Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
omainika

Опел Синтра Съвети за покупка

Recommended Posts

Мисля да закупя Опел Синтра 2.2 бензин/метан.Моля за мнение за автомобила,интересува ме най-вече резервните части и подръжката на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересно разновидностите на тези мотори 2.2 16v виждам че има 136к.с , 141к.с и 147к.с Какви са им буквените означения? До колкото разбрах модел на Синтра 2.2 Бензин 99-та година нямат дебитомер .. и ставала много лесно газификацията/метанизацията .. само е нужна електроника емулираща ламбда сонда ( ламда контролер) за да не трупа грешки в ЕКУ-то на колата и да е проблемна работата му на бензин.

 

Въпросните бусове имат привлекателна цена в момента и мога потвърдя, че возията им е много по добра от тази на Зафира А! В завоите няма това полюшване както при по малкия си събрат. Комфорта няма да го коментирам - огромен ван с самостоятелни 7 пълноценни кресла. В началото на абзаца писах БУС защото е огромен..а не ВАН :) Резервните части са си кът.. но пък консумативите ги гледах са на цени каквито са останалите ecotec мотори! По големите мотори имат доста приятни екстри които се срещат и в малките, но рядко: Темпомат, Бордови компютър, Регулируем по височина мултиволан, Странични въздушни възглавници, Климатик или климатроник.

 

gx1_s9Kr.jpgaVcw1dS.jpg

 

aVcvFMA.jpggx1_sceA.jpg

 

 

Pqfav5J.jpgaVcvUKr.jpg

 

 

Последната снимка е от Синтра Клуб - обикалящи из цяла Европа -преминаващи през България :)

 

aVcw8Ii.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сполучлив опит за миниван от страна на Опел . Добре че пуснаха след това Зафирата иначе живи щяха да умрат :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз пък доколкото знам Зинтра е само с 2.2 141 коня и 2.2 дизел 115коня

другия мотор е 3.0 V6 201 коня.Някъде пише и за някакъв 2.5

Не се е наложил според мен ,защото това си е пълноразмерен ван ,дизела както винаги закъснява и е неадекватен за пазара.

Брат близнак-Понтиак/Шеви Транс Спорт:

http://cars.ajccars.com/pictures/Chrome/ChromeStock/7799.jpg

 

Теста за сигурност:

http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhal...ra_1999/62.aspx

Редактирано от boxer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Моля за мнение за автомобила,интересува ме най-вече резервните части и подръжката на автомобила.

Автомобила като цяло горе - долу става. Нормално е толкова тежък автомобил да вози добре и да стои добре на пътя. Не върви кой знае колко добре, а харчи доста. Метан и пропан - бутан му понасят добре, но и там разхода не е малък. Причините да бъде спрян от продажби в Европа са малкото търсене в този сегмент и ниската степен на сигурност при катастрофа (boxer e публикувал резулататите от краш теста).

Двигателите са три - два бензинови и един дизелов:

- Х22ХЕ, който по принцип е 136 коня, но за Синтра е 141. Това е и най-масовия двигател за модела.

- Х30ХЕ, който по принцип е 210 коня, но при Синтра е 201.

- Х22DTH, който е 115 коня, но при Синтра тази мощност се достига на малко по-високи обороти спрямо другите модели с този двигател.

С резервните части и поддръжката нещата са малко интересни. Стандарните консумативи като филтри, ремъци, накладки, дискове се намират лесно. С всички други неща можеш да имаш проблеми. Да не говорим за външни детайли по купето - ламарини, стъкла, фарове, стопове. Дори официалните дилъри на Опел не могат да ти поръчат части, защото просто и в складовете на Опел частите за този модел са изчерпани. Алтернативи на оригиналните части почти няма. Цените на оригиналните части пък съм убеден, че няма да ти харесат. Примерно, една главина е 1100лв.

Като оставим настрана частите, след това идва момента с майсторите и ремонта. Всеки рядко срещан модел крие рисковете някой да се учи на колата ти, а не съм сигурен, че го искаш. Колата като цяло е трудна и неприятна за ремонт.

Иначе, наистина цените на Синтра са привлекателни, но и автомобила крие рискове. Зафира А е много пъти по-добра и много пъти по-лесна за обслужване и поддръжка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да добавя : в последния брой на сп. TOP GEAR е в топ 50 на най лошите коли :wooow: имено по горепосочените причини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
да добавя : в последния брой на сп. TOP GEAR е в топ 50 на най лошите коли :wooow: имено по горепосочените причини

 

Аз пък нещо ставам пристрастен към този бус :)

 

EuroNCAP тестовете са дори по-добри от на Вектра Б 97-ма година, За по стари модели няма показани тестове, но съм сигурен че сигурността при Синтра по-добра сравнение с тях. В Германия виждам разни цени от порядъка на 1600euro :) .. ако се вземат два читави екземпляра ( единият за части ) ще е доста по добре от колкото да се търсят части в България .. Аз се возих в бензиновия 2.2 и останах очарован от гладкият ход и меката возия на този БУС :)

 

Крайслер Вояджър е с дори по лоши параметри при теста .. всичко е относително, както се казва няма два еднакви удара .. дали теглото ще е различно или скоростта или Ъгъла .. не се знае кое как ще стане - така че това не е нещо което да те предубеди в такава степен да избереш ван или автомобил с показание МАЛКО по-добро ( подчертавам малко) от избора ти и да наклони везните в негова полза .. Ако има фрапираща разлика в този показател и са на едни години и цена -тогава е ясен избора .. На всеки му се кара безопасен и сигурен автомобил!

 

фен сайт

 

Синтра Клуб

 

Краш тестове на Синтра и други ванове в този клас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей този близнак на Синтра си харесах, само да паднат акцизите и ще мисля в тази насока :) ...

 

http://www.autoscout24.bg/AllImages.aspx?id=lz3v11xfdcbn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×