Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
cabrio GSi

Въпрос за Джанти

Recommended Posts

Здравеите колеги,имам едно питане,понеже не разбирам много,днес зех едни джанти да ги пробвам на астричката ляти са не са лоши,интересуваме дали ще станат и някои ако може да каже къде да гледам точно,значи снимах ето това

aV2hBcfJ.jpg

ако някои знае нека каже дали ще станат ако не да кажете какво друго да гледам :opel_forever: Колата е опел астра GSI 94 год.

Редактирано от cabrio GSi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако правилно съм го разчел 6.5J 16" ET37 и сега да преведа - ще паснат повече от идеално, отзад веждата с ЕТ38-37 не опира дори с 205 широка гума на повечето модели джанти! Гумата е 205/45/16 или 195/45/16, по-добре първата че по-висока. С 205/50/16 ще поопира тук таме като въртиш волана докрай вероятно, а ако не опре ще изглежда като трактор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси за бързия отговор :icon_wink: интересуваме разтоянието между болтовете и отвора на джантата как мога да ги разбера и къде да гледам за да знам дали ще паснат на колата :dontknow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега мерси за бързия отговор :icon_wink: интересуваме разтоянието между болтовете и отвора на джантата как мога да ги разбера и къде да гледам за да знам дали ще паснат на колата :dontknow:

Разстоянието между болтовете трябва да е 4х100 т.е. м/у два по диагонал болта да има 10см разстояние(понякога го пише на джантите с означението PCD). Отвора трябва да е по-голям от 56.5мм с поне 1мм или точно толкова, като гледам джантите са с характеристики на афтърмаркет такива което значи че ще са на голям отвор за да стават на всички коли на 4х100(ако са толкова) Покажи ги да ги видим.

Разликите в отвора се коригират задължително, става с втулки които вървят от 5 до 10лв на бр. И така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Разстоянието между болтовете трябва да е 4х100 т.е. м/у два по диагонал болта да има 10см разстояние(понякога го пише на джантите с означението PCD). Отвора трябва да е по-голям от 56.5мм с поне 1мм или точно толкова, като гледам джантите са с характеристики на афтърмаркет такива което значи че ще са на голям отвор за да стават на всички коли на 4х100(ако са толкова) Покажи ги да ги видим.

Разликите в отвора се коригират задължително, става с втулки които вървят от 5 до 10лв на бр. И така...

отворът е по голям това ОК това го видях, сега остава да разбера дали болтовете са 4х100 :confused:

Pq2wNWZ0.jpg

 

 

Pq2wOaWS.jpg

Редактирано от cabrio GSi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на око като гледам са. Гумите са много високи. Не знам дали изобщо ще можеш да сложиш джантата на колата да пробваш. Изглеждат ми като оригинални джанти за някоя марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ето малко снимки

Pq38A5r.jpg

Значи джантите застанаха добре болтовете паснаха завиха се на ръка гумите отзад стоят супер но от пред

aV34gmi.jpg

опират в прага но това е поправимо ще зема гуми на 195/45/16 и ще станат :icon_biggrin:

Джантите са италиански така пише на тях,принципно ланчиа имат абсолутно същите джанти само че те са на 98 а тези са на 100 може би са имитация :dontknow: триабва само да си намеря или поръчам на стругар втулки защото отвора на джанттата е по голям, принципно болтоовете се завъртяха на ръка и 4-те значи триабва да са станали

Pq3d7WS.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега ето малко снимки

 

Значи джантите застанаха добре болтовете паснаха завиха се на ръка гумите отзад стоят супер но от пред

 

опират в прага но това е поправимо ще зема гуми на 195/45/16 и ще станат :icon_biggrin:

Джантите са италиански така пише на тях,принципно ланчиа имат абсолутно същите джанти само че те са на 98 а тези са на 100 може би са имитация :dontknow: триабва само да си намеря или поръчам на стругар втулки защото отвора на джанттата е по голям, принципно болтоовете се завъртяха на ръка и 4-те значи триабва да са станали

 

обиколи по-големите вулканизатори може да има готови втулки, аз така напраих и за 5лв броя както казах си намерих. А за 4х98 имаше фиати на 4х100 ама малко са май. Гумите да не става с тез. 205 ще седи по-широко гумата и по-сериозна стъпка ще обажда отзад и по-стабилно се държи колата и по-добре спира. Ама то е и въпрос на какво ще намериш на далавера. Яко и седят, малко са затворени за моя вкус ама са нестандартни, кефят. За да си търсиш или правиш втулка си вземи едната джанта и така.

 

ПС малко ме притеснява че пасват почти точно на главината и не се знае дали ще може да се направи втулка ако не се намери. Ако не стане варианта е пластмасова чашка от кафе или по-добрият според мен хартиено тиксо, така карах джанти от голф(голфа е 57мм опела 56.5мм) и биеха изключително малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
обиколи по-големите вулканизатори може да има готови втулки, аз така напраих и за 5лв броя както казах си намерих. А за 4х98 имаше фиати на 4х100 ама малко са май. Гумите да не става с тез. 205 ще седи по-широко гумата и по-сериозна стъпка ще обажда отзад и по-стабилно се държи колата и по-добре спира. Ама то е и въпрос на какво ще намериш на далавера. Яко и седят, малко са затворени за моя вкус ама са нестандартни, кефят. За да си търсиш или правиш втулка си вземи едната джанта и така.

 

ПС малко ме притеснява че пасват почти точно на главината и не се знае дали ще може да се направи втулка ако не се намери. Ако не стане варианта е пластмасова чашка от кафе или по-добрият според мен хартиено тиксо, така карах джанти от голф(голфа е 57мм опела 56.5мм) и биеха изключително малко.

Колега наистина пасват доста плътно и аз това се притеснявам мисля че готови няма да има незнам дали стругар ще може да направи толкова тънки втулки :dontknow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега наистина пасват доста плътно и аз това се притеснявам мисля че готови няма да има незнам дали стругар ще може да направи толкова тънки втулки :dontknow:

хартиеното тиксо ще видиш на колкот ката ще ти е най-добре. Намотаваш с плюнка отгоре да не го къса джантата докато я надяваш. И после стягаш с болтовете... това е цаката. Как да разбереш дали си уцелил броя на намотаванията - слагаш караш до 120км/ч на 100-110 ако не бие - това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
хартиеното тиксо ще видиш на колкот ката ще ти е най-добре. Намотаваш с плюнка отгоре да не го къса джантата докато я надяваш. И после стягаш с болтовете... това е цаката. Как да разбереш дали си уцелил броя на намотаванията - слагаш караш до 120км/ч на 100-110 ако не бие - това е.

Колега това с тиксото ми се струва малко несигорно :25: първо ще потърся другите варианти и тогава ще видя номера с тиксото :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

motoexpert мисля че имаха втулки провери при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега това с тиксото ми се струва малко несигорно :25: първо ще потърся другите варианти и тогава ще видя номера с тиксото :beer:

 

сложи латун с подходяща дебелина

ти Симо не го слушай - на него плюнката му е специална - тиксото е само да задържи плюнката :61:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
сложи латун с подходяща дебелина

ти Симо не го слушай - на него плюнката му е специална - тиксото е само да задържи плюнката :61:

:) прав си ама навремето латун* не намерих и се налагаше тиксо мода, а плюнката както казах е да се хлъзга джантата и да не набира тиксото.

 

*латун - тънка 0.25мм ламарина. Идеална за преход от VW джанта към опел кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) прав си ама навремето латун* не намерих и се налагаше тиксо мода, а плюнката както казах е да се хлъзга джантата и да не набира тиксото.

 

*латун - тънка 0.25мм ламарина. Идеална за преход от VW джанта към опел кола.

 

ако нямаш под ръка латун може да си резнеш малко "бяло тенеке" от някоя тенекия за сирене или от консерва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги маи се оказва че джантите са на 98 :sad-smiley-046: но до колкото разбрах имало някакви болтове които били с подвижни глави :dontknow: и ставало варианта гумажйя ми го каза и втулки намерих само дето тва с болтовете още не ми е ясно някои да знае от къде мога да си намеря и на каква цена :flag_opel: Мисля че се кават Ексцентрични болтове :eusa_whistle:

Редактирано от cabrio GSi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aз ги знам като раздвижни болтове и знам и че не се продават почти никъде. Но най-разпространените болтове на пазара секретни става дума са на български завод където правят и такива болтове и може да намериш контакт там да купиш. Имам предвид за секретите дето са в пластмасова опаковка с черен етикет с жълти букви или обратното беше. Принципно с тях се решава проблема, но колкото по-фабрично е всичко толкова по-малко проблеми може да създаде та... потърси си други джанти според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Симо,болтове колко щеш неска ходих на 8 места и на 8-те имаше :icon_mrgreen: Ходих до Маргел и си поръчах втулки и болтове болтовете са 4.50 на броика а втулките ще се правят на стругар в понеделник ще са готови като ги сложа ще кача снимки поздрави и мерси за идеите :flag_opel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Към колегата Симо,болтове колко щеш неска ходих на 8 места и на 8-те имаше :icon_mrgreen: Ходих до Маргел и си поръчах втулки и болтове болтовете са 4.50 на броика а втулките ще се правят на стругар в понеделник ще са готови като ги сложа ще кача снимки поздрави и мерси за идеите :flag_opel:

Супер, тука у варна бяха кът бая време. Радвам се че ще станат нещата. Успех нататък дано да стане точно и да покажеш резултата накрая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите, ето и малко снимки

gx1EGr90.jpg

 

aV2wQSJA.jpg

 

aV2wRbGJ.jpg отпред с чисто нови гуми 194/45/16 и отзад ще има скоро :th_up: Значи джантите са с втулките и с болтовете които си зех т Маргел само че имам малък проблем при 100-120 км. ми бие волана и има опасение че маи не сум сложи хубаво втулките

:dontknow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако втулките пречат на джантата да легне добре може да има този проблем другото ще е да не уплътняват добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството че тия маргел,набързо сменят дйанти гуми и нз ,ама ги попретупват май :) ! Шефа почти винаги когато и да отиде да сменя други джанти или гуми и се връща ,че му тресе и бие нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,проблема с тресенето е решен,втулките не бяха сложени хубаво и за това тресеше :th_up: Колега джантите си ги слагах аз защото в маргела ми искаха бая пари а не е много сложно :flag_opel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ходих до Маргел и си поръчах втулки и болтове болтовете са 4.50 на броика

 

Колега, за 16 раздвижни болта ли става въпрос, по 4,50 бройката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, за 16 раздвижни болта ли става въпрос, по 4,50 бройката?

Да клега, 16 болта по 4.50 на броика :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×