Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
sevdo

Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

Recommended Posts

Здравейте,

Гледах ТАЗИ Вектра, на собственик е (регистрирана и т.н.), купена от автокъща преди три години. Основно градско е карана. Искам да попитам за цената - твърде висока ми се видя защото: предната броня си е леко разкривена, не можах да видя подробно дали са кривени гредите мисля че не са; дясната лайсна на прага покрай предната врата се е откачила от щипката, не знам дали не е нещо криво но май само е откачена; климатика е пълнен, но изтекъл за месец (някакъв датчик се сменял, но според мен може и да е радиатор, компресор и т.н.); обслужена е преди 20 000 км (толкова е и карана в БГ), но антифриза съответно мисля че и водната помпа не са сменяни, антифриза е много тъмен, отварях казанчето при запален двигател, не надува и маркучите; чува се едно леко съскане като изпускане на въздух като си доближа ухото до двигателя - иначе работи много равномерно; навеждах се под двигателя имаше малко масло - може и гарнитурата на картерния капак да е заминала, проблем е (въпреки че досега не съм видял много опели без омаслен картер :)). Основния проблем е, че е омаслен двигателя под капака на клапаните, а четох някъде че на този модел не се сменяла само гарнитурата, а и капака което струвало 600 лв ??? Сменял съм на моноинж. - 20 - 30 лв макс. Добрите неща са, че са сменяни колектори изпускателните - били гърмяли и нормално да се сменят ??, мисля че каза че и цялата генерация е сменяна, отзад а и на снимката не съм бъркал в ауспуха, но изглежда чист, няма масло и не пуши, отзад по окачването втулки (торсионни като на френските ли са и това не знам какво е), тампони. Дискове и накладки. Регистрирана което ми спестява още 400 лв. Искам да попитам дали си заслужава въобще да я караме на сервиз (собственика е навит) за допълнително гледане и да се набутвам и за сервиз и ако да - горе долу колко да пробвам да сваля? Ако някой може да ми каже номенклатурния номер на двигателя X18XE1 (този бил с цена 600 лв за смяна на гарнитура клапани) или X18XE. Благодаря ви предварително.

Редактирано от sevdo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,колата изглежда на малко километри.Никакви капаци не се сменят с гарнитурата,но оригиналната гарнитура залепва яко и трябва да се внимава при свалянето на капака.Моторът не е X18XE,най-вероятно е X18XE1(ако е с една ламбда сонда(на двуцевката).Ако има и ламбда сонда на изпускателния колектор,е Z18XE.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега. Z18XE не е ли 125 к.с. Този е 115 к.с. поне в обявата. Значи вероятността за сериозен ремонт и сума след некачествено сваляне на капака е голяма. Не знам от колко време кара с такъв течащ двигател, човека ми изглежда съвестен и честен. И каза всички проблеми реално. Мен би ме дразнило така да тече поне като я взема. Друг е въпроса, че на стария ми опел двигателя накрая не се виждаше от масло - и от трите гарнитури течеше. Забравих да кажа, че при работещ двигател на вектрата отворих капачката на маслото - абсолютно никакво подухване не усетих. Досега от толкова много огледи на такава не съм попадал всичките духаха като компресори. Каква е сумата ако евентуално се окаже, че е датчика да сменям на климтика?

Редактирано от sevdo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си имаш внимателен майстор,няма да се спука капакът.Оригиналната гарнитура е 53лв,а на Елринг-22лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Двигателят е Х18ХЕ1- 115 коня. Парите на тая Вектра са и поне с 600- 700 лв нагоре. По 3500 вървят фейслифтови с монтиран газов инжекцион. Съветвам те повече от 2600- 2700 да не даваш за нея или ако имаш 3500 потърси такава с инжекцион. Струва ми се, че няма борд компютър, снимките са неясни. Няма лети джанти- с една дума, не си заслужава парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Здравко. Ами и мен нещо не ме грабна - точно това мислех да му предложа - не повече от 2700 лв, преди сервиза ако е съгласен - сервиз и допълнително разбиране. Все пак всичко е пари. Оттук натам си има за оправяне за поне 1100 - 1200 лв. Да не говорим че гумите са галоши и т.н. Аз парите така или иначе ги имам и за повече, ама не са за харчене всичките :). Идеята ми беше да взема някаква база що годе добра и да си я оправя по мой си начин с мои части, в които да съм сигурен. А регистрацията така или иначе е направена, което си е доста и може нещо друго да се оправи за тия пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Севдо, пак ще те посъветвам за тия пари да вземеш кола с газ- така ще караш с евтино гориво. Къде са 2.60 за литър, къде 1.15- 1.20. Щом и гумите на тая са галоши- бягай надалече. Относно регистрацията- ако в цената на колата влиза и екотаксата, тогава ще ти е изгодно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те разбрах Здравко. За вектрата от темата ли ми говориш дали е регистрирана - да - от три години се кара в БГ и съответно екотакса не би трябвало да се плаща при пререгистрация (нали е само за нови коли внесени в БГ?). Доколкото знам сега за кола нерегистрирана (от автокъща примерно) - екотакса, номера и застраховка - си е горе долу 400 лв, а само прехвърляне и нотариус (него май ще го мина и без пари) ще бъде 100 лв макс.

Редактирано от sevdo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се насочи към друга обява, но пак от частно лице. Ако искаш работещ климатик, не се захващай с тази, а си намери такава с работещ в момента, макар че и това не е гаранция.

Също написа и за гумите, т.е. ти трябват 4 летни и 4 зимни - хубави ще ти се хванат около 800лв+.

Останалото си го написал. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Севдо, говорих ти за нововнесени, а не за тази Вектра конкретно. Наистина е по- добре да си вземеш регистрирана кола и с монтиран ГИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за мненията. Търсенето продължава. Поне по автокъщите са понапудрени и поне година ще изглеждат добре :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм бил много подозрителен и недоверчив към автокъщите. Предпочитам да ки купувам колите от хора, които са ги карали у нас и са се грижели за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то все отнякъде е почнато, дали е от автокъща или вкарана, въпроса е че човека са го позалъгали още там, бронята позакрепена с допълнителни винтове и т.н. А и той май не се е грижил кой знае колко де. Сменил първоначално за 900 лв нещата и до там (не че е малко). А за автокъщите, просто нямам думи, като почнат да ме убеждават колко лесно се оправя някой проблем, ми оправи го бе джанъм, що си подбиваш цената и оставяш проблема и да "разказваш на място" как се оправя. Един автоджамбазин ми вика - еее то тече на полуоската - голяма работа, само се стяга тук и тук на семеринга :)) и готово, ми извади отвертка и стягай като е толкова лесно. Да не говорим колко е опасно скоро чух случай във врачанска автокъща как човек си купил кола не скъпа за 3500 лв и така си е останала в КАТ при регистрацията - оказала се крадена. А те нали му я записват на човека все едно той си е внесъл за да избегнат нотариуса и нещата приключват. Човека си ходи пеш и без 3500 лв .. Айде да видим за тая какво мислите ЦЪК за тая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Севдо, това е вече друга бира. С инжекцион, спортно изпълнение- окачване, волан, табло, рекаро (трябва да има, но не се виждат на снимките), хубави лети 16- ски. Само дето не е фейслифт и поради тази причина можеш да смъкнеш поне 300- 400 лв. Имах две такива комбита с този двигател, на газ и си вървяха доволно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си пристрастен към газовия инжекцион и специално ти я пратих за коментар :). Не ме интересува фейса, а и да ти кажа имам страхове че ще я оставят на дискове някоя нощ (в такъв квартал съм) та съм мислил ако вземам такава кола с лети, ще ги заменя в някоя гумаджийница за комплект зимни и летни с 8 железни 15-ски и да додам там някакви пари, а тези 16-ски изглеждат добре. Ще му се обадя на човека, обявата е отдавна от повече от месец, но явно не се търси много колата ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди 4 месеца си продадох Вектрата като тази, само че не беше спорт, иначе със същите екстри и година, за доста по- малко пари. Вектрите не се търсят много, особено преди фейса. Спокойно можеш да свалиш няколко стотачки, че защо не и за 3000 да я вземеш. Учуди ме с това, което каза за джантите. Къде живееш, в кой град и в кой квартал, че има такива кражби? Ако вземеш вектрата не заменяй тези джанти- те са перфектни.

Редактирано от zdravkop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пращам само врачански обяви :) прави сметка. Въпроса е, че мислех и за покупка на кола от София, но пък цената е такава, че разправията и смяната на номерата, докарване ще са 1/5 от цената - което е необосновано. От гетото на Враца съм. Още ме побиват тръпки като се сетя едно венто как беше оставено на тухлички по барабани и дискове преди година - две. Крадат се лайсни и други неща от по - екзотични коли. Това венто повече лети джанти не видя :)... и вече няма проблеми ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз преди 4 месеца си продадох Вектрата като тази, само че не беше спорт, иначе със същите екстри и година, за доста по- малко пари. Вектрите не се търсят много, особено преди фейса. Спокойно можеш да свалиш няколко стотачки, че защо не и за 3000 да я вземеш. Учуди ме с това, което каза за джантите. Къде живееш, в кой град и в кой квартал, че има такива кражби? Ако вземеш вектрата не заменяй тези джанти- те са перфектни.

 

Здравко, по какво различаваш дали изпълнението е СПОРТ или не е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По няколко неща- например задължително седалките трябва да са рекаро и воланът да е с триъгълника. Освен това километражът е с жълти стелки и като цяло таблото се различава от "обикновените" такива, трябва да има по- ниско окачване и т.н.

Редактирано от zdravkop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×