Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
calibra_sv

здравейте колеги

Recommended Posts

Проблема ми е следния: като паля на бензин и като подам газ ту се из форсира ту не иска. Помпата (бензиновата) е добре , кабели и свещите са добре. Вчера и чистих и дюзите и те не са. На газ работи екстра. дебитомера е добре. Какво ще ме посъветвате ? На приятелката ми брат и той е с мотор ц20хе и има същия проблем и са му казали датчик на коляновия вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле,здравей.Аз лично не бих те посаветвал с то4ност аз карам 115коня на гас но на бензин съм имал същите проблеми,само че при мене този проблем го е правил по време на движение без значение на коя скорост просто при рязко подаване на газта за секунда се дави но после се изтрелва като ракета а относно тоя датчик на вала и аз съм го чел но д ати кайа не ми се и занимава.Успех,и драсни ако разрешиш проблема. :huh: :huh: :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам колега да ми донесе мултицет че съм на работа и да го замеря. Като го направя ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги показва -54 ома, сега трябва да видя колко показва ако е здрав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,тия мотори,и двата,нямат проблеми с датчика на коляновия вал.Сложи на подаващия маркуч,за бензина,прозрачна тръбичка и виж,дали върви въздух заедно с бензина.Нали ти е здрав въздуховодът от дебитомера до дросела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам здрав е със сигурност. аз за да сложа трябва да срежа маркуча някъде . четох че здравия датчик отчита 12-13-14 ома а моя показва 52

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам нов и е 520 ома.Твоят си е здрав,ти се бъркаш,защото го мериш на килооми и ти е показало 0,52.Успехи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега че ме светна. Бях набутал 95лв. остава сега да видя датчик на водата . Дайте съвети ако някой е имал този проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:th_up: ,а маркуча,няма нужда да го режеш,на него има един кръгъл резонатор от неръждавейка-на негово място слагаш тръбичката.Ако има въздух,ще ти напиша как да го оправиш проблема.Успехи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като извадя датчика дето показва колко е топъл мотора и е 6 и като го сложа на 2500 оборота се зачудва и хуква. чувах и някакъв шум от смучене на въздух и се оказа че има хлабаво и на стъпковото моторче . при първа възможност на канал и да му смена маркучите. и се пак не знам как да оправя това чудене като завия датчика за темп. на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако нямаш тестер,може да премериш съпротивлението на датчика при различни температури и да сравниш данните с Аутодатата.Ако работи добре,не го откачвай,а търси другаде причината за бедна смес.Свети ли лампата на бензин и какво стана с въздуха в бензина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

м няма мехури ,оказа се стъпков или по точно охлабени скоби на маркучите , но все пак прекъсва някакво на 2500 продължаваме да ровим и търсим

Редактирано от calibra_sv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зех да се отказвам от тази кола , май ще си купя един форд ескорт че побелях от тоя опел :( незнам каде да го търся вече. На място се форсира и като вкарам скорост и тръгна бие муцуна и се дави :( да не си карам 115-ката :D

Редактирано от calibra_sv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говориш за НЕ или ХЕ??? уточни че нещо се обърках. Ако си с НЕ си с металния дебитомер. Ако е така номера ти е 0 280 202 208 намери си един смени го и тогава казвай омръзна ми от този опел. Защото с форда няма да стигнеш далеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
зех да се отказвам от тази кола , май ще си купя един форд ескорт че побелях от тоя опел :( незнам каде да го търся вече. На място се форсира и като вкарам скорост и тръгна бие муцуна и се дави :( да не си карам 115-ката :D

Недей да се отказваш, без борба няма наслада. Със сигурност мога да ти кажа че не е датчик на коляновия вал поне според мен. Аз имах подобни проблеми с моя фиат преди обаче те изчезваха когато загрее. Казаха ми че клапаните са нагорели и не затваря хубаво съответно и чат пат припукваше на газ. На брат ми волвото е с метанов инжекцион и работеше ужасно и на бензин и на метан и в мото-фое докато разберат че е датчика на коляновия вал взеха 500лв и ни мотаха 2 седмици некадърниците. Искаха да сменят цялата кола. Според мен обяснението с наголерите клапани е адекватно. Ако имаш газовата уредба повече от година и не ти гърми на газ може и да не е това. Надявам се да съм ти помогнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не каза на загрял двигател има ли го същото прекъсване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един приятел който е с Омега А с C20NE мотора и имаше подобни болежки.

За прекъсването смени свещи и се оправи.

Оборотите му варираха и не знаеха къде да останат - Там изчистихме горе доло стъпковия мотор и се оправи

Тази сутрин разбрах, че е сменен и TPS-а и каза, че си работела като нова.... Следобед ще ходим да се покефим малко на задното и ще видим какъв е резултата... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги оказа нещо много елементарно и не се сещах за него. взех едни клещи и стиснах маркуча за излишния бензин и ги вързах отзад с тел и така я подкарах. колата заработи перфектно. остава само да се подмени клапана на рейката предполагам има платно вътре което се е скапало. Надявам се от моя проблем да помогнем и на други. На приятелката ми брат и и той е с ц20хе и менеше обороти и прекъсваше. Неговия маркуч го стегнахме с тел само да връща по малко и колата заработи. Поздрави и мерси за вашите мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както казва баща ми кола без тел не може

Редактирано от calibra_sv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,съжалявам,но така не се прави и не сте решили проблема!Така принудително обогатявате сместа,но до време,защото като няма връщащо гориво.ще се скапят дюзите още повече.Смени дюзите от кола,която не е карана на газ,карай 1000км. само на бензин и ще се оправят нещата.Относно регулаторът за налягането на бензина-или работи или изтича бензин от вакума,средно положение-няма!Успехи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм с теб колега. вакума не работи и ще се сменя. радосното е че открихме проблема и на двете коли. относно дюзите сложих от другата ми калибра и резолтата същия. пак и дюзите ги давах да ги чистят преди 2 седмици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×