Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
monster-x14xe

Полуоска

Recommended Posts

Колеги,спешно ми трябва адекватно мнение,изкача ми късата полуоска в движение!!!!!! :help: :help: :help: Дадох 200 лв. за да я направят и сега взе ,че пак излезе!!!1 :wooow: Моля помагайте :blush: :help: Колата е Тигра х14хе 95год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се получава,когато е имала колата силен удар от дясно.Огледай добре трите пети на мотора,където са захванати тампоните-да не са засукани.Явно по някаква причина,лявата полуоска стои разпъната до край.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,точно за това ми взеха 200 кинта да преправят тампона на скоростите,смениха му мястото уж да се изправи мотора,даже и ск. кутия пренаеждаха!Имаш ли идея, да ли е поправимо?Дали някъде в София се занимават с това? :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се прави диагностика-защо се вади полуоската.Може да се окаже,че работата е за тенекеджия.Има много причини:изместен мотор,изместен носач или шенкел,разхлабена зегерка на вътрешното каре и т.н.Извади двата болта на левия амортисьор и горната част на шенкела трябва да може да излезе навън поне на два-три пръста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,оказа се ,че се е счупило вътрешното каре този път!Обаче, се чуда дали не е свързано с интервенцийте по полуоската и дали след време ,няма да се повтори тая история отново!?Немога да намеря читав майстор!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да си спокоен,че няма да се счупи пак карето,направи това,което ти написах по-горе.При смяната на карето е трябвало да ти кажат,дали карето стои напрегнато.Вътрешната черупка със съчмите,трябва да стои в средата на външната черупка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,когато го пробвам ще пиша!Всъщтност карето било здраво,проблема бил в зегерката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема, се оказа нарушена геометрия!Колеги,дайте съвет дали има смисъл да я поправям? :newsm69::sad-smiley-046:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,кой установи,че това е проблемът?По-вероятно е да е от изместен мотор,отколкото от нарушена геометрия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ходих на 3д стенд с аутодата на заводцките настройки!Колата е удряна!Долният край на лявото колело е навън,а дясното е изместено назад към вратите!Стабилезиращата щанга е доста изместена,има някакво напрежение при ляв завой!Има ли оправия според теб? :wall:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправията е,като се измести моторът наляво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тампоните колега,няма ли да се усукат?Гледам,че си от София да имаш идея за добър тенекиджия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,реши ли проблема?На една КорсаБ със същия проблем се оказа,че се е скъсила полуоската при страничния удар.Зегерката на външното каре е прескочила канала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×