Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Jelqzkov

Бушоните - какви и от какви да се пазим

Recommended Posts

Когато се бях закачил по музиките и тн си патих от 25А бушон, който се стопи, стопи гнездото и ме спаси само вградения предпазител на усилвателя.

Днес изпаднах в потрес след като видях колата на баща ми.

2 10А бушона са направили на салата 5 - 6 гнезда. Най-вероятната причина е 100 ватовите крушки в фаровете (които са слагани от мен преди повече от 5 години) но не е там въпроса.

 

Всички бушони които съм ползвал са от онези жълти пакети, които се продават в хипермаркети, бензиностанции и тн...

 

Какво ще кажете за тях? Някой имал ли е такива проблеми?

От къде може да се вземат бушони на които да мога да доверя здравето си и това на автомобила?

Какво ползвате вие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От цифра време се каня да си сменя ако ще всичките бушони, или поне ВСИЧКИ китайски, че имам доста такива.. Но като не знам от къде и какви точно да взема.. колко струва един хубав !?? С интерес ще следя темата и при резултат - преминаваме към действие! :bishop:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дето ги продат за 1лв за пълни боклуци колега вземай само по единични бройки които цените не трябва да са под 0.35ст на 1 бр! Моя съвет купи си хубави и ги разкарай всички ментаски....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм си патил от менте бушон - на дизеловата астра се подпали силовата инсталация и благодарение на това че се сетих да дръпна клемата се спасих от тотален пожар :newsm69:

От тогава не купувам предпазители ,а ползвам един пиниз който който ме открехна колегата Stafo :respect: . Влизате в първата автоморга и си берете оригинални предпазители от таблата на нововнесени баракуди :th_up: чиста и сигурна работа :tongue:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз използвам едни на които пише Tesla, и съм доволен. Не се стопяват, крачетата им са дебели и си влизат плътно в гнездата и са по 10 стотинки бройката. Китайските са тънки и се клатят, затова се стапят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Мен по-скоро ме притеснява това, че горе металната "връзка" на бушона, точно частта, дето трябва да се стопи и прекъсне в бушона.. на китайските 100% няма да се стопи и скъса! Не мисля, че основния проблем е клатене в гнездата, поне аз до сега не съм попадал на такова нещо.

 

За цената.. веднъж гледах някъде из нета, бях се ровил.. но излезе цена 1лв./брой и честно казано.. тогава това ме накара да се откажа от въпросната интервенция по замяна. 35ст. ми се струва добре, наистина добре.. ако бушона Е истински ПРЕДПАЗИТЕЛ, а не пълнител за гнездо в блока на предпазителите! А виж, 10ст. ми се струват вече.. нещо по-малко китайско, от тия баш/най-китайските..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с моргите е добра идея.

Къде можем да намерим тези на Тесла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал в auto plus оригинални бушони :th_up: вземал съм по 40ст. броя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тези Tesla си ги имам в магазина :biggrin: и ги продавам от години, досега не е имало никакви проблеми с тях. С китайските, основния проблем е че са тънички и се клатят в гнездата, и така греят и стапят и гнездата. Другия проблем на китайските е, че не се знае дали ще изгорят преди автомобила :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен много ми се топят китайските, затова стопените ги заменям с такива на бройка от авточастите. Има едни непрозрачни- от тях съм най-доволен.

Редактирано от *Slavi_VectraB*

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
... Влизате в първата автоморга и си берете оригинални предпазители от таблата на нововнесени баракуди :th_up: чиста и сигурна работа :tongue:

Аз така си бях събрал за Астрата, ама за Вектрата нямам и онзи ден докато си вземах новите бутони за мултиволана, се сетих и като му казвам на тоя колко ще струва да си изкуба таблото с не-повече от 20 бушона и той ми вика 10лв :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също след няколко патила, си "бера" от автоморгите и съм забравил за проблеми.

 

Преди като купувах нови от магазините, все някой за нещо изпаткваше случайно и постоянно бях във филма да ровя да гледам изгорелите бушони, дори си бях взел и "щипка" за бушоните от едно Мондео. ( защото не си поддържам добре маникюра и не ми се получава лесно ваденето, хах).

 

Откакто заменям всеки изгорял с такива от някой кола по моргите, не съм имал проблем и не бера страхове вече.

 

Носа ся едно пликче в пепелника - шепа бушони от всички амперажи, не смятам някога повече да си купувам нови независимо дали са от бензиностанция, магазин за части или оригинални представители.

 

:th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Какво ще кажете за тях? Някой имал ли е такива проблеми?

От къде може да се вземат бушони на които да мога да доверя здравето си и това на автомобила?

Какво ползвате вие?

 

Желязков, веднъж ми се наложи на Астра-та да сменя и го смених точно с такъв китайски от бензиностанцийте и изкара точно 1 ден, след което взех някакъв друг (вече не помня марка) и всичко беше ОК. Така че за патенето няма две мнения - често създават проблеми. Пробвай според мен в ebay да видиш какво се предлага и на какви пари. Може да има добри неща. :th_up:

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нов съм в темата,ще ви разкажа на кратко за какво стана въпрос при мен.Значи купих си опел вектра 1998 година на външен вид е много добра запазена се оказа горе долу като речем че дошла ли е в бг и има нещо и в последствие разбрах че не ми работят задните светлини когато включа задна предвка или си светят понякога виждал съм ги само веднъж,а също така не ми работи запалката,и алармата имам ето и снимка на бушоните първо на там се засилих ще съм благодарен ако някой ми даде отговор на всичко това можете да погледнете снимката на бушоните аз разлика между тях не виждам.Благодаря предварително!

php_CB9z1a_AM.jpg

Редактирано от Opel1998

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-лесния вариянт е отивате в сервиз на опел и си купувате.. 1лев е бушона не е безбожно скъп

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам проблем с копчето на нагрежателя на задното стъкло и огледалата-винаги в пуснато дори и след като извадя релето.Някой може ли да ми каже как да го спря докато сменя копчето. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако си извадил правилното реле и пак работят,означава,че някъде кабелите са дали на късо.Отвори багажника и огледай кабелите между капака и купето.Може да е паднала изолацията и нагревателят да взима плюс от задната чистачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си сигурен,кое е релето,кажи с кое бушонно табло си-с хоризонтални или вертикални бушони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,единственото общо между огледала и задно стъкло е управлението на двете релета и според мен,не си извадил правилното реле.За нагревателя на стъклото е на третия ред-дясното,а за огледалата е на първия ред-петото.Бушоните са съответно-F3 и F41.

Редактирано от sokol1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм доволен от Тесла бушони, китайските правят само поразии!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем не ми светят халогените и паркинг светлините от пред прегледах крушките здрави са тръгнах към бушоните но не мога да разбера кой е бушона ще съм ви много благодарен ако някой може да ме ориентира кой е бушона. Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,на кое казваш-паркинг светлини?На леви и десни габарити,които ги пускаш от лоста на мигачите или светлините за задна скорост?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×