Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
frantic

Opel Astra 1.6 I или 1.7cdti

Recommended Posts

Здравейте,колеги моля ви за съвет и мнение много съм си харесал opel astra gtc моделите но се чудя кои двигател е по добрия вариант.В момента съм се спрял на две обяви от нета http://www.cars.bg/c370370 и ето тази http://www.cars.bg/c380587 благодаря предварително за мненията и съветите ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на избор дали искаш бенз или дизел. Но! Сивата (дизела) имаш малко повече екстри, полу-кожен салон, автоматичен климатроник , 6та скорост , инфо дисплея на бензина като че ли е някак си доста голям като шрифт, ( не знам да ли има разлика в модела). определено бих заложил на дизела, но вече както казах въпрос на избор. Един съвет като я гледаш. Като я запалиш включи климатроника, фаровете , музиката , халогените , усиления габарит и пипни да видиш клемата на акумулатора + дали грее като котлон. Това им е слабо място на тоя модел от нестисната кабелна обувка. И в Дженеръс ауто ми го каза Лъчо ( Globe) че е често срещано явление на H-ката. Не е болка за умиране , просто режеш и слагаш друга кабелна обувка и калибрираш и си ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено дизела е за предпочитане. Въпреки по-скъпата поддръжна, ниския разход на колата и приличния й вървеж не са за пренебрегване. При възможност, бих препоръчал 1.9 150 коня! Успех с търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В семейството имаме 1.6, само че 116 коня. Като включиш климатика на светофар от нула е доста тромава. Същото е и на извънградско със завой, много ручи, малко търчи! Хубавото на дизела е, че данъкът ще ти е малкия, а в същото време ако не ти стигат тези коне с един чип за около 400лв може да ги направиш 120-130. Лошото е че тази кола е най-малко на 200000 да не кажа на 300000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за мненията,за мен лично няма значение дали е бензин или дизел важното е кои двигател е по-здрав и по малко проблемен отностно км. със сигурност не са реалне въпрос е да попаднем на добре подържан автомобил от предните собственици :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое наблюдение - колкото е по нов автомобила, толкова няма никакво значение от предишните собственици. Имаме съфорумник дори който си е купил колата чисто нова от дилърство и на 100 000км му даде нереални проблеми за пробега. Моята е на 43к и също вече започва да си показва рогцата мъничко. Аз лично нямам наблюдение конкретно сърху този бензинов двигател, но по начало бензина е по евтин и лесен за поддръжка и по здравичък. Аз лично какво бих направил е да си взема кола с малко по-голям бензинов двигател(колата да е над 5 години за да може данъка да ти е почти на половина) и бих сложил хубав газон инжекцион. Решението изисква повече средства, но аз като купувам кола го правя за повече от 2 години така че поне на мен ми се струват оправдани вложенията. В твоя случай ако търсиш евтин семеен автомобил, бих ти препоръчал 1.7. Приятелката ми имаше така, няма нужда от чип дори. Няма да е състезателна кола, но ще върви много повече от 1.6 бензин. Разхода в града е 7. на 1.9 - 150к.с. също се върти около 7-7.5. Успех с покупката.

Редактирано от rap17ka7a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата за бензина. По-добър вариант е и то не за друго, а защото в БГ горивата са супер зле. Бензиновият двигател е много по-прост и носи на кофти бензин - кюфка, пуфка но работи. С кофти нафта ще се видиш в чудо - то не са филтри, то не са дюзи... Имам познати - доливат добавки за по 50лв на всеки резервоар нафта и пак проблеми. Разбира се го има и факторът късмет, но по-добре като взимаш на старо - заложи на по-простото и по сигурното. А вариантът с газ винаги го имаш ако ти се струва много разхода на бензин (и цената съответно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление бензиновите коли на пазара са много малко и не са в моя ценови диапазон.какво ще кажете за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...mp;slink=46jbj4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не е болка за умиране , просто режеш и слагаш друга кабелна обувка и калибрираш и си ти.

Само без рязане :) Иначе с греенето на клемите се случва при всички модели,но има вариянт да се ремонтират. Категорично рязането не е вариянт ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сам с 17цдти за 80000км имам сменени клапан на турбото-400лева и семеринг на маслената помпа -50 лева доволен сам и като варвене хич не е зле може спокойно да се заяждаш с нея 110000км е колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги все още съм в процес на търсене ходих и гледах няколко автомобили но небяха много читави :( мисля утре да отида да погледна ето тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...mp;slink=4zhx9o като съм си набелязъл и едно пежо за краен случай какво мислите и за двата екземпляра ? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...mp;slink=4zhv34

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×