Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Jelqzkov

Стабилна ли е Vectra B ?

Стабилна ли е Vectra B ? - възможно да посочите от един отговор!  

38 гласа

  1. 1. Стабилна ли е Вектра Б

    • Да, стабилна е! Когато е изправна.
      28
    • Да стабилна е със спортно окачване.
      6
    • Не е стабилна!
      5
    • Не е стабилна при висока скорост
      2


Recommended Posts

Ти явно си късметлия.

Проблема е в колата ти. Докато я опозная претърпях едно произшествие. След това има ли завои, мокро, лед хващам мускулна треска на г**ъ.

Това е най-не стабилната и най-не надеждната кола на която съм се качвал някога.

 

 

... и да не разбираш немски от видеото и интонацията ще разбереш колко са разочаровани.

Редактирано от beos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Желязков не си прав! Според мен Вектрата е много стабилен и устойчив автомобил, но просто си иска неговото... Вярно е че няма как да се сравняват със стабилността на Мерцедес и БМВ, но все пак за парите които купуваме автомобила мисля, че получаваме добро качество... Според мен от 4те коли, които съм имал преки наблюдения върху тях мисля, че Вектруната е най-стабилния автомобил...

Ще кача едно клипче отдоло и в тази отсечка ми е критерия кой автомобил колко е устойчив по мои наблюдения:

1- 1-вата ми кола Жигула 1300(катърка :biggrin: ) По завоите на този път... 110, а на излизане от завоите 120, но това е автомобил със задно предаване на 40 000км и перфектна от всякъде (продадох я тази година август:( ), но както каза Уили това е кола на годината през 60те :) няма място за сравнение...

2- 1-вата ми западна кола: Опел Астра супер стабиляга, особенно като смених 4 нови амортисьора, 4 пружини и всичко де що беше нацепено и напукано по окачването... абе направих си я като чисто нова... по завоите 120 извън тях пак толкова, че кранчето на газ-та беше много стегнато :) При тези километри при завоите почваше вече да изтърва завоя от радиуса и това при 4 чисто нови Фулда Прогресо 195/50/15

3-Голямата ми грешка ... Рено Маимуна(Лагуна) Страхотен двигател със страхотна плътност... мммминетчиите са го предвидили сигурно да мине 1 000 000км, но не са мислили как ще се сменят ангренажни ремъци, но както и да е ... В тази отсечка Лагуната влизаше с 120 и просто изчезваше отзад... имах чувството, че ставам повече дрифтър отколкото се наслаждавам на комфорта на креслата сложени вътре :) При нея всичко беше ток и жица по окачването гумите бяха 185/65/14 Мишелин Енерджи с доста солиден грайфер

4- Вектрата.... еми на клипчето си личи ... Под 100 не съм падал а на повечето завои се поддържа 120-130 и това при дъжд... това е с 16ките джанти, а задните гуми са направо за мъгла.... е няма толкова стабилно стъпващ автомобил!!!При сухо по тези завои съм стигал и 150 без да усещам напрежение в колата, но това смятам, че се дължи най-вече на динамиката на автомобила!

 

Но проблема както и да е е локализиран и в момента се нуждая от номерата на амортисьорите от Опел Вектра Спорт или СРИ за да мога да си поръчам нови ... оказа се че единия изпуска доста здраво и е въпрос на дни да се скапе напълно ....

 

Клипчето:

http://vbox7.com/play:40bae0368f

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега Желязков не си прав! Според мен Вектрата е много стабилен и устойчив автомобил, но просто си иска неговото... Вярно е че няма как да се сравняват със стабилността на Мерцедес и БМВ, но все пак за парите които купуваме автомобила мисля, че получаваме добро качество... Според мен от 4те коли, които съм имал преки наблюдения върху тях мисля, че Вектруната е най-стабилния автомобил...

Ще кача едно клипче отдоло и в тази отсечка ми е критерия кой автомобил колко е устойчив по мои наблюдения:

1- 1-вата ми кола Жигула 1300(катърка :biggrin: ) По завоите на този път... 110, а на излизане от завоите 120, но това е автомобил със задно предаване на 40 000км и перфектна от всякъде (продадох я тази година август:( ), но както каза Уили това е кола на годината през 60те :) няма място за сравнение...

2- 1-вата ми западна кола: Опел Астра супер стабиляга, особенно като смених 4 нови амортисьора, 4 пружини и всичко де що беше нацепено и напукано по окачването... абе направих си я като чисто нова... по завоите 120 извън тях пак толкова, че кранчето на газ-та беше много стегнато :) При тези километри при завоите почваше вече да изтърва завоя от радиуса и това при 4 чисто нови Фулда Прогресо 195/50/15

3-Голямата ми грешка ... Рено Маимуна(Лагуна) Страхотен двигател със страхотна плътност... мммминетчиите са го предвидили сигурно да мине 1 000 000км, но не са мислили как ще се сменят ангренажни ремъци, но както и да е ... В тази отсечка Лагуната влизаше с 120 и просто изчезваше отзад... имах чувството, че ставам повече дрифтър отколкото се наслаждавам на комфорта на креслата сложени вътре :) При нея всичко беше ток и жица по окачването гумите бяха 185/65/14 Мишелин Енерджи с доста солиден грайфер

4- Вектрата.... еми на клипчето си личи ... Под 100 не съм падал а на повечето завои се поддържа 120-130 и това при дъжд... това е с 16ките джанти, а задните гуми са направо за мъгла.... е няма толкова стабилно стъпващ автомобил!!!При сухо по тези завои съм стигал и 150 без да усещам напрежение в колата, но това смятам, че се дължи най-вече на динамиката на автомобила!

 

Но проблема както и да е е локализиран и в момента се нуждая от номерата на амортисьорите от Опел Вектра Спорт или СРИ за да мога да си поръчам нови ... оказа се че единия изпуска доста здраво и е въпрос на дни да се скапе напълно ....

 

Клипчето:

http://vbox7.com/play:40bae0368f

 

Аз подкрепям Желязко относно нестабилностаи за карането само по прави и намаляне в завоите.

Отделно и преминаването от недозавиване в свръхзавиване. От лични наблюдения астра ф е по-стабилна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз подкрепям Желязко относно нестабилностаи за карането само по прави и намаляне в завоите.

Отделно и преминаването от недозавиване в свръхзавиване. От лични наблюдения астра ф е по-стабилна

 

Вие ме отрепахте... :biggrin: Астрата е по-малка количка и изключително стабилна, но този клип с Вектрата е при скорост не под 100км/ч по-път дето голф 4ката зад мен просто издъхна от всякъде, а и преди да почна да снимам и да я догоня подхлъзна на два завоя преди Попово... точно заради това се породи това клипче, а ако ми кажете, че има автомобил който да влезеш с пълна газ в завоя и да не поднесе или да няма недозавиване без електроника.... Дори и приятел с Ауди А4 2.5ТДИ куатро каза че предното ще го убие, защото при куатрото действието е до усмотрение и чувство на шофьора, така че ... не бих казал, че Вектрата е нестабилен автомобил... просто има слаби шофьори непреценяващи ситуациите по пътя... дори и S-класата може да попадне в аквапланинг или заледен завой и дори и господ да я държи отгоре пак ще полира мантинелите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека колата ми не е била в ред или да не съм и дал нейното!

Нека съм попаднал в аквапланинг, заледен завой или каквото е там!

Нека и съм слаб шофьор и да не мога да я преценя.

Нека и не съм карал/имал други коли.

Нека и пичагите направили видеото, което дадох за пример са ламери.

нека и твоята кола е нещо-по различно.

Нека и Адриан греши.

 

За мен Вектра Б Е и винаги ще бъде едно недоразумение и едно тотално и изключително рядко падение на Опел.

Ако аз не съм меродавен - то нека вземем всеки един уважаващ себе си автомобилен журнал - потвърждава всяка 1 моя дума.

 

За мен Вектра Б е най-нестабилния и автомобила с който съм се чувствал най-не сигурен. Мнение мое и на гореизброените.

 

Пак казвам, нека ти и твоята кола сте нещо уникално. Всичко казано си е мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз давам още един пример. Като усещане и съм почти сигурен че 23 годишния кадет на Т.Георгиев със счупена пружина 13ки джанти и 165 гуми влизаше и и излизаше от завоите така както аз неможех. Може аз да не съм карач може да съм имал счупена вектра но софия - тутракан 390 км почти винаги съм ги карал с изпотени ръце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауу как ме насолихте :biggrin: ! Важното е да има нафта и да не се чупи нещо по двигателя, че зор ще го оправим, а колко е стабилна или не вече до преценка на шофьора, няма как да споря с хора дето викат че кола от 80те е по добра от кола произведена след 95та.... :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
..

4- Вектрата.... еми на клипчето си личи ... Под 100 не съм падал а на повечето завои се поддържа 120-130 и това при дъжд... това е с 16ките джанти, а задните гуми са направо за мъгла.... е няма толкова стабилно стъпващ автомобил!!!При сухо по тези завои съм стигал и 150 без да усещам напрежение в колата, но това смятам, че се дължи най-вече на динамиката на автомобила!

...

Клипчето:

http://vbox7.com/play:40bae0368f

 

 

Любимото ми място за шофиране :biggrin: страхотен път -особено когато не е времето да се движат каруци и селскостопанска техника. Пътувал съм го много кратно и независимо от времето - там винаги съм със скоростта която споделяш и ти. Имал съм Алеко, Самара, 323F, Astra F комби и сега Astra G комби. Мисля, че щом колата ти е била стабилна, а сега усещаш друго поведение на колата, търси технически проблем в нея по окачването.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично към колегата, но.. аз също съм останал с впечатлението, че всяко едно реномирано списание/предаване за тест-драйв на автомобили, са изтъквали като основен недостатък на тази, че и на следващото поколение Вектра.. че е именно недозавиването. Още помня ония тест, в който Джейми караше една Вектра ОПЦ (поколението след твоята), и при нея проблема беше все-още не отстранен. Имай в предвид, че се сравнява на база ИДЕНТИЧНИ коли от един и същи клас, коли "предназначени" (така да се каже) за що-годе идентични цели.

 

Това, че я сравняваш с Жигулата си и някоя друга кола - пълен цирк е това! Дано да те радва наистина и дано и се наслаждаваш както ти сам споделяш, но недей се опитваш чрез собствените възприятия, да опровегаваш КОМПЕТЕНТНИ оценки (не моите и колегите естествено..)!

 

п.п. А сега малко на страни от този въпрос - колега, не беше ли ти тоя, дето също днес пусна тема за мотористите ? Е извинявай, ама да се снимаш в клип, на който караш 10+ годишна колата (само не се хващай за това точно), да караш по РОДНИТЕ пътища, в такова ПРЕКРАСНО време.. не е ли малко тъпо ? Ми знаеш ли, че освен R1-ци и NINJI, по тия пътища движат и SIMSON-ки !? Ми не дай Боже каруца или трактор !? ТАКА ли апелираш ти към безопасност на пътя ??? Опазил Бог някой клет шофьор, имал възможността да сподели с теб републиканската пътна мрежа.. предвид БЕЗОПАСНИЯ ти стил на шофиране..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
п.п. А сега малко на страни от този въпрос - колега, не беше ли ти тоя, дето също днес пусна тема за мотористите ? Е извинявай, ама да се снимаш в клип, на който караш 10+ годишна колата (само не се хващай за това точно), да караш по РОДНИТЕ пътища, в такова ПРЕКРАСНО време.. не е ли малко тъпо ? Ми знаеш ли, че освен R1-ци и NINJI, по тия пътища движат и SIMSON-ки !? Ми не дай Боже каруца или трактор !? ТАКА ли апелираш ти към безопасност на пътя ??? Опазил Бог някой клет шофьор, имал възможността да сподели с теб републиканската пътна мрежа.. предвид БЕЗОПАСНИЯ ти стил на шофиране..

 

Както и да е тук станаха размисли и страсти и естествено нашето гардже си е най-хубаво, но за тези пари това мога да си позволя, това карам, не си мисли, че не искам една нова Инсигния, но да се върнем на пътищата...

 

Колега да темата вчера ми беше породена от едно безумно каране на един моторист, който щеше да ми отнесе предицата и да се пребие като куче! Извън града си позволявам по високи скорости, но в рамките на разумното, докато много рядко ще се случи да карам с превишена скорост в населено място, но все пак ако караш в голям град си длъжен да се движиш с потока коли нали? Иначе до сега в село никога не съм карал с повече от 50 максимум 60... А това че клипа е сниман точно там, е защото трафика е минимален, ако забелязваш колата е изнесена до осевата линия, така че ако ударя каруца или симсонка то ще е защото са се движили по средата на пътя, а и в това време на 10 градуса ... малко зор Симсонки и каруци да тръгнат от едното село до другото.... А ако трябва да говорим за клетите шофьори... Всеки ден седмично навивам над около 500-600км с този автомобил представи си колко много клетници има покрай мен :wooow:. Така че спести си критиките и виж първо твоя стил на шофиране после гледай на другите... А ако редовно карам така ... ще ми е интересно да кажеш как така в последните 5 години нямам и един акт както и едно ПТП по моя вина???

 

P.S. Питах ви за кадърен сервиз, то какво стана....

 

Ще помоля модераторите да преместят ненужните постове в отделна тема, а не в моята като може да я озаглавят Размисли и страсти! :th_up:

Редактирано от pachoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Както и да е тук станаха размисли и страсти и естествено нашето гардже си е най-хубаво, но за тези пари това мога да си позволя, това карам, не си мисли, че не искам една нова Инсигния, но да се върнем на пътищата...

 

Колега да темата вчера ми беше породена от едно безумно каране на един моторист, който щеше да ми отнесе предицата и да се пребие като куче! Извън града си позволявам по високи скорости, но в рамките на разумното, докато много рядко ще се случи да карам с превишена скорост в населено място, но все пак ако караш в голям град си длъжен да се движиш с потока коли нали? Иначе до сега в село никога не съм карал с повече от 50 максимум 60... А това че клипа е сниман точно там, е защото трафика е минимален, ако забелязваш колата е изнесена до осевата линия, така че ако ударя каруца или симсонка то ще е защото са се движили по средата на пътя, а и в това време на 10 градуса ... малко зор Симсонки и каруци да тръгнат от едното село до другото.... А ако трябва да говорим за клетите шофьори... Всеки ден седмично навивам над около 500-600км с този автомобил представи си колко много клетници има покрай мен :wooow:. Така че спести си критиките и виж първо твоя стил на шофиране после гледай на другите... А ако редовно карам така ... ще ми е интересно да кажеш как така в последните 5 години нямам и един акт както и едно ПТП по моя вина???

 

P.S. Питах ви за кадърен сервиз, то какво стана....

 

Ще помоля модераторите да преместят ненужните постове в отделна тема, а не в моята като може да я озаглавят Размисли и страсти! :th_up:

 

Не че някой ме пита ама нали е форум :biggrin: . Включих се като видях че сте подхванали поведението на вектрите на пътя, което винаги ме е дразнело в моята. Никой не е казал нещо лошо за колата ти. Въпреки всичко бих си взел вектра отново особено като твоята, то е ясно че ако искахме бегачки нямаше да е вектра още по-малко дизел. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Като усещане и съм почти сигурен че 23 годишния кадет на Т.Георгиев със счупена пружина 13ки джанти и 165 гуми влизаше и и излизаше от завоите така както аз неможех.

155 ми бяха старите гуми. :blahblah: в завоите тръгваше да ми бяга с над 130км/ч...

--

 

Колкото до Вектрите, не съм карал Вектра, само съм се возил в на колегата Андреев, и нито един път не съм го виждал да влиза с повече от 100-110 в някой завой, не знам защо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вектра Б си е конструктивна грешка в задното окачване колкото и да не искаш да го признаеш. Абсолютно нестабилна задница водеща до поднасяне в комбинация с недозавиването на предната ос води до невероятно изживяване при всеки един завой. Нито е до опит, нито до познаване на колата... Окачване и широки гуми помагат, но не решават проблема. Колкото и да ми е на сърце модела, не мога да го отрека. В момента, в който реша да я карам по-агресивно си проличават недостатъците. А аз кротко рядко я карах. Поне хубаво се носи на сняг. :biggrin:

 

П.С: Дори в краткото си участие в BTCC сериите Воксхол-а е с променена конструкция на задния мост, което трябва да ти говори доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Вектра Б си е конструктивна грешка в задното окачване колкото и да не искаш да го признаеш. Абсолютно нестабилна задница водеща до поднасяне в комбинация с недозавиването на предната ос води до невероятно изживяване при всеки един завой. Нито е до опит, нито до познаване на колата... Окачване и широки гуми помагат, но не решават проблема. Колкото и да ми е на сърце модела, не мога да го отрека. В момента, в който реша да я карам по-агресивно си проличават недостатъците. А аз кротко рядко я карах. Поне хубаво се носи на сняг. :biggrin:

 

П.С: Дори в краткото си участие в BTCC сериите Воксхол-а е с променена конструкция на задния мост, което трябва да ти говори доста.

 

Колега, не виждам смисъл да се спами още, но така или иначе, темата си е моя и модераторите не искат да я преместят в нова така че ще си спамим и по нататък... ако ще и 10000 коли да ми минат със предно предаване през ръцете за мен по-добро ще си остане задното, но така или иначе, от колите с предно предаване Вектрата е най-тежко стъпващия автомобил от всички(поне за мен и не защото ми е настояща кола!)... Ако гледаме окачване на задния мост... Астра- Цял мост, Лагуна-Турсиони(полунезависимо), Вектра - Независимо... Е ако ми кажеш че не усещам колите предвид километрите които ги имам... цена нямаш... И в крайна сметка ... ако ще и Жигула да е дето като и пи..аеш под гумите и тя почва да поднася не би трябвало да стъпва така както Вектрата ... демек да се залюлява задницата... трябва да има проблем, така че въпроса ми беше за сервиз... и така или иначе както във всеки български форум се получава.... "Питаш нещо и ти обясняват колко си тъп" Тук май не е по-различно... само Уили дето уцели проблема... но така и не разбрах свестен сервиз... Ауто Ланд ... след като 10 човека гледаха под корема на Вектрата откриха проблема за 12лв.(къде ли не съм ги дал, но не са ми излишни)...

 

П.С. Не знам защо... уж сме Опелджии, а в последните коментари разбрах, че с всеки по-следващ модел на Опел става все по-зле и зле... което значи че Инсигнията трябва да е по зле и от Трабантче... по-вашата логика.... Или сте Опелджии на сила или аз съм прекалено заслепен от Опел ... не знам :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале,мале на какви глупости се начетох...Пичове...Ако колите ви се носят наляво-надясно и недозавиват си направете реглаж и си проверете по ходовата дали всичко е ок...

Карал съм,имал съм и имам доста коли,смея да твърдя че Вектрата ми винаги я карам на ръба и много агресивно независимо от пътните условия!По-стабилна кола от това не съм имал!Ся ако имате счупена пружина,изпуснал аморт или 3-4 години не е карана на реглаж разбира се че няма да е като хората,ама недейте да обвинявате модела,защото това са страшни глупости!Който ми се противопоставя с удоволствие ще го повозя с мойта кола по завойчетата стига да имате здрава психика!

ПП Пачо ако ти трябват още номерата на аморт драсни едно лично!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

-Ами освен ония Джейми от АутоБилд да е взел чисто нова Irmscher Vectra със счупена пружина, или изпуснал амортисьор !? И сигурно само те, глупаците като него дето карат на ден по 5-различни коли, сигурно и те не разбират !? и сега остава да пратим запитване, да ли тия ГЛУПЦИ искат ти да ги повозиш, да им докажеш колко грешат в преценките си, всъщност ?

 

Момчета, нищо лично, нищо против любимата марка, най-малко пък за модела ви.. ама сега.. това, което усещате и получавате вие, няма нищо общо с мнението на компетентните в това отношение лица! Радвайте им се, карайте ги безумно, на ръба и т.н. - Бог да пази тия около вас, както и самите вас!

 

За мнението, че новата Insignia (примерно) била по-лоша от Trabant - колега, много си далеч от същината на въпроса!!! Говорим за това, че.. В ЕДИН СЪЩИ КЛАС, "нашата" Insignia се представя много, много по-зле от да речем един Nisan, AUDI или дори някоя Skoda (ГОВОРЯ ПРИМЕРНО!). Не е тайна и факта, че на Острова марката Vauxhall се приема като една от не толкова популярните и не предпочитан избор.

 

п.п. Ето един клип с малко по-новото поколение Vectra при това OPC-модификация - какво, да не би да е нерегулирана предницата, или и тая да е със счупена пружина !??

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Далгонски, не си прав.... Да, Вектрата може и да не е най-стабилния автомобил на света, но стига сте твърдели че е с най-калпавата задница. Аз също съм карал доста колички, в никакъв случай не мога да оплюя стабилноста на Вектрата. Без да стигам до някакви крайности и да карам на ръба мога да твърдя уверено за себе си че се чувствам доста сигурен в колата си. Естествено винаги се старая да я поддържам в идеално здраве, тя ми се отплаща поне засега точно както трябва....Да не говорим че визията на Вектра Фейслифт е много над доста от съществуващия автопазар по света ( това разбира се си е моето мнение).. А относно писанията по някои автосписания - например прословутия АутоБилд(голям фен съм му между другото) - е спонсориран от Ваг групата....Повече няма какво да се добави нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавай да живееш в заблуда че от Топ Гиър и Ауто билд дават компетентни мнения...Карал съм Вектра ОПЦ и няма абсол никакви проблеми със завиването!Всичко е маркетинг брат!Аз съм сигурен и че 99% от акцийте на Ауто Билд са на VW!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали точно това ти казвам и аз.....Чета такива списания само за технически данни и да плакна очите. Точно така си е: Ваг групата като концерн наистина имат акции в Ауто Билд. И наистина във всеки тест на коли винаги най-доброто е или Ауди(сравнен с Бенц и БМВ), или VW , в най-лошия случай Шкода. И никъде например не се споменава за проблема с помпа-дюзата например. Айде стига... Нашите опели може да си имат проблеми, но коя кола ли няма? Смея да твърдя че всяка кола от всяка марка си страда от това онова, всяка си има ахилесова пета. Обаче на Вектра Б не и е това слабото място определено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Нали точно това ти казвам и аз.....Чета такива списания само за технически данни и да плакна очите. Точно така си е: Ваг групата като концерн наистина имат акции в Ауто Билд. И наистина във всеки тест на коли винаги най-доброто е или Ауди(сравнен с Бенц и БМВ), или VW , в най-лошия случай Шкода. И никъде например не се споменава за проблема с помпа-дюзата например. Айде стига... Нашите опели може да си имат проблеми, но коя кола ли няма? Смея да твърдя че всяка кола от всяка марка си страда от това онова, всяка си има ахилесова пета. Обаче на Вектра Б не и е това слабото място определено.

 

Което ме навежда на мисълта (стига на админите да им се стори полезно) да се направи тема/теми за предимствата и недостатъците на моделите на опел между моделите им и сравнени с кокуренцията. Ако не друго поне се чешем езиците.

ПС. Сорка за спама, а ако вече има такава тема ще изляза голям идиот :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По молба на колегата pachoo пренасям дискусията възникнал в неговата тема относно това стабилна ли е Вектра Б и има ли конструктивен дефект в задното окачване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на мнение,че Вектра Б си е много стабилна с подходящи джанти и гуми. Карал съм 15,16 и 17 цолови + спортно окачване. Най-важното окачването да е стегнато!

Редактирано от beos
старай се повече в писането колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апропо - аз не знам кой за какво е прав, ама май някои водят битки срещу вятърните мелници !? Обърнете внимание на така да се каже "проблема", за който говорим ние.. пък за какво приказвате вие.. съответно дори и гръмкото заглавие на новопостроената тема --> *Стабилна ли е Vectra B ?, има ли проблем със задното окачване*

-Аз лично в някое от изказванията си да съм твърдял, че Вектра Б НЕ Е стабилна ?

-Ами че има проблем със ЗАДНО окачване !?? Wtf ???

 

Пичове, говорех за онова, за което и ония от списанията и тестовете - НЕДОЗАВИВАНЕТО! Сега да ли това нещо го има или не, на кой колко му е достатъчно, малко или много - друг въпрос! Ама СТАБИЛНОСТТА на колата, и това на какви участъци с колко влиза и излиза в завои НЯМА НИЩО общо, с това.. за което говорех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недозавиването според мен е проблем на предното предаване!!! Както и да го погледнете... така си е ... друг вече е въпроса на кола наблъскана с електроника и куп глезотии, които се равняват на загуба от удоволствието на шофиране!!! Както споделих в по-горните ми постове за един приятел с Ауди куатро, който се е учил да кара на кола с предно(Вартбург), продължава да твърди че предното предаване ще го убие някой ден(дано не му се случва, че и той е от приятелите ми мотористи в фейсбук, а и е човек който много го уважавам!) Но така или иначе, него го имам за човек, карал агресивно(баш като моторист) всичките си коли, които ги е имал и продължава да твърди, че задното е преди предното, НО!!! Той кара наскоро Вектрата ми доста подпийнал... не знам и аз с какъв акъл му дадох ключовете на колата, но ми свършиха цигарите, а не познавах полицаите на смяна в Левски и каза че това е: цитирам"ЕБАСИ стабилния автомобил" Не знам .... може и двамата да не разбираме от коли ама ... не гледайте "предаванията" където съпоставят кола за 40 000лева и кола за 100 000лв нали разбирате, че всичко е МАРКЕТИНГ!!!

 

П.С. Виждали ли сте в Аутобилд, Топ Гиър и големите предавания и списания от този ранг да сезират Опел или да й изкарват качествата на яве??? Аз не!!! И ако някой тръгне да спори с това нещо... Разкарвах вестници 2 години и винаги намирах време да прочета Аутобилд, което е ФВ ориентирано списание!!Просто момче ФВ фен се обеди и той в това... но тук е вече до реалната преценка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×