Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте ,

Търся Астра Н GTC 150к.с и по възможност opc line. Проблема с който се сблъсках е че това което видях до момента са пълни чирепи и вече съм склонен да взема GTC в перфектно състояние и след това да го оборудвам с необходимата пластмаса. Конкретния ми въпрос е дали е възможно на обикновено GTC директно да се монтират престилките и праговете и спойлера от opc line без да се реже , лепи , заварява и преправя по колата . Дайте предложения откъде мога да се снабдя с карантията освен от e-bay и София ауто.

До момента това за което питам ми се струваше несериозно но ходих да гледам тези двете http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...mp;slink=2mjc44 ,

http://www.cars.bg/u820085 и разбрах че е почти невъзможно да намеря това което искам на куп. Идеята ми беше да взема готова кола която да обслужвам и да карам , а не тепърва да подобрявам и да се занимавам с простотий.

Ако имате и предложения за автомобили казвайте .. . .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Определено ще ти е много по-лесно да вземеш читава кола, ня която да донаслагаш ОПЦ кит-а, от колкото да търсиш готова такава. ОПЦ пакета става без проблеми, но трябва по някакъв начин да се хване, така че се лепи. За сдобиването с ОПЦ пакет, мисля, че ще ти е най-лесно и евтино от ибей. Разгледай по шоуримите за върнати от лизинг автомобили и също така по лизинговите компании. Много е вероятно там да намериш автомобила, който търсиш на добра цена. Успех! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Моята кола е точно такава каквато търсиш и трябва да знаеш че е доста рядък екземпляр, особено ако я търсиш в много добро техническо състояние. Все пак предполагам че и бюджета те ограничава. Както каза Ванката би трябвало да може да се сложи ОПЦ лайн пакет и ако съдя по моята на предната броня се слага пола със щипки, страничните прагове се лепят, а задната броня... не съм се заглеждал наистна. Ако си купиш без пакет ще можеш да сложиш дори и друг пакет било то Irmscher или нещо друго от този род. В крайна сметка всичко опира до пари и до това какво търсиш. Ако имаш нужда от още някаква информация или съвети питай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
... Конкретния ми въпрос е дали е възможно на обикновено GTC директно да се монтират престилките и праговете и спойлера от opc line без да се реже , лепи , заварява и преправя по колата ...

 

Здравей,

...ОПЦ пакета става без проблеми, но трябва по някакъв начин да се хване, така че се лепи...

Здравей колега,

 

не е баш така както го пишете!!! Въпреки че и аз като гледах преди време една Аstra H OPC Line със счупена приставка си мислих друго. Имам Vectra C OPC Line, и вчера минах от OPC Line дифузьор към OPC дифузьор и аз като другите си мислих, че това раздутото е приставка и се завива с винтове и ще си я развия и ще си ги кача в работилницата за да си сменя дифузьора. Но се оказа, че е лепена по някакъв начин, но без кит и без винтове, нещо като топло лепене. Накрая се наложи да си занеса цялата броня и падна бая кълчене. И нищо не спука, т.е. няма кит и др. гадости.

Накратко това което ти пиша е, че ако искаш да сложиш OPC Line КИТ, ще трябва да смениш целите брони а не приставките, праговете, крилото...

Редактирано от Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Накратко това което ти пиша е, че ако искаш да сложиш OPC Line КИТ, ще трябва да смениш целите брони а не приставките, праговете, крилото...

Да, но това е само при Vectra C. Стандартните брони са един модел, тези които са OPC line или OPC са друг. При Astra H обаче не е така. OPC line пакета се монтира върху стандартните брони. Монтажа е единствено и само с лепене, тук там има и по някоя щипка за допълнителна здравина. Може да се залепи с каквото и да е монтажно лепило, но най-добри резултати се получават с оригиналното, което обаче пък е доста скъпо. Ти сам си се убедил в здравината му. Изключение е OPC line 2 пакет, при който вече самите брони са напълно различни визуално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Да, но това е само при Vectra C . . . При Astra H обаче не е така...

Извинявам се, че съм излъгал тогава! Понеже вчера бях много учуден като се наложи да свалям цялата броня и за това по аналогия реших, че и на Астрата е така...

 

Стандартните брони са един модел, тези които са OPC line или OPC са друг.

Това го написа за Астрата или за Вектрата? Защото при Вектрата броните на на OPC, OPC line и SRI са еднакви, различни са само дифузьорите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това го написа за Астрата или за Вектрата? Защото при Вектрата броните на на OPC, OPC line и SRI са еднакви, различни са само дифузьорите...

За Вектра. Имах предвид, че когато колата е OPC, OPC line, VXR, GTS, SRI или там каквото още спортно има бронята е един модел. Когато Вектрата е обикновена, без някакъв спортен пакет, бронята е друга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой има ли представа дали фаровете с лупи са напълно съвместими с обикновените

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като закрепване ДА! До колкото знам обаче фабричните фарове за Астра с луши са AFL, т.е. следят пътя и ако слагаш такива трябва да ги направиш да се управляват...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като закрепване ДА! До колкото знам обаче фабричните фарове за Астра с лупи са AFL, т.е. следят пътя и ако слагаш такива трябва да ги направиш да се управляват...

Друг вариант е афтърмаркет лупи да се вградят в твоите рефлектори, гледах снимки направена една Астра така. На мястото на късите бяха сложени bixenon-ови лупи, а на мястото на дългите крушка с cree диод и модул за автоматично пускане, което се ползваше за дневни светлини...

Редактирано от Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой има ли информация какъв размер 18'' гуми могат да се поберат без да има проблеми . . . интересувам се дали някой има опит с 245/40/18 иначе знам че заводски излизат на 225/40/18

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Като закрепване ДА! До колкото знам обаче фабричните фарове за Астра с лупи са AFL, т.е. следят пътя и ако слагаш такива трябва да ги направиш да се управляват...

Друг вариант е афтърмаркет лупи да се вградят в твоите рефлектори, гледах снимки направена една Астра така. На мястото на късите бяха сложени bixenon-ови лупи, а на мястото на дългите крушка с cree диод и модул за автоматично пускане, което се ползваше за дневни светлини...

Колега сигурен ли си че са AFL ако са оригинални? Защото моята се води с оригинални фарове с лупи, които се намират от вътрешната страна, а дългите са от външната и не са AFL.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
имаш ли снимков материал на така направените фарове

Търсих снимката, но не я намирам, тя ми беше излязла докато търсих нещо за Вектра, но сега не я откривам...

 

някой има ли информация какъв размер 18'' гуми могат да се поберат без да има проблеми . . . интересувам се дали някой има опит с 245/40/18 иначе знам че заводски излизат на 225/40/18

Виж темата на колегата opel fan той кара с 235/35/19, което значи че без проблем ще може да сложиш 245/40/18, като много важно е ЕТ-то на джантите, защото ако са изнесени няма да можеш да сложиш и 225 :)

 

Колега сигурен ли си че са AFL ако са оригинални? Защото моята се води с оригинални фарове с лупи, които се намират от вътрешната страна, а дългите са от външната и не са AFL.

Дай снимки на твоите фарове, аз говоря за ТОВА, такива има една съседка на Астрата и като върти волана, лупата се мърда! А с лупа без ксенон не съм виждал, другите са си обикновени с 2а прожектора...

 

Аз пък имам следното питане:

предната броня

фаровете

решетката

и стоповете

различни ли са на 3и и 5 вратата Астра, също така има ли разлика преди и след фейс лифт? - да вземем за пример 5 вратата Astra. Може ли да се сложи броня и решетка от фейслифтова 5 врата на преди фейслифтова пак 5 врата?

Питам защото при Астра Ф нямаше никаква разлика в 3и и 5 вратото купе и изброените неща бяха взаимозаменяеми, даже и задната броня беше еднаква. При Астра Х обаче, в ebay.co.uk има решетка на Irmscher за 3и врато купе и за 5 врато. От там идва въпроса какви са разликите?

Редактирано от Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
някой има ли информация какъв размер 18'' гуми могат да се поберат без да има проблеми . . . интересувам се дали някой има опит с 245/40/18 иначе знам че заводски излизат на 225/40/18

 

Колега, аз карам с 235/35/19, което е максималния размер, който се слага на ОПЦ. С 245 мисля, че ще имаш пробеми с опиране в калниците при завой. Според мен на повече от 235 не се навивай. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега сигурен ли си че са AFL ако са оригинални? Защото моята се води с оригинални фарове с лупи, които се намират от вътрешната страна, а дългите са от външната и не са AFL.

 

Я дай снимка че ми стана интересно. И аз имам такива които Жоро е показал и не завиват. Космо изпълнение е . Има два варианта: 1.ви да са както казваш без АФЛ 2.ри да имат аАФЛ, но да не е активиран. Иначе моите са с фабричен ксенон , ако това има значение.

 

Ааа: Ако трябва да се активират може ли с Оп-ком или трябва да е с оригинален опелски софт , който да речем само дилърите го имат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Я дай снимка че ми стана интересно. И аз имам такива които Жоро е показал и не завиват. Космо изпълнение е . Има два варианта: 1.ви да са както казваш без АФЛ 2.ри да имат аАФЛ, но да не е активиран. Иначе моите са с фабричен ксенон , ако това има значение.

 

Ааа: Ако трябва да се активират може ли с Оп-ком или трябва да е с оригинален опелски софт , който да речем само дилърите го имат?

Моите са абсолютно същите и са заводски така. Възможно е и фаровете да нямат механизма за въртенето на лупите, моите 100% не завиват. Това е интересен казус. Нека някой който е запознат да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×