Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Привет.

 

Смятам да си купувам нова кола. Изборът не е лесен. Спрял съм се на Опел Астра 1.4 турбо бензин 140к.с. До сега не съм карал бензин, също така и Опел. Дизайна на Астрата ми харесва. Може ли да споделите впечатленията си от този автомобил? Въпросът е към колеги които карат такъв. В момента карам Форд Мондео дизел 90к.с.от 1995г. По-късно ще направя тестово каране, но когато дилъра получи такъв тестов автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен!

 

Може би е малко позакъсняло мнението ми, но се надявам да е от полза за бъдещите купувачи.

От 6 месеца съм зад волана на новата Astra J с точно този двигател 1,4Т и определено съм много доволен от колата. Базата ми за сравнение е предната Astra H (1.6), която карах 5 години без абсолютно никакви проблеми. Новата астра, видимо е вдигнала нивото на марката, като се започне от дизайна, комфорта на возене, функционалнотта, шумоизолацията.

По отношение на избора на двигател... Опел Астра предлага доста богат избор. Тук всичко е строго индивидуално и субективно. Всеки има различна представа и очакване за мощност. Астрата е тежичка и определено и трябва двигател с повечко мощност и въртящ момент. 1,4 турбо, според мен, е оптимален вариант между мощност, цена и разход. Колата е достатъчно пъргава при потегляне, изпреварванията не са проблем. Ако направя паралел с предишната ми астра 1,6 (115к.с.), то тази се усеща като по-динамична и то най-вече при потегляне. Макар, че ако не търсите кой знае каква мощност и атмосферния 1,6 ще ви е достатъчен.

Има съществена разлика в поведението на турбо двигателя, спрямо атмосферния. Мотора работи уверено на по-ниски обороти, рядко се налага да надвишава 2000об./мин, подобно на дизелите. Друго предимство е, че турбо-бензиновите двигатели се комплектоват с 6-степенна скоростна кутия. Тя е срвнително дълга, може да се включи на 6-та още при 80км/ч, стига да не бързате. При 140км/ч на 6-та скорост оборотите на двигателя са едва 2800! При това, колата се движи много тихо и спокойно, скоростта почти не се усеща.

Естествено, има какво още да се желае. Ако очакванията ви са за кола бегачка, която ще ви „залепва” за облегалката при тръгване, то се ориентирайте, към по-мощния двигател 1,6Т или още по-добре двулитровия CDTI (165к.с., 350Nm). С такъв дизелов двигател съм карал Инсигния и останах с отлични впечатления. Друг е въпроса, че при равни други условия цената с дизелов мотор се качва с още 4-5 хиляди лева и освен това новите дизели са изключително капризни по отношение качеството на нафтата.

Впечатленията ми за разхода: Обещаните 4,7л./100км за извънградско са само на теория. Реалните резултати показват, че при спокойно каране извън града, със средна скорост около 90-100км/ч не е проблем да се постигне среден разход от 5,8л/100км. Това е наистина при много спокойно каране. Натисне ли се малко повече педала на газта разхода бързо скача нагоре. На магистрално каране, със скорост 140км/ч, средният разход е около и даже малко над 8 (8-8,2)л./100км, по данни от борд компютъра. В градско каране разхода е около 9, но все още нямам точни наблюдения, понеже нямам и типично градско каране. 70% от пробега ми е на извънградско.

 

Определно няма да останете разочарован от този автомобил. Ако вече сте го поръчал Ви пожелавам, по-бързо да минава времето за доставка и да се радвате на сполучлива покупка!

 

Поздрави!

 

p.s. Това е повторение на мой пост отпреди няколко дни. Незнайно защо предишният ми пост е изчезнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И други постове и ЛС са изчезнали???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също съм се спрял на същия мотор ,който карате и вие -1.4Т на астра, но скоро пуснаха от този модел и с 120к.с. освен 140те к.с., та се чудя дали ще има някаква разлика в динамиката на автомобила и също в разхода на гориво. Спрял съм се на ниво на оборудване Космо .Може ли да дадете повече информация ,особено за двигатела-дали имате проблеми с маслото, с така наречения ЕГР клапан за изгорелите газове, тъй като аз имах Вектра Б 1.6 16V 101 к.с. и съм изключително изтормозен от нея ,поради проблеми с този клапан -при по-силно така да се каже изчеждане на колата и рязко натискане на газта веднага светваше чек-контролът (жълтата лампичка) и почваше да кюфка колата през аспуха .... Поради това и се чудя въобще да повторя ли с опел и още повече с екотек мотор , но много ми харесва АстраJ и затова ,след като видях вашите постове искам да придобия повече представа около нея и особено за този мотор ,към който съм се ориентирал. Как се справя ходовата част-затвръждава ли всеизвестното правило за здравите предници на Опел ? Има ли странични шумове от таблото при шофиране по по-неравен път откъм аераторите за парното или други части по него? Пространството в автомобила задоволително ли е за този клас т.к. аз съм висок 1.87м и се притеснявам малко за отпред ,а същи и за задните места..Чух,че няма добър обзор през задното стъкло на автомобила т.к. било скосено,също имало проблеми със пръскалките за течност на чистачките ,че не отправяли водата много точно.....подгряващите седалки и паркинг асистенста отзад вероятно са доста полезни....скъпа ли е поддръжката на автомобила? Ще се радвам ,ако раясните повече подробна информация около автомобилът, т.к.х,четох някъде ,че този мотор бил много спънат ...благодаря пердварително за инф-ята и ще се радвам в най-скоро време да получа отговор от вас !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

Нека споделя моя опит - от 6 месеца карам астра спорт тур ( комби ) 2 л 165 кс дизел , 13 000 км изминати.

Ако трябва да бъда честен не съм се и замислял за бензинка- но тук е личен избор и мнение ;)

Нивото което избрах е Актив което беше ново за 2013 а екстрите които избрах нагревател за купето ( не знам дали е от него но след 2 преки и вече е топло ) , заден парк асистент и може би най полезната за мен интелигентните фарове би ксенон който за хора като мен които мразят нощното кормуване са направо рай ;) .

Нещо за което съм с смесени чуства са датчиците за налягане в гумата , по високия клас седалка и фабричната аларма , за GPS и блутут фич и не съм се замислял само като им видях цените .

Нещо което видях след това беше опцията за " по здрав " акомулатор беше око 20-30 лв .

Аудио системата е доста задоволителна , моето лично мнение е че на радио се чува по добре .

Задния прозорец смятам че видимоста е 6 , аз съм като теб висок и нямам проблем с височината и размерите с купето. Досега не съм забелязал проблем с дюзите на чистачките а ги ползвам често.

Поне в моето ниво козирката над таблото с оборотомер и прочие е пласмасова и по някога прескръцва малко но само я докосвам и повече за кормуването не ми се налага - пътя по който карам всеки ден е средно ниво .

Това което ми се е случило 2-3 пъти и по трудното влизане на 3 скорост но не си го слагам .( и старара астра Н го имаше тоя проблем зимата )

Моя дилър ( в стара загора ) каза че около 220 лв ще е първото обслужване .

Среден разход 6.1 засечен по касовата бележка и километража , при каране с 120-130 .

По надолу имам тема в коя имам ли к към можеби най големия руски сайт за опели , ако руския не ти е проблем го разгледай .

Поздрави.

Редактирано от neikovo88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×