Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Napushen-Buhal

Въпрос за двигателите на Astra G Coupe

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Предстои ми смяна на колата и съм се насочил към Astra Bertone. Разгледах различните видове двигатели, прочетох и "важните" теми относно покупка на Astra G и съвет за избора на Astra G, но въпросът ми е свързан специално към моделите за купето. Не съм се насочил към нещо определено и като цяло всики ме устройват, но ми се иска да чуя мнение от хора, които са запознати и най-вече от такива, които лично са го изпитали :) Ето един пример, който ми харесва: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...mp;slink=54eewm .Тази би трябвало да е със Z22SE, нали? В някоя тема четох, че е добър избор. Също като допълнение приемам и съвети за често срещани проблеми по Bertone-тата и неща, които е хубаво да се гледат при избора специално на този модел. Мерси предварително на всички :)

 

 

П.С. Забравих да уточня, че става въпрос за бензиновите двигатели, дизеловият вариант не ми допада :)

Редактирано от Napushen-Buhal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Z22SE е с верига ! но не се подлъгвай като ти кажат че мотора с веригата е уникален и никога нищо няма да му сменяш. Преди да взема моята гледах точно една такава която имаше шум в мотора и веригата тракаше много! Също така не слушай глупостите от сорта, че при ЕКОТЕК моторите е нормално да горят по 1 кило масло на 2000 километра!!! Всичко е много индивидуално. При мен хем съм с турбо и с пълна синтетика не го бара маслото !!!! Като разход не знам колко дава този Z22SE ,но мога да ти кажа за моята Z20LET.... Около 15/100 градско БЕНЗИН ! При Z20LET задължително се гледа турбото дали е читаво,дали не тече масло от него или маслените пътища и дали колата не пуши черно !Иначе гледаш стандартните неща при покупка на кола втора ръка. При купето е много важно да видиш дали стъклата на вратите затварят и отварят добре като отваряш и затваряш вратата (нали падат с 2 см като натиснеш дръжката защото нямат рамка) защото ако не уплътняват добре в движение с по висока скорост свистят жестоко. Също така гледаш дали частите по купето и интериора които отговарят САМО на COUPE BERTONE дали са ок защото много трудно се намират. Примерно моята я взех с счупен халоген на бронята и чак след 9 месеца търсене успях да го намеря!! Третия стоп на капака също беше счупен но него не можах да го намеря и сложих от вектра ц който е мааалко по различен. Така че гледай тези неща че са трудни за намиране после. Иначе до момента не съм имал някави проблеми или сериозни ремонти. Само консумативи, биалетки тампони и накрайници но те са на народни цени. Смяната на ангренаж излиза малко скъпа и мога да ти я кажа като цифри: В Булвария ми обявиха цена за ремък,ролки,водна помпа+работа 680лв!!!!!!! Реално си закупих частите за 200лв и за труд още 100!!! Препоръчвам ти модела с кожен салон с подгряване на предните седалки - любимата ми екстра през зимата :th_up:

Надявам се да съм бил полезен поне с малко :wave:

Редактирано от biricata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много за изчерпателното мнение, аз още съм в процес на търсене. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсенето приключи, в петък отивам да я регистрирам :) Другата седмица специално ще пусна тема да се похваля вече официално със снимки и подробности :bertone:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Предстои ми смяна на автомобила.

От известно време карам Opel Astra G 1.6 16V, колата е здрава, но гори много масло.

Харесал съм Astra G Coupe (bertone), въпросът ми е при тях има ли го тови проблем със горенето на масло?

 

Благодаря предварително!

Редактирано от ntehmendzhiev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е само в купето и моторите са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да горят. Причината естествено не е в моторите а в собствениците. Защото един качествен ремонт за този проблем може да надхвърли 2000лв почти колкото цената на целия автомобил. Съответно не се правят или само се закърпва положението криво-ляво за да може да се продаде. И от там им тръгва кофти славата на тея мори и простотии от сорта "екотек = масларник". Всичко е до това на какъв екземпляр ще попаднеш и дали човека преди теб си е харесвал колицата и я е поддържал качествено. Успех с търсенето и да се похвалиш после какво си взел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това си е най-добрия избор по принцип. Като кнсумативи цените са сходни с другите. По-сериозните ремонти обаче са цифра в сравнение с атмосферките. Като разход на мен ми дава от 13 минимум до към 17 съм ги докарвал. Това на бензин. Аз нямам газ,но колеги масово му слагат и са доста доволни стига да е качествена и с правилна настройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×