Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Nikolay Manev

Миграция от CD30 MP3 на CD70 Navi

Recommended Posts

Здравейте колеги съфорумци,

 

От скоро смених моята Opel Tigra 1.4 16V 1997г. с Opel Astra H 1.7 CDTI Cosmo 2004г.

 

Сега имам спешно питане относно новата придобивка и затова започвам направо с него.

 

Разполагам с няколко дни за вземане на решение, като през това време ще попълня и профила си тук.

 

Става въпрос за миграция от CD30 MP3 на CD70 Navi.

 

Това е моя плейър в момента е CD30 MP3, придружен с GID дисплей:

 

В момента имам оферта за CD70 плейър, заедно с CID дисплей, рамката около него, както и антената с вграден GPS приемник, които са комплект от една кола.

 

В момента не разполагам с Security code-a на колата, от която ще ми ги свалят, но мога да получа номера на шасито, чрез което да се издири липсващия код.

 

Въпроса ми е възможна ли е тази миграция и какво е необходимо в стъпки, за да се инсталира новата медия.

 

Това което успях да намеря из нета е следното:

 

- трябва новата CD70 да бъде развързана от колата, на която е инсталирана;

- трябва моята CD30 да бъде развързана от моята кола (разполагам с моя security code);

- има нужда от RGB кабел:

 

rgb2.jpg

 

Някой от вас правил ли е подобна миграция успешно (или подобна)?

 

Можете ли да ми дадете в стъпки последователността на свързване и активиране на системата (където е необходимо да се ходи в сервиз и кой сервиз).

 

Благодаря предварително на отзовалите се колеги, както споменах разполагам с време до средата на следващата седмица (7-8 Януари) да взема решение и да закупя тази CD70?

 

Очаквам вашите съвети!

 

Поздрави,

Николай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова информация по темата.

 

Оказа се, че има значение и какъв е модела на дисплея:

 

- KS - 2004 - със софтуерен ъпдейт с Tech2 може да се ползва (предполагам че и с OP-COM може да се направи);

- BN - 2005-2008 - може да се използва във всяка кола;

- BF - лимитирана серия, само определени коли могат да я ползват;

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Така и не успях да събера достатъчно инфо как да стане замяната.

 

Като се обадих на продавача на плейъра ми каза, че вече е продаден.

 

Издирването продължава.

 

Ще пиша за развитието на този случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

ето ти стъпките които искаш.

1.Ако слагаш цветен дисплей то купуваш

комплект CD70+CID и кабела межу тях(този от снимката),

ако ли пък не си купуваш само CD70 и си оставаш с твоя дисплей.

Добре е да са разведени от предишната кола закупените устройства

но и това не е болка за умиране.Пин кода може да се извади от всякъде

за някакви не големи пари.Все пак ако купуваш радио и дисплей без пин искай по ниска цена!

 

2. Закачаш OP-COM към колата ти и се свързваш(от софтуера) с дисплея ти,въвеждаш пина ти и даваш ресет на

модула(това го развежда от твоята кола,необходимо за да можеш да го продадеш после).АКО НЕ СМЕНЯШ ДИСПЛЕЯ ПРЕСКОЧИ ТОВА ДЕЙСТВИЕ!!!

3. Свързваш се (от софтуера) със аудиосистемата ти и също и даваш ресет (като ти поиска кода даваш само enter защото вече

веднъж си го въвел).

 

Вече си горд собственик на Астра Х без никаква музика и инфотеймънт система.

 

4.Изключваш Кабела на OP-COM,би било добре да откачиш акумулатора докато подменяш физически устройствата.

5.Махаш старото радио,стария дисплей (АКО ЩЕ ГО СМЕНЯШ) и монтираш новите устройства и кабела между тях ако ще си със цветен дисплей.

6.Естествено присъединяваме акумулатора и отново закачаме колата на диагностиката.

7.по същият начин отиваме в модула на дисплея и му въвеждаме пина от ТВОЙТА кола(това само при условие че купиш разведени устойства).

Ако не са разведени устройствата първо ги развеждаш като във точка 2 и точка 3 но със ТЕХНИТЕ ПИНОВЕ КОИТО ТРЯБВА ДА ИМАШ!!!! и тогава изпълняваш т.7

След това имаш меню запиши VIN в модула и от него записваш рамата на твоята кола.

8.повтаряш т.7 само че като си избрал модула на радиото.

 

Вече имаш навигация която едва ли не е монтирана в завода производител.

 

Най-добре е за софтуерната част ако не се занимаваш с това и не си наясно какво да направиш да отидеш

при някой който знае и да си палтиш някой лев , че е възможно и бая поразии да направиш.

 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро описание,но какво се случва,ако не са разведени,няма пин-код и не ти дадат рамата на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквах някой друг да го каже,но и така става :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги най-после има малко раздвижване по темата.

 

Успях да намеря цветен (CID), дисплей за навигацията ми мисля да инсталирам първо него. Виждам че прейъри се намират мн по лесно.

 

Тук обаче идваме на варианта че дисплея не е разделен от предишната кола и не разполагам със security кода.

 

Този код ще успея да го взема от Булвария с номера на рамата (добре че той е наличен).

 

Остава въпроса с това че екрана не е разделен от предишната кола.

 

Как може да се реши този проблем?

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В оторизиран сервиз едва ли ще ти помогнат!

Търси човек който разкодирва и е на вътре с тези неща,защото може да се омажат нещата - патил съм!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да вземеш от представителствата код който отговаря на твоята кола по рама и по спомен струва 50лв. Дали сега е този код обаче само някоя врачка може да ти каже. Така, че риска си е 50/50...

За това намери алтернативен вариант, може да е по-скъп, но ще е веднъж...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори колеги.

 

stoqn на 100% си прав че официалните представителства не могат да помогнат, днес звънях на две от представителствата в София, и отговора беше, че нямат информация как може да стане? :doh: :doh: :doh:

 

Към колегата Жоро, аз имам security кода на моята кола, ползвах го като си активирах круиз контрола, имам и рамата на колата, от която купувам дисплея, и като питах в Опел (Булвария, Дженеръс Ауто) ми казаха че с номера на рамата може да се извади security код, но само на място, пред собственика на автомобила, срещу лична карта и голям талон.

 

Колата е докарана от Италия за части, няма голям талон. Попитах ги дали е възможно за такава кола да се издаде, която се продава на части и няма БГ документи. Отговора беше, че не може да стане :no_no:

 

Честно казано не знам какво да правя в такава ситуация и какви са тия мерки за сигурност, че да не могат да ми дадат кода... :n055: :n055: :n055:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам, че ти звучи тъпо, ама е нормално. Ти реално няма как да докажеш собствеността и може да е крадена колата, а опел е нормално да не ти съдействат като не са сигурни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам от кой град си,но ако имате човек който се занимава с това ще си спестиш и пари и главоболия,защото той ще ти изкара кодове или правят така,че да се разпознават и няма да имаш за напред грижи,ако сменяш пак нещо!

 

И имай на предвид,че не всеки го може и затова тази услуга си е скъпа!

Редактирано от stoqn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колеги, като се замисля и май наистина е така. Няма как да докажа, че колата не е крадена.

 

От София съм, питах на няколко места но без успех.

 

Ако можете да ме насочите към някой сервиз ще ви бъда благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Цветния информационен дисплей е монтиран и работещ. Екрана който първоначално намерих се оказа повреден, но успях да си намеря работещ такъв, че даже и развързан от предишния автомобил.

 

Благодаря на колегите ПОМАГАЩ и kebibg за информацията, която ми предоставиха.

 

Все още съм със CD30 MP3, като се надявам скоро да намеря и CD70 Navi + RGB + GPS антена, за да завърша цялата подмяна.

 

Ето ги екрана и рамката (взех ги комплект)

 

20150212_233231.jpg

 

20150212_233332.jpg

 

Ето го и крайния резултат

 

20150213_161303.jpg

 

20150214_144810.jpg

 

20150223_175825.jpg

 

Монтажа на новия екран се оказа изключително лесен, също така и програмирането с OP-Com, който си закупих и с който си активирах доста допълнителни функции за по-малко от половината от цената, която ми искаха в официално предтавителство за услугата.

 

Темата остава отворена като ще пиша при всеки един ъпдейт.

 

Поздрави,

Редактирано от Nikolay Manev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си го направил! Друго си е голямото цветно екранче :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Crusible, в началото не мислех че ще има толкова голяма разлика, но сега се убеждавам - разликата е огромна - в пъти по-добре отколкото очаквах!!! :a049:

 

Всичко се вижда много по-ясно и отчетливо и блестенето на слънцето през деня вече не е проблем :3:

 

Като цени:

- цветен информационен дисплей - CID - купих го за 300 лв.

- програмиране и настройки - OP-Com - купих си имнтерфейса и кабела за 60 лв.

- доста нерви и четене докато напасна кодовите индекси, за да показва правилно оставащите километри - безценно :biggrin:

 

Не са малко парите но като продам стария GID екран, ще си върна част от парите :)

 

Факт е обаче, че разликата е огромна и си заслужаваше инвестицията!

Редактирано от Nikolay Manev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цветния дисплей си е супер,но защо те е дразнело блестенето на слънцето?GID дисплея може също да се наглася осветеността и да работи в различни режими на светлина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цветния дисплей си е супер,но защо те е дразнело блестенето на слънцето?GID дисплея може също да се наглася осветеността и да работи в различни режими на светлина!

 

Истината колега, е че GID-а ми допадаше само като работи в нощен режим. Дневния режим (черни надписи на жълт фон) не ми харесваше.

 

Отделно че тогава още нямах активирани дневни светлини и като пуснех фаровете, яркостта на екрана намаляваше защото си мислеше, че е тъмно и нищо не виждах на слънце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги пропуснах да спомена, че колата мие 2004 година, сензора в резервоара работи на линейно съпротивление, а дисплея който закупих е:

 

KS

Siemens VDO

GM 131111

HWD3

 

20150212_233301.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купувам същия дисплей като на колегата,някой ако има да пише!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от днес миграцията е завършена. Дисплея вече е вързан към CD70 Navi.

 

Цялото необходимо окабеляване вече е налично. Остана да прекарам RGB кабела през таблото и GPS антената до тавана. Читава карта също така.

 

20150427_231442.jpg

 

 

20150427_231512.jpg

 

 

20150427_231608.jpg

 

Ще пиша при ново развитие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,много добре ти се е получило, имам няколко въпроса. Как процедира с окабеляването и има ли някакви особености и дисплей откъде намери ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравление колега за крайния резултат! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×