Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
rap17ka7a

Въпрос относно аларма

Recommended Posts

Когато си купих колата ми казаха че колата има заводска аларма. Правил съм какви ли не комбинации но тази кола има само централно. Един познат ми каза че всяка кола на GM има заложена в себе си оригинална аларма от американските дето клаксона прави алармения звук. Мисълта ми е може ли това по някакъв начин да се отключи и за моята кола и въобще истина ли е ? Ако ли не какво мога да направя за да добавя аларма към централното ми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

До сега съм сменил 4 Опела и на всичките имаше въпросната аларма.Имам познат който се занимава с алармени системи и той ми каза изобщо да не се занимавам със заводската аларма,ами да слагам някаква нова.

Отиваш при някой който се занимава с такива работи и му казваш,че имаш централно и искаш да сложиш аларма,която да може да управлява централното.Има такива аларми за по 20 -30 лв.И за труд да ти вземе още 20 лв и си пушка :).Работата ще му отнеме не повече от 1 час.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
...

Повечето, но не всички опели имат точно такава аларма каквато казваш. Тя е с клаксон, който при Вектра Ц е в багажника при бушоните, а е такава защото в някой бели държави е забранено да свирят сирени, които наподобяват тези на полиция и линейка и за това е клаксон!!!

Лесно може да разбереш дали имаш, заключи я с дистанционното (което би трябвало да е в ключа), като си оставиш прозореца отворен и след 1-2мин, отвори вратата като вдигнеш щифта, или пък я отключи с ключ и тогава ще разбереш, ако засвири имаш, ако ли не...

 

Това което ти казва колега rap17ka7a е само ако много държиш, да ти виси и дистанционно на връзката. Според мен по-добрия вариант е да си вземеш аларма по кан, която да може да се управлява от бутоните в ключа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много ми е интересно как ще подкара централното на астра Х с допълнителна аларма, че и за 10 мин., но щом казваш.Вектра Ц е последната на която може да се подкара централното с външна аларма , и то като се симулира сигнал на модула във вратата , което от самосебе си отхвърля 10-те минути.Да не говорим, че на вектра Ц астра Х мигачите са отделени на предни и задни, модула за предните е под предния капак, на задните е в багажника.А Жорка това с клаксона ще му е друг смисъла , защото на Пасат 5,5 от 2002год. заводската аларма е със сирена, а се продават в едни и същи държави, а и пасатите преди това също са с такава на клаксона.Изглежда от към доставчици идва врътката.

 

 

И малко по темата Жоро сложи Равена интерфейсна , гледам, че и на повечето астри дилъра слага такава.Не и е труден монтажа и на сравнително малко места се закача към оригиналната инсталация и ще я включваш и изключваш с оригиналния ключ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързите отговори пичове. По принцип в щатите всички аларми са такива и съм виждал такава съвсем скоро на Шевролет Круз. Аз лично я харесвам като аларма и искам да мога да я управлявам само от ключа да речем един път цъкване е за централното, 2 пъти е за централно и аларма или нещо такова. Обмислях да отида в София Ауто и да ми отключат този модул с алармата щом повечето я имат ще се надявам и моята да я има. Благодаря ви още веднъж за изчерпателните отговори, ако направя някакъв напредък ще пиша в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
....А Жорка това с клаксона ще му е друг смисъла , защото на Пасат 5,5 от 2002год. заводската аларма е със сирена, а се продават в едни и същи държави, а и пасатите преди това също са с такава на клаксона. Изглежда от към доставчици идва врътката.

И малко по темата Жоро сложи Равена интерфейсна , гледам, че и на повечето астри дилъра слага такава.Не и е труден монтажа и на сравнително малко места се закача към оригиналната инсталация и ще я включваш и изключваш с оригиналния ключ.

Дам както казва Иван аз сложиш Равена, точно защото звънях на повечето дилъри и те ми казаха, че ще ми сложат Равена, ама при тях труда е двойно...

Иначе точно момчето от Равена ме попита дали искам допълнителна сирена, и когато аз казах да, защо не, той ми каза, че ако ида в чужбина имало държави където било незаконно и спирали от движение, защото тези звуци са само за колите със специален режим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да предупредя, за да не останете изненадани както мен. При мен единият ключ е настроен на дед лок, или по-ясно казано на това двойното заключване. Като заключвам колата натискам веднъж заключване и тя се заключва цялата, но ако натисна втори път заключване, тя се дозаключва. Като даже и някой да счупи стъклото и да вдигне пина на вратата тя не се отваря. А при отключване като натисна един път отключване се отключва само моята врата, а другите се отключват с второ натискане.

Та какво се оказа, това било опция на ключа, който се настройвал да излъчва друг код, и в моя случай втория ключ, който никога не е ползван си е настроен по стандартния начин. Едно натискане цялата кола заключена, едно цялата кола отключена. И в крайна сметка се оказва, че не мога да си изключа алармата, защото тя чака кода за двойното отключване. И сега трябва да ида да си програмирам и втория ключ на дед лок, защото както казах централното се вдига, но алармата не се изключва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, това за което пишеш е потребителска настройка. Преди бях писал във форума как се прави, но в момента не мога да си спомня каква беше комбинацията от бутони. Примерно, натискат се едновременно бутона за отключване на ключа и бутона за отключване на панела на вратата. Другата комбинация пък беше с едновременно натискане на бутона за заключване на ключа и този на панела на вратата. Това мисля, че активира автоматично самозаключване над 20км/ч. Ако имаш книжка на колата прочети го там. Описано е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Жоро, това за което пишеш е потребителска настройка. Преди бях писал във форума как се прави, но в момента не мога да си спомня каква беше комбинацията от бутони. Примерно, натискат се едновременно бутона за отключване на ключа и бутона за отключване на панела на вратата. Другата комбинация пък беше с едновременно натискане на бутона за заключване на ключа и този на панела на вратата. Това мисля, че активира автоматично самозаключване над 20км/ч. Ако имаш книжка на колата прочети го там. Описано е.

 

Аз също имам книжка и мисля да прочета, но вече съм преглеждал там и не съм виждал нищо такова за съжаление. Иначе моята няма това двойно заключване. Казаха ми че за да ми добавят звуков сигнал трябвало да се инсталира аларма допълнителна или нещо такова, но аз не слушах много, защото ми казаха 350лв, което си е лудост. Така че знам на 100% че в момента имам единствено имобилайзер. Това мога да споделя аз като опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз също имам книжка и мисля да прочета, но вече съм преглеждал там и не съм виждал нищо такова за съжаление.

При теб това няма да стане, защото ти си с Astra H, а написаното е валидно само при Vectra C.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Жоро, това за което пишеш е потребителска настройка. Преди бях писал във форума как се прави, но в момента не мога да си спомня каква беше комбинацията от бутони. Примерно, натискат се едновременно бутона за отключване на ключа и бутона за отключване на панела на вратата. Другата комбинация пък беше с едновременно натискане на бутона за заключване на ключа и този на панела на вратата. Това мисля, че активира автоматично самозаключване над 20км/ч. Ако имаш книжка на колата прочети го там. Описано е.

Жив и здрав да си, чел съм книжката 2-3пъти и вчера като ти прочетох мнението, бях сигурен, че не пише такова нещо! Ама те на:

 

Промяна на предварителната настройка: Задръжте бутона (тук е иконката за отваряне) на дистанционното управление и бутона (тук е иконката отваряне на вратите) на вратата на шофьора натиснати едновременно докато зумерът прозвучи два пъти.

След това, при еднократно натискане на бутон (тук е иконката за отваряне), ще се отключва само вратата на шофьора. Целият автомобил ще се отключва с две натискания на бутон (тук е иконката за отваряне) на дистанционното управление.

За да възстановите оригиналната настройка, задръжте бутон (тук е иконката за отваряне) на дистанционното управление и бутон (тук е иконката отваряне на вратите) на вратата на шофьора натиснати едновременно докато зумерът прозвучи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×