Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Bojian_

При отнемане на газта си вдига оборотите с +500 и после падат

Recommended Posts

Здравейте нов съм, колата е Zafira 1.8 и я имам от май месец, Проблемите са следните по-някога при отнемане на газта си вдига оборотите различно до около +500 и после нормализира. Често когато превключа на скорост колата поема нормално след това хлъцва-придръпва и продължава нормално, когато отнема газта по надолнище също придръпва в началото. Сутрин когато е студена след като запаля, трябва да изчакам 30-40 секунди преди да тръгна защото няма мощност и като че ли се дави като подам газ. На диагностика не ми дава грешки. По съвет на спеца който ми прави диагностиката свалих дебитомера след въздушния филтър пръснах го с масло-почистващ спрей, пръснах и куплунга събрах го пробвах и нищо. Следващото беше да почистя дроселната клапа и дефузора но не можах да намеря смелост и инстументи (събирам ги). Ако някой е минал тоя път и иска да сподели Ще му бъда Благодарен.

Вчера излезе и нов проблем Алармата спря да затваря прозорците като се заиграх се указа че прозорците с изключение на заден ляв не се отварят-затварят автоматично а трябва постоянно да натискам бутоните. Ако някой може да ме насочи от къде се управляват прозорците в книгата която си купих за Опел дават само блокова схема общо взето не са ясни нещата (теоретично разбирам малко от електроника). Ами Предварително Благодаря на ентусиастите които дочетоха поста ми и се ангажират с отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистване на дросела би имал ефект върху правилната работа на мотора с проблема с който описваш.

Проблемът с ел.стъклата е възможен заради прекъснати кабели в гофрираните маркучи в които са кабелите към вратите. Доста често срещан проблем при Зафира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си свалял клемите на акумулатора- от там ти идва проблема със конфорт финкцията на стъклата. На мойто зафи също става така( не се отварят с едно натискане, а трябва да държиш постоянно и обратното при пускане на алармата не се вдигат автоматично). Не знам как се оправя обаче при мен всеки път се оправя от самосебеси след 3-4 дни. За другото- както е казал колегата пробвай с дросела. Имам подобен проблем, и при мен не отчита грешки, но проблема е че направо не може да се кара колата- толкова много се дави или каквото и да прави там.

 

Сподели моля те от какво ти е бил "придръпващия" проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам близък до твоя проблем с 40-те секунди след палене, обаче при мен е само и единствено на студен мотор - т.е. трябва да не съм я палил доста време. Понякога това е съчетано с трудно палене. Появи се около 4000 км след монтажа на газ-та.

Втория ти проблем. Свали шофьорския прозорец до долу и изчакай докато чуеш изключването на моторчето. Щом това се случи го вдигни до горе, докато изключи моторчето. Вече комфорт модул-а трябва да работи.

При всяко вадене на клемите се получава това "изключване".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за първият ти проблем ,със същите симптоми при мой приател се оправи, единствено след смяна на компютъра,а преди него смени .дросел ,датчици на колянов вал ,на въздух и т.н. но ефекта беше нулев макар ,че след смяната на дросела колата като че ли се по оправи за няколко дни и после всичко на ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Относно автоматичното отваряне на прозорците всички с изключение на шофьорския се оправиха сами. Днес пробвах както е писал колегата по горе със затвряне и задържане до щракване. Стана. Благодаря за идеята. Относно другите проблеми Още събирам смелост. Между временно излязоха нови проблеми, можеби термостат и две изгорели лампи на таблото, което не можах да сваля защото не можах да махна розетката за управление на фаровете четох мъчих пак четох и картинки гледах не можах да го извадя умрях от яд толкова елементарен проблем да ме спъне. Ако някой е вадил да каже Има две пластини които с тънки отверки приблежавам към центъра на ключа и би трябвало да мога да изтегля конзолата но не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо смяташ, че термостатът не е наред? Относно ремонта му ето една полезна тема от другия форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газов инжекцион съм. До сега добре , но днес Вън е 7градуса и минах 12-14 километра докато включи на газ а и преди това ми направи впечетление че когато се движа по надолнище стрелката на термометъра пада най в ляво. Иначе си държи около 90-100градуса по термометър тия дни минах около 2000 км. из Пирин и Рила най много до 100гр. и често пада най в ляво стрелката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти ли дроселовата клапа? Миналата година на мен направо ми гаснеше от нея- едно яко чистене и е ОК. Сега пак леко падат оборотите и мисля да я заведя пак да я изчистят. Какво ли не теми четох относно този проблем, даже един колега беше писал, че е заради спортен режим и т.н. Някой може ли да каже да ли за X18XE1 съществува спортен режим?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за вдигането на оборотите....имах същия проблем на Опел Виваро но там мотора е на Рено ..както и да е по принцип когато прави това колата значи не получава информация от датчика за километража и не знае колата с каква скорост си и превантивно се изфорсирва леко при превключване както ти казваш когато вдигаш педала. Проверих АБС датчиците бяха наред че от там ми взима сигнала при теб незнам от къде предполагам от датчика на скоростната кутия. не съм запознат със Зафирите..... та какво се оказа при мен ...на педала на съединителя има датчик който като пуснеш или го натиснеш отчита то е едно палче което се натиска и ти като натиснеш съединителя датчика реагира при мен се беше изкривило тялото леко назад и не го натискаше и винаги отворен и колата се форсираше леко като отнема газта и на място мудно реагираше като подавам рязко но по малко газ. Напънах го датчика изкривих го леко напред и проблема беше решен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×