Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kurrtt

опел астра GTC

Recommended Posts

кои двигател е по добър аз мисля да зема 1,7 малкия 101. к.с. дали е сполочлив мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрият двигател е обгрижваният двигател. Ако искаш колата да върви като хората взимаш Z19DTH или яките бензини. Разхода зависи основно от начина на шофиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички мотори са добри,ако са поддържани добре.Не че има голям избор на читави GTCта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си 1,9, защото исках колата да върви без да се задъхва независимо от наклона. Да бъде малко по-пъргава от средностатистическите коли /90-130к/. Карал съм кола с малък мотор и повече няма да се кача на такава, не че 1.7 дизел 101к е малък, но не е като 1.9 150к. Аз моята я карам 80-85% извън града и върви много добре. Въпроса е ти какъв шофьор си и какво очакваш от колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не очаквай динамика от мотора, който мислиш да вземеш. Аз също съм с 1.9 150-ка и съм адски доволен от вървежа и разхода, който дава. Реално разликата между 1.7 и 1.9 в разхода не си струва, компромиса който правиш с удоволствието да имаш динамична кола. Ако е за икономия, вземи си GTC 1.6 бензин с газ (брат ми има такава) и ще ти е супер евтино или 2х по евтино на това, което плащам аз за градски пробег. Единствения плюс на 1.7 е че плащаш много по нисък данък, щото за мойта плащам 226 лв. (София).

 

Иначе, имам над 60к. km впечатления за Астра и съм доволен от колата. Впечатления: колата е солидна като цяло, но в студено време има проскърцвания откъм таблото; лаковото покритие е слабо и лесно се драска колата, дизеловия моторо е много здрав механично (изкл. вихровите клапи, които са си стандартен проблем), работи по-грубо, но пък тегли като копеле. Окачването е много здраво, рядко ще сменяш каквото и да е. Проблемен се оказва електронния модул на педала на газта.

 

Специално мойта има един нерешим (решим но срещу много $$$) проблем с климатика, който работи, но мотора трака сериозно, когато не е включен??

 

Гледай да вземеш кола, която да има още ресурс в съединителя, че при дизелите не е евтина смятаната на целия комплект - съединител, лагер помпа и демпфер.

 

За нещо конретно питай.

Редактирано от Crusible

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.9 120 коня дт 6 скорости космо едит перфектна е колата само му бере ядове заради дпф филтъра който се запушва страшно много с каране в града

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисли че е кой знае колко по евтино данъка между 1.7 и 1.9 на моята 1.7 125кс е 180лева данъка ;) разликата е 40лева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
не мисли че е кой знае колко по евтино данъка между 1.7 и 1.9 на моята 1.7 125кс е 180лева данъка ;) разликата е 40лева

 

Аз го смятах 100 конски сили и данъка е 38лв., само дето сега погледнах, че е 101 к.с. и данъка скача на 153лв. :confused: :doh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я регистрират в киловати(74),данъкът е 38лв.

 

Z17DTH

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cm³): 1686

Leistung (kW bei min-1): 74 / 4400

Drehmoment (Nm bei min-1): 240 / 2300

Verdichtung: 18,4 : 1

Motormanagement: Denso DEC30, Astra H Bosch EDC 16 C9

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, Katalysator

Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Tempomat, VTG-Turbolader

Verwendung: Astra H (F23WR, M32WR), Combo C (F23WR), Corsa C (F23WR), Meriva (F23WR, M32WR)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка на 120'коня в Пловдив е 244 лева , късмет ако живееш другаде :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи в кой град живее и колко годишна е колата!!! - аз като взех вектрата (Z19DTH), данъка в голямото село беше 517лв, сега е 24*...

 

Ето един линк за проверка:

http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нещо не му вярвам тук. на моята излезе 151лева данъка , а в общината ми забиха ножа на 180лева. на кое да вярвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като сметнах за 74kw идва около 75лв. а ми взеха 100 ,може да смята без ддс. :excl:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
И аз като сметнах за 74kw идва около 75лв. а ми взеха 100 ,може да смята без ддс. :excl:

При мен пък е обратно, калкулатора показва 254.78 лева, а преди 1ч ми взеха 216, като това е с отстъпка 12лв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо мотора 1,7 DTH 101к.с. влиза в малкия данък от ~35лв. Второ този мотор е най-сполучливия дизел, защото не е на ОПЕЛ, а е производсвто на ISUZU (японски ). Този двигател го слагат и на хонда Civic и на други марки коли. Още един голям плюс е, че Опел на 1,7 DTH не слагат DPF филтър. Мога да кажа, че този двигател градско е по-икономичен от проблемните 1,9 150к.с. и 120 к.с., а и динамиката за градско си я има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Първо мотора 1,7 DTH 101к.с. влиза в малкия данък от ~35лв. Второ този мотор е най-сполучливия дизел, защото не е на ОПЕЛ, а е производсвто на ISUZU (японски ). Този двигател го слагат и на хонда Civic и на други марки коли. Още един голям плюс е, че Опел на 1,7 DTH не слагат DPF филтър. Мога да кажа, че този двигател градско е по-икономичен от проблемните 1,9 150к.с. и 120 к.с., а и динамиката за градско си я има.

Вярно е това за този мотор,само дето данъка във Варна е 100лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данака на 1.9 120 коня във Варна е 224лв.Мотора е добър от към динамика и разход.Аз съм доволен от автомобила,вече 70хил.км. го карам безпроблемно.Успех с тъсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×