Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
rei

ОПЕЛ АСТРА

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да малко повече информация за опел астра 1.7CDTI ИЛИ 1.9 CDTI 101 к.с. кое е по добрия вариант набелязал съм няколко коли в германия понеже съм там но колите са по на 18000 до 23000 хил.км цените им са сравнително добри от 1 собственик в сервиз опел обслужвани, но спешно ми трябва информация за ходова част, поддръжка,фабрични дефекти и т.н.т. колите са 2004 и 2005 г. и дали харчат масло ,защото ECO TEC двигателите съм чувал че харчет масло... БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са направо нови бре.Дори и да е на 180000км. потдържана в Германия, взимай я.Масло не харчат,стига да не пуши синкаво отзад:biggrin:

Редактирано от stoqn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако използвате търсачката ще имате по-голям резултата от това да пускате нова тема.

 

Първо мотора 1,7 DTH 101к.с. влиза в малкия данък от ~35лв. Второ този мотор е най-сполучливия дизел, защото не е на ОПЕЛ, а е производсвто на ISUZU (японски ). Този двигател го слагат и на хонда Civic и на други марки коли. Още един голям плюс е, че Опел на 1,7 DTH мотора не слагат DPF филтър. Мога да кажа, че този двигател градско е по-икономичен от проблемните 1,9 150к.с. и 120 к.с., а и динамиката за градско си я има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ако използвате търсачката ще имате по-голям резултата от това да пускате нова тема.

 

Първо мотора 1,7 DTH 101к.с. влиза в малкия данък от ~35лв. Второ този мотор е най-сполучливия дизел, защото не е на ОПЕЛ, а е производсвто на ISUZU (японски ). Този двигател го слагат и на хонда Civic и на други марки коли. Още един голям плюс е, че Опел на 1,7 DTH мотора не слагат DPF филтър. Мога да кажа, че този двигател градско е по-икономичен от проблемните 1,9 150к.с. и 120 к.с., а и динамиката за градско си я има.

 

И що реши, че 1,9 са проблемни? Ако е заради вихровите клапи, махат се и проблем няма :)

 

Rei, бих те посъветвал да си вземеш 1,9 150 к.с., не се занимавай с некви миниатурки (1.7), дет не харчат кой знае колко по-малко, а вървежа им е ....

 

1,9 - ката ми не харчи масло, окачването е много здраво, подръжката като цена си е много приемлива, като на всеки опел. ако говорим за типични слабости, за 1,9 са вихровите клапи, които се чупят, смяната е скъпа, но пък спокойно може да ги махнеш и да си караш, както направих аз през последните 60 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти карай без вихрови клапи 1.9 пък аз исузу 1.7 нека ми е зле, :th_up: поддръжката на 1.7 е доста по евтина в всяко едно отношение, направи една проста справка за съединител и лагер помпа при двата модела само да не ахнеш от цените на 1.9 :wave: нека аз да плащам 50 кинта данък пък нека ми е зле. А за дърпането, бъди сигурен че оставаш зад 1.7 Z17DTH при всички положения, не разбрах само какво му е на вървенето колега :blush:

Редактирано от Цеко Цеков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ти карай без вихрови клапи 1.9 пък аз исузу 1.7 нека ми е зле, :th_up: поддръжката на 1.7 е доста по евтина в всяко едно отношение, направи една проста справка за съединител и лагер помпа при двата модела само да не ахнеш от цените на 1.9 :wave: нека аз да плащам 50 кинта данък пък нека ми е зле. А за дърпането, бъди сигурен че оставаш зад 1.7 Z17DTH при всички положения, не разбрах само какво му е на вървенето колега :blush:

 

Хаха, забавно мнение! Колко пари е съединител с лагер помпа да взема и аз да ахна, хаха. Да не се окаже, че не толкова голяма разликата? Данъка е по малък верно е, но според данъчните калкулатори е около 120 лева, незнам какви 50 плащаш ти?!

 

И сега за вървенето, е тука счупи тъпометъра!!! 1.7 ДТХ НИКОГА, ама НИКОГА не е била, е или ще бъде по бърза от 1.9 ДТХ! Ако искаш да имаш неква смислена диамика избора е очевиден. Карал съм 1.7 ДТХ, колата е правена за спестовници и в това си качество е ок, динамиката обаче е яко компромисна. В момента в който я натоварих колата повечко 4ма + багаж и до тук с "вървенето" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги придържайте се към темата! Това да хвалите вашите мотори кои са по-добри, няма да помогне в избора на мотор при колегата! Редно е да се изтъкнат предимствата на всеки от моторите или недостатъците на тези коли които имате.

 

По темата - лично аз знам за 1.9 120к.с че е по-здравия мотор от това поколение. Прекалено мощният с 150 к.с заради по-високият въртящ момент разбива маховик и заради това, че ако се кара в града често не е натовраен мотора започва да запушва ЕГР и ДПФ. Вихровите клапи мисля, че са ясни, за тях има лечение. По голямата мощ си е и за сметка на по-високи данъци, но в зависимост стила ви на каране и улегналост при шофирането може и 75 коня да ви стигнат. Тествайте при първа възможност кола и с двата мотора и си преценете какво да търсите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×