Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
willy

Смяна на гарнитури на картер при X20xev

Recommended Posts

Дойде пролет и двигателя ми текна отвсякъде(опел кво да праиш) и понеже течовете много ме дразнят реших да се заема веднага с остраняването им.

От Каргоекспрес си закупих 2 бр гарнитури (за тези които не знаят на този мотор картера е от две части малък и голям) за скромната цена 92,20 - няма как кат искаш оргинални GM части плащаш

011527477.jpg011527478.jpg

Следва источване на маслото и свалянето на малкия картер и хоп изненада - нагар утайки и какво ли не още на дъното :wooow:

011527479.jpg011527481.jpg

следващата стъпка : сваляне на големия картер и пак изненада за да излезне се сваля дясната полуоска ,откача се магарето и така

011527480.jpg011527483.jpg

после се сваля успокоителната ламаринка заедно със сондата и всичко се почиства стрателно

011527482.jpg011527484.jpg

011527485.jpg

да не забравяме уплатнението на датчика за нивото на маслото. О ринг с размер 20Х2,5 с цена 20стотинки :dance: от специализиран магазин за такива работи сещате се колко струва оргинално.

Датчика е захванат посредством зегер от външната страна.

011527476.jpg011527487.jpg

Това е.После по обратния ред и готово. Сега проверих няма грам масълцепод колата. При следващата смяна на масло ще сваля капака на клапаните да почистим и там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото на повечето италиянски коли е точно този нагар и утаика. Понякога застават на цедката на маслената помпа ---> светва лампата и маисторите почват да говорят какви ли не глупости :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Лошото на повечето италиянски коли е точно този нагар и утаика. Понякога застават на цедката на маслената помпа ---> светва лампата и маисторите почват да говорят какви ли не глупости :angry:

Така си е на цедката имаще доста мизерия макар и да е от Швейцария , ама може да я карана от някой макарон :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе карана ли е в БГ не е сигурно от италия ли е от къде е, една година с качествените горива и масла тука и може и съчки да има вътре :biggrin:. Аз съвсем скоро се мятам и аз на същата процедура че от както съм я взел ми сълзи масло през датчика. Тъкмо и на Жорката ще му е прясно още.

Редактирано от simbon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Така си е на цедката имаще доста мизерия макар и да е от Швейцария , ама може да я карана от някой макарон :rolleyes:

 

Малко офтопик ... мърлячи има навсякъде , както и палачори ... всеки ден ги виждам как идват отвсякъде ... засега само италиянските са някакви супер яки от вътре с 10000 екстри .... :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата ли е процедурата за двигателя Х18ХЕ? По същия начин ли се сваля датчика? И такъв ли ми е и на мен картера двоен ? При мен сълзи от датчика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглежда картера погледнат отдолу. Ако и твоя е такъв значи е двоен и процедурата е същата :th_up:

late_sumo.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на Х18ХЕ монтиран в астра картера е същия,дефакто 1.8 и 2.0 нямат никакви разлики почти отдолу,да не кажа никакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателите са еднакви,но при мен го няма датчика за маслото дето е отгоре.Може и при теб да го няма,освен ако нямаш БордКомп

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×