Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
steker

Въпрос за Астра Х

Recommended Posts

Колеги много съм харесал колата и мисля да сменя сегашната си Вектра Б X20XEV с някоя Астра X. Прочетох доста и разбрах следното произвежда се от 2004-2010. Фейслифта е 2007/2008 г. ( коя точно). ПРоблема с вихровите клапи го имат всички с изключение на двата дизела V 8 1.9 ЦДТИ, които са 101DTL и 120 DT кс. После след фейслифта 2007/2008 г. при 1.9 ЦДТИ 120/150 DTJ и DTH били с нови клапи и проблема бил оправен. Само при тези двата след фаейслифта ли са оправени. Както Ви казах карам бензинова кола и предпочитам да си взема такава, но са рядко и повечето са 1.6 и ми се струва малко. Като цяло бензина е по прост, по ефтин за поддръжка не е толко капризен пък и дизелите на старо като че ли са карани повечко. Аз карам предимно градско и 5-6 пъти годишно извън градско, затова дизела ми се струва, че няма смисъл ама по-голям избор, пък и са по- мощни, аз не обичам колата ми да няма мощност когато ми потрябва особено извънградско. Затова съм се спрял на 1.9 CDTI V8 120 кс този без клапите. Какво ще ме посъветвате има ли наистина проблем с клапите, на V16 1.9 ЦДТИ 150кс след фейса или наистина е отстранен. При другите как е положението и ремонта много ли е скъп все още ли се ремонтират само с нов колектор, гледам че ги затапват някои. Другото ми основно притеснение е филтъра за твърди частици. Кой модели са без този филтър. ЧЕтох че уж се чистел сам ама нещо не ми се вярва. Така ли е? Както казах карам предимно градско и предполагам ще се запушва, често. Какво ще ме посъветвате какво да търся и какво да гледам как да различа кой двигател е V8 и кой V16. Предполагам го пише на табелката на двигателния отсек като при Вектрата. Какво друго да гледам при този модел. ОСвен това имам въпрос за cosmo - много ми харесва салона на това изпълнение, но на някои гледам кожата се е зацепила други са като нови. Как е качеството на тази кожа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги много съм харесал колата и мисля да сменя сегашната си Вектра Б X20XEV с някоя Астра X. Прочетох доста и разбрах следното произвежда се от 2004-2010. Фейслифта е 2007/2008 г. ( коя точно). ПРоблема с вихровите клапи го имат всички с изключение на двата дизела V 8 1.9 ЦДТИ, които са 101DTL и 120 DT кс. После след фейслифта 2007/2008 г. при 1.9 ЦДТИ 120/150 DTJ и DTH били с нови клапи и проблема бил оправен. Само при тези двата след фаейслифта ли са оправени. Както Ви казах карам бензинова кола и предпочитам да си взема такава, но са рядко и повечето са 1.6 и ми се струва малко. Като цяло бензина е по прост, по ефтин за поддръжка не е толко капризен пък и дизелите на старо като че ли са карани повечко. Аз карам предимно градско и 5-6 пъти годишно извън градско, затова дизела ми се струва, че няма смисъл ама по-голям избор, пък и са по- мощни, аз не обичам колата ми да няма мощност когато ми потрябва особено извънградско. Затова съм се спрял на 1.9 CDTI V8 120 кс този без клапите. Какво ще ме посъветвате има ли наистина проблем с клапите, на V16 1.9 ЦДТИ 150кс след фейса или наистина е отстранен. При другите как е положението и ремонта много ли е скъп все още ли се ремонтират само с нов колектор, гледам че ги затапват някои. Другото ми основно притеснение е филтъра за твърди частици. Кой модели са без този филтър. ЧЕтох че уж се чистел сам ама нещо не ми се вярва. Така ли е? Както казах карам предимно градско и предполагам ще се запушва, често. Какво ще ме посъветвате какво да търся и какво да гледам как да различа кой двигател е V8 и кой V16. Предполагам го пише на табелката на двигателния отсек като при Вектрата. Какво друго да гледам при този модел. ОСвен това имам въпрос за cosmo - много ми харесва салона на това изпълнение, но на някои гледам кожата се е зацепила други са като нови. Как е качеството на тази кожа?

 

Мале колега въпросите са много :D като бивш собственик на такъв автомобил (карах я малко повече от 30 000км) мога да кажа че съм изключително доволен от моята 1.9-150к.с. Проблема с клапите не съм сигурен дали е решен, но знам от хора които се занимават с това нещо че при правилно поддържан автомобил няма да имаш проблеми. Моята кола беше на 14 000км като я взех и стигнах до 3-то ТО. Много зависи какви пари си готов да отделиш. Важно е да гледаш запазена кола. Каквато и да е ако е преди 2008 задължително гледай километрите, защото всичките изброени двигатели искат съединител след 100 000км. Колко след 100 зависи как е карана. По окачване не съм имал никакви проблеми, оригиналните накладки ми издържаха до 3-тото ТО, но това зависи от карането. Разхода на гориво на моята беше между 7.0 и 8.0, като пак зависи от сезона и начина на каране(градски разход). Извън града може да стигне под 6 стига да я галиш, но ако си я настъпваш 6.5( от 150 нагоре). За ДПФ не съм се замислял и нямам идея дали моята имаше, не мога да дам съвет. Аз лично никога не бих взел 1.6 заради по-малката мощност и по-високия разход на гориво. Обслужването масло+филтри(маслен, въздушен и поленов веднъж на 30к) на мен ми струваше около 100лв без труд. ЕГР има тема как се чисти, периодично профилактика и няма да имаш ядове. Нека и другите колеги да допълнят, но това е моя опит с този автомобил. Доволен съм въпреки дребни забележки към интериора(скърцане на пластмаси на няма и 1 година), но все пак това е сравнително нисък клас автомобил. Успех с покупката.

Редактирано от rap17ka7a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×