Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Vectra`98

Проблем при палене

Recommended Posts

Здравейте!

Поразгледах разни теми с подобни на моя проблем,но не срещнах точно моя проблем и за това реших да пусна нова тема...

Колата е Вектра Б 1.6 16в (101 кс.) Х16ХЕЛ мисля...

В началото на лятото ходих да ми ремонтират компресора на климатика.След като извадиха перките за климатика и охлаждането,ремонтираха изпарителя,сглобиха всичко както му е реда и греда!Колата не иска да пали.Отново разглабяха за да проверят дали не са пропуснали нещо,но всичко си бе наред.Сглобяват я и пак не иска да запали.Върти като ненормална,но само толкова.Като дам на контакт и върна 2 пъти , припалва за секунда и угасва.Мъчих я 5 мин. и я зарязах,докато помисля какво може да става.Нищо не измислих естествено и реших да пробвам пак...Докато и показах ключа и двигателя вече работеше като часовник.

Не обърнах внимание,защото никога не ми беше правила така.След 2 седмици - греда...Отново същия сапунен сериал с неприятно начало.Върти,но не пали.Докато изпуша една цигара,реши че си е починала и дрън,запали.Махнах имобилайзера,като си мислех че е от него.1 месец палеше само докато я погледна....Сега обаче дойде страшния момент.Днес отивам за риба,всичко наред.Тръгвам да се прибирам - менте.Не иска да запали и товаа е.Запалих я принудително на гас,за да мога да се прибера.Друг път и идваше акъла и палеше,но днес цял ден не съм я спрял,но акъла и го няма.Както карам на гас,превключвам на бензин,но не иска да си помисли изобщо за такъв тип гориво.Проверих на рейката налягането през онзи вентил - пръска яко.

Кажете ми какво да правя,че съм болен вече с тази количка.

Пропуснах да напиша,че колата е 1998 г. преди фейс лифта.

Редактирано от Vectra`98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно не идват импулси до дюзите,но може да провериш и налягането на бензина с манометър,а не как пръска.Ако има връщащо гориво,значи налягането е в нормите.Пробвай да възстановиш прекъсването на дюзите(за проба).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е възможно да се е повредил газовия компютър и самия той да прекъсва нещо принудително?Другото в което се съмнявам (не зная защо) е бензиновата помпа.Мога ли да извадя маркуча за бензина от бензиновия филтър и да дам на контакт за да видя дали ще помпи гориво?

 

 

 

 

Повредата е отстранена.Оказа се , че бензиновата помпа е издала багажа.

Редактирано от Vectra`98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×