Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

От вчера съм собственник на въпросния автомобил , Но още на първите 100 км. пробег светна лампичката на автомобилчето с ключе и колата загуби мощност. Трудно набира и достига не повече от 3000 обр.Спрях и загасих двигателя за малко , отново запалих и се оправи ,мощноста се върна . След още 30 км. светна лампичката за проблем в изспускателната система и отново загуби мощност . Като се прибрах проверих за записани грешки по метода с педалите и установих следните :

 

227911

161600

161450

007071

 

Като се позачетох по форумите грешката 227911 е по-важна.

Та въпроса ми е някой има ли идея от какво може да е ? Разбира се утре ще отида на диагностика , но не ми дава мира неизветността.

 

Колата е на 108 000 км.

Редактирано от gogy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,най-добре е да се изтрият грешките и като светне лампата,да кажеш кои грешки излизат и с каква буква са отпред.Може повечето грешки да са стари.Ако пак излиза Р2279,най-вероятно е задръстен ЕГРклапанът и е останал отворен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята има същия проблем и същата грешка. Като я настъпя по-сериозно и махна крака от газта, и се появява колата с ключа и влиза в сервизен режим, иска да я загася и се оправя. Гледахме я в движение вчера с закачен компютър(диагностиката беше в официален сервиз) и се оказа тази грешка(227911). ЕГР клапана си ми е наред. Казаха че трябва да се почистят вихровите клапи, защото не реагирали въобще при теста, а и самата кола е доста мудна до 1800об/мин.. Трябвало да си прегледам и разпределителния вал да не бил износен, че единия цилиндър хич го нямало.

Утре ще се уговоря с майстора за вторник да му я закарам да почисти вихровите клапи. Ще пиша след почистването им дали проблема с грешката (227911) е изчезнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз не знам 1.7 да има вихрови клапи. Най-добре идете в сервиз където могат да ви направят адекватна диагностика. Ако разпределителния вал е износен според мен няма само един цилиндър да губи компресия. Кажете на колко хиляди километра пише че са двигателите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много причини има за тази грешка: повредени-дебитомер,вакуми,въздуховоди,турбо,клапани,валове,EGR,MAP,запушен въздушен филтър,запушен DPF(ако има такъв) и т.н. Тази грешка излиза,когато компютърът отчете,че количеството въздух във всмукателния колектор е извън нормите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като в сервиза нямат възможност да погледнат колата , чак в събота ще могат да я видят .Междудругото мощноста се оправи но лампичката за двигателя остана да свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчистиха грешките и за сега още нищо не свети . Да се надяваме че така ще остане . Според вас да сложа ли някаква добавка в горивото за изчистване ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е стара, но аз имах същия проблем.

Преди около 2месеца си купих астра Х Z17dth (100-те коня). Правеше същия проблем.Количката с ключето светваше и турбото спираше. Като загася и запаля наново всичко беше ОК, до след малко и пак спираше турбото. В сервиз ми казаха, че трябвало да се смени някакъв клапан на турбото и щяло да струва около 400лв, но нямало гаранция че ще се оправи.

ОК, не го смених, а оправих проблема сам, за 0.00лв

Въпросния клапан е монтиран зад двигателя, когато колата е повдигната на подемник/канал се вижда ясно. Влизат 3 маркуча(вакуумни) в него. Този клапан има филтър(много фин метален скрит под едно като капаче.) При мен беше задръстен и от там идваше целия проблем, нямаше как да си "поеме въздух". Почистих мрежичката и всичко се оправи. Вече около 3000км няма абсолютно никакви проблеми, а преди почистването го правише постоянно.

Дано съм бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

Вчера вдигнах малко по-високи обороти след като трябваше да изпреваря един камион и изненадаа....! Отново светна лампичката ( автомобил с ключе ) и колата загуби мощност . Оборотите които вдигнах бяха около 3500. Спрях, загасих и след като стартирах двигателя отново всичко се оправи . Направих теста с педалите за грешки и се оказа отново 227911. Отворих капака на въздушния филтър за да видя състоянието му. Не е толкова зле. Разглобих и маркучите от и до интеркулера и забелязах че има леко омасляване. Също така огледах дроселовата клапа , имаше доста омаслен нагар . Според вас възможно лие да е от ЕГР-ра , най-вероятно и там е доста мръсно? А как се разглобява ЕГР клапан на Astra 1.7 cdti?

Редактирано от gogy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Темата е стара, но аз имах същия проблем.

Преди около 2месеца си купих астра Х Z17dth (100-те коня). Правеше същия проблем.Количката с ключето светваше и турбото спираше. Като загася и запаля наново всичко беше ОК, до след малко и пак спираше турбото. В сервиз ми казаха, че трябвало да се смени някакъв клапан на турбото и щяло да струва около 400лв, но нямало гаранция че ще се оправи.

ОК, не го смених, а оправих проблема сам, за 0.00лв

Въпросния клапан е монтиран зад двигателя, когато колата е повдигната на подемник/канал се вижда ясно. Влизат 3 маркуча(вакуумни) в него. Този клапан има филтър(много фин метален скрит под едно като капаче.) При мен беше задръстен и от там идваше целия проблем, нямаше как да си "поеме въздух". Почистих мрежичката и всичко се оправи. Вече около 3000км няма абсолютно никакви проблеми, а преди почистването го правише постоянно.

Дано съм бил полезен

Колега , много е полезно това , но би ли обяснил как точно да намеря този клапан , отпред до турбото или някъде отзад под всмукателния колектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отзад на мотора седи доста ниско, като си под колата се вижда над моста. Утре ще снимам и ще ти покажа, защото не съобразих да го снимам още първия път

 

Това е клапанчето. Със синьо съм заградил болта с който се държи - 10мм

image.jpg

Редактирано от vesellin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
отзад на мотора седи доста ниско, като си под колата се вижда над моста. Утре ще снимам и ще ти покажа, защото не съобразих да го снимам още първия път

 

Това е клапанчето. Със синьо съм заградил болта с който се държи - 10мм

image.jpg

 

Мамицата му и клапан утре ще го сваля, от сума време се чудя от къде идва тоя проблем. Чистих AGR, МАП сензор, счупих и една турбина заради него........

Благодаря за снимката колега евала !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих го и за сега всичко изглежда наред!!!

само да уточня - захваща се с 2бр. 10мм болта.

2013_05_04_13_27_51_913.jpg

В червено съм оградил филтърчето.

 

2013_05_04_13_27_25_820.jpg

Редактирано от lubo1981

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След няколко дена сподели дали се е оправил проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
След няколко дена сподели дали се е оправил проблема

 

Сега е ЧУК!

НЕ се доверявайте на 100% на оторизираните сервизи, там на много от колегите с този проблем им препоръчваха смяна на турбина!

И един съвет за имащите такъв автомобил: По възможност чистете този филтър профилактично за да не се получи наистина счупена турбина, както в моя случай:

 

untitled.jpg

 

Благодаря за този пост колеги, информацията се оказа много полезна!

:respect:

Редактирано от lubo1981

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезно колеги . Ще се пробвам и аз да го изчистя.Този клапан някъде под турбото ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Много полезно колеги . Ще се пробвам и аз да го изчистя.Този клапан някъде под турбото ли е ?

Чети колега, обяснил съм къде е клапана и снимки има даже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, нов съм във форума, но все пак реших да ви попитам дали може да ми кажете с какво сте почиствали мрежичката и самата тя как се сваля, благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърчето не съм го свалял. Забърсваш отгоре, продухваш и готово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, искам да ви попитам знаете ли колеги дали зафира 2.2тди има същото филтърче, защото един познат кара такава и му прави същите мизерии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добрия начин е да се провери дали има или няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Почистих го и за сега всичко изглежда наред!!!

само да уточня - захваща се с 2бр. 10мм болта.

2013_05_04_13_27_51_913.jpg

В червено съм оградил филтърчето.

 

2013_05_04_13_27_25_820.jpg

blagodaria za informaciata imah sa6tiat problem napravix tova koeto pi6e i go re6ix

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги това на снимката два различни клапана ли са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Исках да споделя, че това което е описал @vesellin (много полезна информация, благодаря!) проработи и при мен.

 

"....

Въпросния клапан е монтиран зад двигателя, когато колата е повдигната на подемник/канал се вижда ясно. Влизат 3 маркуча(вакуумни) в него. Този клапан има филтър(много фин метален скрит под едно като капаче.) При мен беше задръстен и от там идваше целия проблем, нямаше как да си "поеме въздух". Почистих мрежичката и всичко се оправи. Вече около 3000км няма абсолютно никакви проблеми, а преди почистването го правише постоянно.

Дано съм бил полезен"

 

 

Не вярвайте сляпо на официалните сервизи :eusa_naughty:

 

Поздрави,

Фико

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знаете ли как се казва коментирани клапан? Интересно ми е на какви цени може да се намери извън оторизираните сервизи. Миналата седмица ми поискаха 420лв и ми казаха, че не ги чистели, а ги подменяли. Мотора ми е Z17DTR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×