Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
naidenov13

Въпроси за опел омега

Recommended Posts

Здравей те приятели върти ми се в главата да си купя опел омега 2,5 дизел 131 коня двигателя на бмв какво можете да ми кажете за този модел как се даржи така да го кажа на пътя как са частите как гори и дали я бива пишете каквото знаете и се сещате Благодаря Ви предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра кола, но лукса си има цена - висок разход - характерен за всички омеги. Ако я сравняваш с Вектра, приликата е само в емблемата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш струва си ? и аз така като я гледам голяма работа голяма кола е супер е нищо че емблемата и е на опел .. това си е чисто бмв ама .... и сега съм раздвуен между омега и вектра б 2000 г и незнам още :s

Редактирано от naidenov13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто BMW казваш? :biggrin: Това е като да наречеш рапър поет... просто е оксимурон...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, че не е БМВ, не е. Те баварците са се постарали да не си съдават конкуренция. Но като за Опел е класи над всички останали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи за какво ще е ползваш тази кола, а също така и дали ще можеш да си я позволиш. Средният градски разход е 12/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами попринцип искам да си я купя защото ми харесва ... но знам ли май е по добре да си изчакам и да си купя опел вектра 2000 г 2001 г искам попринцип всекидневна кола дизел да е но ти като каза 12 градско никога не съм вярвал че ще е толкова много разхода ... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, всички Омеги са със сериозен разход. Дали ще е бензин или дизел, ръчка или автомат градският разход е голям. При мен е автомат и градския е 11,5-12, извън града е 7-8, при спортен режим стига и 10. Все пак колата си е 2,5 тона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е че е тежка, но 2.5 тона не е във всеки един случай. моята е с бензиновия двигател и е почти 1 600 кг. Искаш да кажеш, че дизеловият агрегат тежи с 1 тон повече ? А относно колата, аз лично съм доволен, возията не може да се сравнява нито с вектра нито с който и да е друг опел от тази година. Разходът при всеки шофьор е различен, както и стила на каране, но както и да я караш - тази кола не може да бъде икономична в града. Поддръжката за този клас автомобил мисля, че е на доста приемлива цена, въпрос на късмет е да не попаднеш на някой "нареден" екземпляр! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що си взех нафтова такава. Очаквай забележки от Омегата с двигател на БМВ. Почти сигурно проблем с ГНП - моята има. Ще видим как, кога и доколко ще го оправям. Иначе, както си е с проблема, извънградско 7.4, градско (Пловдив) - 8.4. Очаквах 11/100, което си е по каталог, ама ей-на. А се предполага този проблем да и качва разход поне 1л/100. Обичам да карам в ниските обороти. Двигателят е много тих и с приятен звук. Като всеки дизел на празен ход си ТРАКа като ТРАКтор. За тая мощ е нормално да си харчи. А колата си е достатъчно мощна. Малко тромава на старт (нормално за дизел), но като набере е звяр. Много стабилна в завои, но е голяма и с прекалено меко окачване и просто не е приятно да се правят изпълнения с нея. Обаче пък не усеща павета и малки дупки. И създава чувство на сигурност. Изключително комфортна. А не знам откъде някои хора решават, че има леки коли, които тежат 2 тона?! Постоянно чувам подобни реплики, някакви градски легенди ли са?! БМВ 7 от 2008-2010 тежи тон и 700 с екстрите. Има такива коли, но са много малко. Ако не четете каталози, поне талоните си вижте - моята нафтова е 1555кг по талон. И ако си вземеш по-новичка и мислиш да си я караш, можеш и в газ да инвестираш (за дизел говоря). Аз още не съм диагностицирал моята и не знам струва ли си инвестицията. Иначе много ми харесва дотук. Ако имаш път към Пловдив, бих ти дал да покараш :) Каквато и кола да харесаш, първо я покарай модела на спокойствие.

Редактирано от ruiniel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Не знам твоята Омега дали е ТДС-а или команрейла,но аз карам Омега Б от 2005г. насам.Първата ми беше модел 1995 2,5 TDS с BMW мотора.Преди няколко месеца си купих същата Омега,но 2001г.Пак с 2,5 TDS мотора. Страхотна кола и изобщо не бих я заменил за BMW петица или нещо от този клас(дървени пасати и аудита)!!! БМВ-то е абсолютна каруца спрямо Омегата! Мотора на Омегата е абсолютно същия,но е софтуерно ограничен на 131КС.

Искам да ти кажа,че този мотор ако е наред изобщо не трябва да го чуваш и усещаш как работи! За тракане както казваш като "всички дизели" изобщо не може да става дума! А също така,колата си набира много стабилно с този мотор(и особено с команрейла),което ме навежда на мисълта,че при твоя двигател има някакъв проблем.

Мога да ти опиша какво аз преживях с предната Омега и се надявам да ти е от полза!

Колата я взех 2005г,работеше и вървеше перфектно.И двете ми коли са Омега Б комби.Аз съм музикант и по онова време ходих до Норвегия с нея натоварена с тонколони и апаратури до дупка!!! В Германия по магистралата без никакъв проблем си поддържаше 150км в час! Проблемите които възникнаха са следните:

Протече ми обер-дюзата (с кебелчето) и ми свърши феродото на съединителя.Като се прибрах в Пловдив отидох в препоръчан сервиз от приятел.Сервиза се намира в бившето Мото Техника на карловско шосе! НИКОГА НЕ ХОДИ ТАМ!!!

Смениха ми дюзата и феродото,но решили и да ми почистят електрониката на нафтовата помпа.Голяма грешка! След тази манипулация,колата вече не беше същата!Мотора се разклати и започна да работи по-твърдо.Майсторите ми казаха,че това щяло да се оправи с времето,като се наместела дюзата и че мотора според тях работел нормално! Ходих 3 пъти до София в Бош Супер Дизел сервиза,но и те не можаха да я оправят! В последствие колата скъса колянов вал и се почна голямото наливане на кинти! Искам само да отбележа,че съм супер спокоен шофьор и колата изобщо не съм я ръчкал!

Та да не разправям по-подробно какво съм сменил и т.н.. Дадох общо около 10000лв за ремонти 2006г.Не само за основния ремонт на мотора,но и по налучкване от къде може да е проблемът от същите майстори!

В последствие и след много четене по форуми на BMW и т.н достигнах до някои изводи:

Електрониката на нафтовата помпа е супер капризна и отвори ли се-няма нагласяне. Самата помпа механично не е сложна за поддръжка.До колкото знам имало само един майстор който наистина разбирал от BMW в Пловдив и той се намира в Кючук Париж.

Друго нещо.След перипетиите ми при тези майстори,реших да си водя колата само в оторизирания сервиз Опел-Стефанов и от тогава се родих!!! Ходова час правя евентуално веднъж на 3 години след като я правя при тях!Винаги ме питат оригинални части ли искам или лицензни! За оригиналните дават 2 години гаранция,а за лицензните 6 месеца,като под лицензни имам предвид пак хубави! Само по мотора не се наемат да правят нещо,когато става въпрос за електроника и по пипкава работа.За двигателя до сега съм я водил в Бош сервиза и съм доволен.Новата мисля да я заведа при тоя пич в Кючука щото имам проблем с топлото палене и трябва да се сменя една хидравлична глава на нафтовата помпа.

НАЙ-ВАЖНОТО!!! Не я води при сульо и пульо да я бъзикат,защото за 8 години каране на такава кола се убедих,че всички майстори на думи са много големи,но на практика ти прецакват колата!

Дано не съм те отегчил с толкова много писане :-) Ако те интересува нещо по-подробно от моите прижевявания с Омегите питай! Просто нещата са много и не мога да ги опиша всичките тук.

Поздрави и безаварийно каране!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да пиша за проблема с бавното набиране и ниския разход на гориво! Старата ми Омега беше по същия начин накрая преди да я продам.Гореше малко и изобщо не набираше добре.Всичко си и беше наред...турбо и т.н.. Четох във форум на БМВ,че имало някакъв датчик на всмукателните колектори от към страната на шофьора,който подавал информация на компютъра и се задръствал с масло от газовете,които идват от турбото.Така и не ми остана време да проверя дали е било от него,но ти ако не си отстранил проблема,можеш да го провериш :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×