Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
ufer

Има ли изпарител с фабрично монтиран подгрев в корпуса?

Recommended Posts

Има ли изпарител с фабрично монтиран подгрев на антифриз в корпуса? За някой тесен специалист въпросът може да е смешен, но за мен е важен. Допускам, че вероятно е рисков монтажът на подгревни свещи в корпуса на изпарителя, защото са много близо до газта и опасността от експлозия вероятно е завишена. Но все пак някоя фирма може да е разрешила проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако имаше такова животно,щеше да е хит на пазара и колегите нямаше да се мъчат с тия системи с подгревните свещи.Според мен,по-добре се замисли как да използваш изпускателната система за подгряване на антифриза.При Z17DTH е измислено.Така ще отпадне и натоварването на алтернатора.Ето снимка:

 

0e68_35.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление май си прав, колега. Ако имаше такова животно, щяхме да сме голям зоопарк!!! :super: Но неволята ни принуждава да търсим варианти. Това с използването на изпускателната система е чудесна идея, но човек трябва да има технически възможности да го осъществи. Естествено и умения, и малко излишни пари. Аз се ограничавам в момента само да търся разрешение за първоначално подгряване преди студен старт на газ през по-студените дни. Разбира се, че има доста възможности. Намерих преди 2 дена един работещ подгрев за антифриз от Пежо с четири свещи х 170 W (предполагам) и с удоволствие бих боднал 1-2 в капака на изпарителя. Но мисълта, че при лошо стечение на обстоятелствата може да се получи фойерверк ме възпира. В някои форуми има момчета, които експериментират, но рискът е прекалено голям. Затова питах дали случайно някоя фирма не е разрешила проблема. Явно ще трябва да държим подгрева на прилично разстояние, да внимаваме винаги да е пълен с вода и да се преборим с големия ток, който черпи от акумулатора, респ. генератора. Беше ми приятно да си побъбрим... :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам колега такъв подгрев на вектра б слага се на маркуча който излиза от двигателя на малкия кръг ,взел сам от рено меган дизел с 4 свещи по 200вата и с 2 релета по 40 ампера и сутрин паля и на 4 мин съм на газ при минусови температури .Ако те интересува нещо питай на лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×