление при разко подаване на газ "до дупка" изпушването на черен облак дим си остана. Другата седмица ще извърша диагностика и ще публикувам резултат - диагнозата.

За по сигурно преди това ще сменя и горивито в резервоара.

Редактирано от Joy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално колега, една от колите ми е точно такава, доста е пъргав мотора дори при леко натискане на газта, и не пуши изобщо дори при яко натискане на педала... явно мотора ти има някакъв друг проблем.

Редактирано от Цеко Цеков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може такава Астра да гори толкова много или много я издуваш или нещо не е наред, моята гори смесен режим 5.00 на 100 км. Единствения проблем е скъпите части, но дано по рядко дефектират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×