Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kvel4ev

демпферен махових + съединител

Recommended Posts

Здравейте

 

Мисля че скоро ще се налага да сменям демпферен маховик + съединител на моята астра H 1.7 CDTI, и понеже съм много доволен от нея, бих се жертвал за такъв скъп ремонт, въпроса ми е колко горе долу излиза смяната на маховик + съединител и дали не е по добрия вариант да си поръчам частите от Англия примерно

 

Също така удачен ли е варианта да заменя демп маховик с обикновен маховик, защото така осезаемо ще се снижи и цената ?

 

Надявам се някой колега, който скоро е сменявал, да сподели опит и мнение

 

Благодаря предварително, очаквам коментари

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двумасов маховик, съединител (феродо и притискател), лагер помпа = приблизително 1200 лв с включена отстъпка. 1.9 150 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с кой точно мотор си и с колко скорости.За Z17DTH,с 6 скорости,комплектът на LUK е 1725лв. без отстъпки(феродов,притискател,лагер,маховик,болтове).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите

 

5 скорости е мотора, 1.7 CDTI, един сервиз в Нови хан, ми дадоха оферта от 1050лв - съединител комплект LUK + лагер помпа + демпферен маховик, което на базата на 2000лв както ме бяха наплашили е сравнително добре. Даже казаха, че ако бях с 6 скорости цената щяла да бъде 850лв

 

Скоро време ще се ориентирам към смяната, защото скоростите не влизат никак добре, особено при по високи обороти, също така има и едно леко притрисане на полусъединител и всеки ми казва,че маховика е за смяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не са се объркали и да е оригинален комплект,защото само маховикът(за 5 и 6 скорости е еднакъв) е 854лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притрисането е от изпечен или менте феродов диск.Когато е разбит маховикът,има тракане на празен ход или потегля с удар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами притрисането е много слабо, даже почти незабележимо, причината поради която обмислям смяната е това, че скоростите се преключват със замисляне, особено при по - високи обороти и се чува леко "жулене"

 

Колкото до цената, такава цена ми дадоха и изрично ги попитах дали това е цена за демпф маховик или за обикновен, те казаха че е демпф маховика + коплект съединител на LUK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на колко километра е колата? Искам да се подготвя психически по-отрано :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата:

Вчера вечерта напълно ми отказа съединителя и днес ще я водя в гореспоменатия сервиз. Момчето каза че е хубаво и демпферния маховик да сменя, защото след време ако сменям само него, ще ми излезе колкото сега махових + съединител.

Живот и здраве като стане готова ще пиша отзиви за ремонта

 

п.п колата е на 167000км по километраж

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с ремонта!Не каза с кой точно мотор си-DTR,DTL,DTH или DTJ.Ще е от полза за колегите,ако кажеш номера на пълния комплект(с маховик) и кой го продава,защото цената е много добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

 

Имаше грешка в цената, днес ми се обадиха, цената с ремонта ще е 1458лв( махових, пълен комплект съединител + лагер помпа)

 

И аз адски много се зачудих когато ми обяви 1050лв, но явно не сме се разбрали

 

Тука все още събирам информация от различни източници и тези дни ще се насоча към сервиза, доста скъп ремонт, но съм си доволен от колата и дано да си заслужава

п.п мотора е DTH

Поздрави,

Редактирано от kvel4ev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че са ти проверили първо горната помпа и дали има въздух в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Предполагам,че са ти проверили първо горната помпа и дали има въздух в системата.

Не, какво имаш впредвид ???

 

На мен съединителя ми отказа тотално, пърчо започна да отделя мн ниско долу( което е странно), а нагоре празен ход, докато накрая спря и да отделя. И сега целият ход на съединителя е празен, не могат въобще да се вкл скоростите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид,че първо се прави диагностика на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по ремонта :

 

- Пълен комплект съединител LUK + лагер помпа Valeo + демпферен маховик LUK - 880лв

- Коплект болтове за маховика, спирачна течност, семеринг на коляновия вал ( и той беше заминал) - 70лв -

- Труд за смяната + смяна на едно маркуче за антифриза - 170лв

 

Майстора каза, че съединителя и маховика тотално са били заминали, и че съм извадил късмет, че маховика не е отказал по време на движение, защото съм щял да разваля и скоростната кутия

 

Това е от мен, колата сега все едно не е мойта, има огромна разлика в съединителя, звука на двигателя и влизането на скоростите,

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи ли още тоя съединител,че с тия цени дето си написал само труда ти е верен.Или теб са те метнали на черешата или нас ни пързаляш. Маховик 854+съединител 440+лагерпомпа 220=1515лв.И то що годе читави части на LUK. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата предполагам идва от по евтиния долар преди година и нещо,когато колегата е сменял консумативите/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Работи ли още тоя съединител,че с тия цени дето си написал само труда ти е верен.Или теб са те метнали на черешата или нас ни пързаляш. Маховик 854+съединител 440+лагерпомпа 220=1515лв.И то що годе читави части на LUK. :angry:

 

Колега, нямам основание да подавам грешна информация тук... при положение че доста съвети и препоръки съм получил от този форум! Ъпдейтнах темата, за да може и някой друг, който му се наложи да подменя този така скъп консуматив, да има едно наум и да не се изръсва с 1500лв+ за комплекта...

Редактирано от kvel4ev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега kvel4ev!Можеш ли да ми напишеш едно ЛС от къде си взел маховик и съединител.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз смених всичко но не на лук ами на закс 1010 лева са частите,на лук са малко по евтини ! с 1.9 150 коня съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ме осведомили в кои сервиз къде извършват смяната и доволни ли сте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във всеки един по голям сервиз трябва да ти го сменят,не е нещо много сложно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Ще си позволя да се обърна тук за съвет, понеже имам доста сериозен сходен проблем, който се задълбочи и ще съм много благодарен за мнения.

Колата е Опел Вектра C, 2003, 2.0 DTI 101 к.с.

След потъване на педала на съединителя, смениха горната помпа на педала и лагер помпата, последвала смяна на тампони на двигателя, проблема с тресенето и чукането продължава. В тази тема е описан подробно проблема http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic...p;#entry1242812

Накратко варианта пред мен е смяна на маховика, като след обстойно проучване опциите са следните, ще съм благодарен за мнение:

- нов маховик 800 лв с отстъпката на "Люк"

- втора употреба оригинален намерих за 200 лв, което е най-ниското възможно. Тук въпроса е доколко може да се види дали този маховик ще се окаже читав.

- рециклиране 300 лв., което ми предложиха с гаранция. Правят маховика денферен отново, а не твърд както предлагат на места да го заварят. Това включва самото рецеклиране по описание: *Разглабяме двумасовият маховик, подменяме движимите части ( пружини, плъзгачи, втулка или лагер), възтановяваме масивните елементи чрез машинна обработка ( в сучай че степента на износване го позволява), балансираме всеки елемент на специализирана машина, гресираме, зглабяме и тестваме. http://mahovikbg.com/index.php?route=produ...ory&path=61

 

За рециклирането говорих с човек на име Трифон на който сервиза се намирал на Драгичево, някъде около автокъщите. Ако някой случайно е чувал нещо за там?

При всички положения работата отново ще е мин. 150 лв въпроса кой-вариант освен новия разбира се ще е най-удачен за да приключим веднъж за винаги, понеже ще сваляме всичко за 2 път.

 

Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при положение, че ще сваляш всичко за 2-ри път, според мен е най-добре да се ориентираш към нов, за да забравиш наистина за всичко. Иначе ако някой е правил рециклирането да сподели. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за маховик цена от 800 лв. и то с отстъпка ми се струва висока, търси други магазини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×