Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Айде вече се задава и GTC версията...

Opel Astra с три врати и агресивен дизайн на пазара през 2011 г.

След появата на новия Opel Astra, по-спортно настроените фенове на модела започнаха да чакат тривратата версия, която според вътрешни източници много ще прилича на прототипа от скицата. Според предположенията, GTC иницалите от предишното поколение ще бъдат запазени и новият автомобил ще се появи на пазара през 2011 година.

 

За момента информацията е ограничена, но ако вярваме на снимката новият хечбек от Рюселсхайм ще изглежда по-агресивно и ще разполага с огромен отвор за охлаждане в предната броня, LED габарити и по-големи джанти.

 

Под капака най-вероятно ще бъдат монтирани същите двигатели от четиривратата Astra. Това означава, че в гамата ще бъдат включени поне три бензинови двигателя - две версии на 1.4 литра турбо (120 кс и 140 кс), 1.6 литра турбо със 180 кс, както и четири Евро 5 дизелови агрегата с мощност от 95 кс до 160 кс.

2010-opel-astra%205.jpg

Източник: http://topcars.bg/news.php?id=2385

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GTC-то поне по първоначални данни би трябвало да изглежда страхотно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:love_opel: :flag_opel:

 

013475459-big.jpg

 

013475424-big.jpg

 

013475443-big.jpg

 

013475507-big.jpg

 

013475549-big.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

омешали са мазда 3 с астра Н и резултата е приятен. Добре че не са луднали и те по тези широко отворени(пластмасови) предници. А интериора си е от инсигнията и трудно може да му се намери кусур!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d1lar4e7o

Хубавица е от всякаде-интериор,купе.Колко ли пари ще бъде тази астра :25:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базовиярт модел ще е около 16000 евро. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Базовиярт модел ще е около 16000 евро. :th_up:

кофти дебело е. Не че голфа е евтин ма обикновено опела е по-евтин от VW-то. Ма тя е и по-голяма така че... абе ше видим какво са сътворили. 1.4 и 1.6 ще има бензинови турбо мотори, дано да са по-добри от сегашния в инсигнията щото... сегашните са по-зле от VW моторите като разход и усещане.

Абе ше поживейм ше видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са цени за Германия, за БГ ще видим как ще стане. НО в Германия Голф-а е по-дебел. 1,4 Турбото го дават с по-добри характеристики от Голфа, но ще видим на пътя как ще е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
кофти дебело е. Не че голфа е евтин ма обикновено опела е по-евтин от VW-то. Ма тя е и по-голяма така че... абе ше видим какво са сътворили. 1.4 и 1.6 ще има бензинови турбо мотори, дано да са по-добри от сегашния в инсигнията щото... сегашните са по-зле от VW моторите като разход и усещане.

Абе ше поживейм ше видим.

1.6 ще е същия А16LET. 1.4ката ще е "изцяло нова разработка"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Opel обяви двигателите за Astra

Остават само няколко седмици до официалния дебют на новото поколение Opel Astra, който ще бъде след около три седмици във Франкфурт.

Сега европейското подразделение на GM разкри пълния набор от двигатели, с който новото поколение на Astra ще се появи на пазара тази есен.

Базисният бензинов двигател ще бъде с обем 1.4 литра и мощност 100 к.с. След него е бензиновият двигател с обем 1.6 литра и мощност 115 к.с. По-нагоре са два турбоагрегата - с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с., с обем 1.6 литра и мощност 180 к.с. Първият от тях ще замести досегашния двигател с обем 1.8 литра, а вторият ще замени двулитровия бензинов двигател при досегашния модел.

Дизеловите двигатели в началото ще са четири - 1.7 CDTI с мощност 110 и 125 к.с. и 2.0 CDTI с мощност 160 к.с. Четвъртият дизелов двигател е за специалната версия ecoFLEX. Той също е CDTI, но с обем 1.3 и мощност 95 к.с. Според Opel с този двигател новата Astra ще има среден разход от 4.2 литра на 100 км. Този двигател ще бъде предлаган от пролетта на 2010 г.

Много добър е и обявеният разход на останалите дизелови двигатели, които имат среден разход от 4.7 до 4.9 литра на 100 км. Средният разход обявен за най-малкия бензинов агрегат е 5.5 литра на 100 км., а за най-силния 6.8 литра на 100 км.

Повечето двигатели се комбинират с механична скоростна кутия с шест степени, а атмосферните бензинови агрегати с обем 1.4 и 1.6 литра, както и турбодизела с обем 1.3 литра, се комбинират с механична скоростна кутия с пет степени. Като екстра ще се предлага и автоматична скоростна кутия, също с шест степени, при турбодвигателите 1.4 и 1.6 бензин и 2.0 турбодизел.

2010-Opel-Astra-dvig.jpg

Инфо и снимки: http://news.automedia.bg/read/7719.html

Редактирано от westside

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Базисният бензинов двигател ще бъде с обем 1.4 литра и мощност 100 к.с. След него е бензиновият двигател с обем 1.6 литра и мощност 115 к.с. По-нагоре са два турбоагрегата - с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с., с обем 1.6 литра и мощност 180 к.с. Първият от тях ще замести досегашния двигател с обем 1.8 литра, а вторият ще замени двулитровия бензинов двигател при досегашния модел.

 

xaxa това означава, че най големият мотор ще е 1.6 и вече няма да има двулитрови мотори при бензина :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
xaxa това означава, че най големият мотор ще е 1.6 и вече няма да има двулитрови мотори при бензина :D

 

Освен ОПЦ-то примерно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Opel ще представи и Astra Sport Coupe

След като Opel представи новата Astra с пет врати, сега вниманието се пренася върху другите версии на този автомобил.

За бъдещия кабриолет и за комби версията с появиха спекулации и компютърни образи, както и шпионски снимки. Сега е ред на версията с три врати, наречена Sport Coupe. Вече се говори, че тя ще се завърне, но този път с много по-агресивен дизайн в сравнение с хечбека с пет врати.

Главният дизайнер на Astra, Малкълм Уард наскоро каза, че Sport Coupe ще има много по-авангарден вид и ще бъде по-нисък от досегашния модел. Тази версия н Astra ще се появи на пазара през 2011.

 

Тя ще има и "гореща" OPC (VXR) версия. Дизайнерите на Opel са изпитвали този модел над 600 часа в аеродинамичен тунел, което е направило новия спортен хечбек с три врати много по-аеродинамичен от версията с пет врати.

 

Напоследък Opel залага много на по-високата ефективност на своите модели. Предната броня при Astra с три врати е монтирана под различен, специален ъгъл, който помага за обтекаемостта на автомобила. В задната част на колата има зони които намаляват обема на въздуха който се събира там при движение на колата.

 

Новата Astra е от изключителна важност за Opel, а този модел има и доста съперници, защото сегмента в който е Astra е най-населен на европейските пазари.

Opel(12).jpg

Информация: http://news.automedia.bg/read/7794.html

Редактирано от westside

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Irmscher Opel Astra: Преди всички

Компанията Irmscher, специализирана в доработката на Opel, представи първия си стилов пакет за новата Astra.

Оптичният пакет на Irmscher включва нов спойлер на предната броня, радиаторна решетка с лайстна от неръждаема стомана, върху която се откроява логото на немския тунер, раздути прагове и масивен спойлер на петата врата.

В задната част на преработената Astra се открояват новият дифузор и двата двойни накрайника на спортната изпускателна система. Окачването е свалено с 30 мм, а стандартните колела са заменени с 18-цоловите олекотени Turbo Star, които контактуват с асфалтовата настилка посредством гуми с размер 225/45x18. Малко след премиерата от Irmscher ще добавят към пакета и 20-цолови колела.

В интериора впечатление правят кожената тапицерия на седалките, панелите на вратите и централните подлакътници. Спортните педали са изработени от алуминий, както и бутоните за заключване на вратите, а праговете - от неръждаема стомана.

Пакетът на Irmscher ще атакува пазара в Германия още на 17 септември, а моделът ще дебютира няколко дни по-рано на автомобилния салон във Франкфурт.

irmscher-astra.gif

Инфо: http://ams.bg/index.php?act=content&rec=6334

Редактирано от westside

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да махнат 1.8 140-коньовия....просто от 1.6 115коня до 1.6Т 180 коня става голяма дупка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

де ши знаиш, трябва да правят като другите малолитражки щото иначе няма се купува. На конкуренцията гори по-малко, кой го интересува после ко ши праи кат мотора се окоти на 200К км нали до тогава ше я е хвърлил. Иначе ирмшера е добър! Много приятно пипнато!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d1lar4e7o
Честно казано, не ми харесва особенно. :blush:

 

 

хмммм...кое точно не ти хареса в астрата :25:

Редактирано от d1lar4e7o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е красива . До преди половин година въобще не харесвах Опел . А от тогава не само започнаха да ми харесват , а даже вече карам :) . Астрата е супер , няма как да не прилича на нещо друго , то как да измислиш вече нещо ново . Трябва да направят космически кораб за да не прилича на нищо друго . Тя и Инсигнията прилича на 7-серия на БМВ .

А относно мнението на Симо за Ауди - много си прав и затова винаги съм ги харесвал и ще ги харесвам , но малко са ми скъпички .

Редактирано от rangel_varna

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ето и една снимка на статия от списанието Auto Bild !Тук става въпрос за Opel Astra by IRMSCHER :devil-smiley-019:

 

014710251-big.jpg

 

 

Поздрави!! :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледах се преди малко в рекламите горе на Google и ... какво видях :)

 

http://www.new-opel-astra.bg/

:biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много слабо 3D и този елемент от ауди във фара май го нямаше до сега, лошо е да се краде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
много слабо 3D и този елемент от ауди във фара май го нямаше до сега, лошо е да се краде!

 

Ако имаш предвид лентата със светодиодите, имаше я още при първите снимки на модела. Изглежда много добре с тях, а и първо я вложиха в Инсигня. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ми допада идеята мигача отпред да се намира където е халогенния фар .. .. но като цяло ми изглежда че добре се движи в крак с модата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е :first: съжалявам вече че избързах да си зема мойта :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×