Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
rroonniinn

Подаване на газ-сервизен режим

Recommended Posts

Здравейте,

нов съм във форума и преглеждайки не видях решен проблем подобен на моя...

За първи път днес колата ми направи следния проблем: Пали нормално и след като подам газ влиза в сервизен режим и педала на газта не работи.

Моля за съвети и помощ

 

Astra H 1.7 CDTI 2005 г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснете и една диагностика да си каже какво и има, но най-вероятно е заминал педала. В определено положение стойностите му не съвпадат и дава грешка и спира да работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от сервиза ми казаха, че е имало записани грешки, изчистени са и е почистен педала(каквото и да имат предвид под почистване)...Сега всичко е наред, но ми казаха, че ако пак даде проблем ще е за смяна на педала. Някой има ли идея колко би струвал такъв ремонт и какъв е шанса да ми го направи отново, защото си е риск пътуване на по-дълго разстояние?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема отново се появи, наистина ако някой има идея и може да помогне да сподели мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече ти казах има решение на проблема .къде ти чистиха педала в сервиз Сокол ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам същия проблем и при мен, колата влиза в авариен режим и педала на газта не реагира, след известни рестарнирания се оправя ! Много е неприятно, грешки не излизат никакви, моля за съдействие, благодаря Ви предварително

Редактирано от kvel4ev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с подобен проблем. От Бургас до Пловдив оня ден съм карал с 80, щото подържа некви ниски обороти (1300-1400) и тва е макс, скоростта на 6-та.

 

След като профилактиката не е помогнала, значи най-вероятно стигаме до смяна на модула (ел. педал). В Дженеръс ми казаха, че е около 600лв. с труда :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове мисля че открих от какво е проблема - в дясно от акумулатора има малка черна кутийка или т. нар. (Underhood electrical Center).

Трябва да се свали и буксите да се почистят с контактен спрей, но да не е WD40. Буксите се овлажняват, а през 2 от тях минава информацията от газ педала, и това води до влизане в авариен режим, не реагиране на педала, и след 10-15 мин оправяне от самосебе си.

 

Ето линк http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ind...afira-b.371985/ тук подробно е обяснено как се прави !

 

Утре ще си оставя колата в сервиз да ги почистят и след това ще споделя

 

Поздрави,

Редактирано от kvel4ev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Пичове мисля че открих от какво е проблема - в дясно от акумулатора има малка черна кутийка или т. нар. (Underhood electrical Center).

Трябва да се свали и буксите да се почистят с контактен спрей, но да не е WD40. Буксите се овлажняват, а през 2 от тях минава информацията от газ педала, и това води до влизане в авариен режим, не реагиране на педала, и след 10-15 мин оправяне от самосебе си.

 

Ето линк http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ind...afira-b.371985/ тук подробно е обяснено как се прави !

 

Утре ще си оставя колата в сервиз да ги почистят и след това ще споделя

 

Поздрави,

 

Супер полезно инфо! :th_up: :th_up: :th_up:

 

Добре де, как да си обясним факта, че се оправя за определено време и после пак. Наместват се буксите ли, кво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свърших това - почистването на буксите- в сервиза ми взеха 20лв, цялата процедура е - разглабяне на кутията, продухване с въздух на буксите и почистване с контактен спрей и след това пак продухване с въздух. Между буксите и гумените уплътнения се събира влага и това е причината за отказа на педала.

 

Силно се надявам наистина от това да идва проблема, защото ако не е от това, пак ще започне едно чудене и вайкане от какво може да е.

 

Майстора също спомена, че специално Астрите, имали подобна кутия с пинове и букси, малко над предна лява гума и там също се събирала вода и влага, и може също оттам да е, но като за начало почнахме с прочистването на по - лесно достъпната кутия.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Днес свърших това - почистването на буксите- в сервиза ми взеха 20лв, цялата процедура е - разглабяне на кутията, продухване с въздух на буксите и почистване с контактен спрей и след това пак продухване с въздух. Между буксите и гумените уплътнения се събира влага и това е причината за отказа на педала.

 

Силно се надявам наистина от това да идва проблема, защото ако не е от това, пак ще започне едно чудене и вайкане от какво може да е.

 

Майстора също спомена, че специално Астрите, имали подобна кутия с пинове и букси, малко над предна лява гума и там също се събирала вода и влага, и може също оттам да е, но като за начало почнахме с прочистването на по - лесно достъпната кутия.

 

Поздрави,

 

 

В кой сервиз и къде си я правил тази манипулация? Към момента прави ли отново проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здр колеги имам същият проблем педала не функционира.купих нов същата работа .изчистено е таблото на бушоните проверени са кабелите.проверен е компютъра и пак не работи .четох и гледах доста и пробвах ходих във сервизи не става пръснаха пари но не се оправя.възможно ли е да е запушена дросел клапа агр колектор и да влиза в авариен режим .компютърът не подава електро към педала .колата е астра  h  1.9 dizel 120   коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.07.2021 г. at 2:05, Емил Боров написа:

 Здр колеги имам същият проблем педала не функционира.купих нов същата работа .изчистено е таблото на бушоните проверени са кабелите.проверен е компютъра и пак не работи .четох и гледах доста и пробвах ходих във сервизи не става пръснаха пари но не се оправя.възможно ли е да е запушена дросел клапа агр колектор и да влиза в авариен режим .компютърът не подава електро към педала .колата е астра  h  1.9 dizel 120   коня

Здравей, аз имах друг проблем и съм с друг двигател, но колата ми беше в авариен режим 6 месеца, един "майстор" се вайкаше, дроселова клапа, компютър. Накрая отидох в Бова в гр. Бургас. За 9 дни я оправиха, оказало се ел. верига и ремонта с обслужването на компа и ел. верига излезна 320лв. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×