Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Reference

Теч на масло.

Recommended Posts

Теч на масло. Някакви идей?

2qlworb.jpg

Това е ситуацията около картера /снимката не е моя,но картинката е едно към едно с моята/.Самият филтър също е омаслен но много малко,дори незабилижимо /възможно е Заподозрян номер 2 да се окаже невинен до доказване на противното/

 

Симптоми:

Няма.Освен придърпване и гаснене,но не мога да съм сигурен дали проблема е от загубата на масло. Антифриза е бистър ,маслото не е пресечено,няма надути маркучи.

 

 

 

Заподозряни:

1.Семеринг колянов вал.

2.Скоба или уплътнение маслен филтър.

3.Гарнитура глава.

4.Гарнитура картер.

 

И ако имате други предложения ,ще се радвам да ги прочета.

Редактирано от Reference

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,гарнитурата на главата отпада,защото е метална и е почти вечна.Гарнитурата на картера е лепило и едва ли би протекла само в задния край.Другите две неща са по-възможни.Дано да не е семерингът,защото ти скоро смени съединителя и ще трябва пак да се сваля всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не съм сменял съединител, но ако се окаже семеринга ,ще е играчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,за съединителя те обърках с колегата julijan.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бендиксът на стартера е в масло,означава,че семерингът тече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега направих оглед и е чисто там. Филтъра също е чист. Да не би да останаха семеринга на коляновия вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е семерингът,но маслото в бендикса се вижда само със сваляне на стартера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,днес ще я карам на сервиз и ще стане ясно.Ще пиша и в темата за крайния резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш и пети вариант-пропуснала лагер помпа на съединителя.ГАДНО - 350-400лв.-дано да не съм познал.Ако маслото е червеникаво може и да е О-пръстена между лагер помпата и скоростите-по-добрия вариант.

Редактирано от julijan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се семерингите на коляновия вал и единия на разпределителния.Смениха ми и четирите по мое настояване. 180 лв. труд + 50 лв. части.

Редактирано от Reference

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами харесвам си Зафирата, затова бързо отмятам едно по едно проблемчетата. :blush:

Редактирано от Reference

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ето ме и мен с подобен проблем.Преди около месец смених маслото,но за съжаление на канала където обикновено си сменявам маслото нямаше GM и ми сложиха Repsol 10W-40 полусинтетично.С GM проблеми(течове) не съм имал,вчера вадя пръчката- нивото на средата,изкарвам колата от гаража а вътре едно хубаво мазно петно.Днес я качвам на канал и съвсем ясно се видя как от основата на корпуса на масления филтър е просълзяло,да не говориме че отдолу колата е цялата в масло.Та въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и какво е решението?Предполагам,че гарнитурата между блока и корпуса на филтъра е изпуснала и ще трябва да се смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да дозатегнеш филтъра...да не са го оставили недозатегнат. Може и да е останала някаква мръсотика и да не е уплътнил както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,изпекло се е уплътнението на корпуса и като са отвили и завили капачката на филтъра,се е разместило.Изважда се филтърът и в дъното на корпуса има болт с вътрешен шестограм.Отвива се и се сменява гуменото уплътнение.Мисля,че се предлага само GM.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега,изпекло се е уплътнението на корпуса и като са отвили и завили капачката на филтъра,се е разместило.Изважда се филтърът и в дъното на корпуса има болт с вътрешен шестограм.Отвива се и се сменява гуменото уплътнение.Мисля,че се предлага само GM.

Благодарности за инфото-проблема е временно решен със силикон Виктор Ренц защото в неделя не можах да открия работещ магазин,но май ще трябва да сменя и уплътнението на капачката че сега пропусна от нея.Интересува ме какво е предназначението на клапанчето в долния краи на корпуса на филтъра и нормално ли е да се вади толкова лесно,че при слагането на филтъра е голяма играчка да се намести или аз не правя нещо като хорята. :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
нормално ли е да се вади толкова лесно,че при слагането на филтъра е голяма играчка да се намести или аз не правя нещо като хорята. :opel_forever:

 

Това,не го разбрах.Филтърът се защраква към капачката и двете заедно се завиват.Идеята на този клапан е,като отвиеш капачката почти до край,маслото от корпуса да се изтече в картера.Новият филтър си върви с нов гумен пръстен и затова,няма причина да е протекло от капачката.

Редактирано от sokol1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това,не го разбрах.Филтърът се защраква към капачката и двете заедно се завиват.Идеята на този клапан е,като отвиеш капачката почти до край,маслото от корпуса да се изтече в картера.Новият филтър си върви с нов гумен пръстен и затова,няма причина да е протекло от капачката.

Имах в предвид че клапанчето се изважда от леглото в корпуса и е играчка да се навие капачката с филтъра и клапанчето да си остане в леглото.А това че филтъра си върви с нов пръстен не означава че като са сменявали филтъра са го сменили и пръстена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава,че клапанчето е счупено.Потърси си корпус втора употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега ще карам така и ще търся само клапанчето,ако не го открия до следващата смяна на маслото тогава ще купувам нов корпус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,но имай предвид,че ако филтърът не е натиснал правилно клапана,няма да имаш добро мазане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ок,но имай предвид,че ако филтърът не е натиснал правилно клапана,няма да имаш добро мазане.

Да разбирам ли,че стои постоянно отворен този клапан и ако е така предполагам може и без него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив! Филтърът го натиска и затваря отвора към картера.В противен случай,моторът остава без мазане,защото маслото ще отива в картера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

635700456163136426.jpg

 

635700456222763336.jpg

 

 

Здравейте колеги,

 

Качвам 2 снимки на които се вижда теч на масло. Мисля че е някакъв датчик и от там където излиза кабела има теч. Ако някой може да сподели нещо.

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×