Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kaloian

Прекъсва при рязко подаване на газ и над 2000 оборота

Recommended Posts

Пичове,

 

карах си по магистралата на връщане от морето и изведбъж чек лампата светна и като натисна газта няма ефект. Спрях, угасих мотора. Запалих без проблем, обаче при подаване на газ, колата започваше да се дави. Прибрах се като постепенно ускорявах. Закарах я при моя човек- бобината си беше отишла( едната лула се беше отделила от самия блок). Сменихме я. Същия проблем. Сменихме я с чисто нова бобина. Същия проблем. Свежите са изчистени. Сега се чудим от къде идва проблема. Закачихме я за диагностика- няма грешки.

 

Някой срещал ли е подобен проблем? Знае ли от къде идва проблема? Много ще съм благодарен за мнения и предложения.

Колата е Зафира А, 1999, 1,8, 125 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай с друга бубина от работеща кола с този мотор... има доста "заменяеми" части които не работят коректно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах с такава, ама няма ефект. Тогава пристъпихме към покупката на нова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква грешка беше записала, преди да смените бубината - нали е светнала веднъж чек лампата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам, човек. Лампата светна на магистралата, а я закачихме на диагностика след като сменихме бобините. Още се чудим и се маем, от какво може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя грешката би трябвало, ако не сте я изчистили още да я пази ECU-то .. от там се почва, преди да се почнат разни хаотични смени на части по колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там се започва, ама... нищо не ми е казал майстора за грешка. Направи ми впечатление, че преди да започне да прекъсва много я водих на ремотче на климатика и тогава ми поразбутаха въздушния филтър и т.н. Възможно ли, т.е има ли логика да търся някъде там грижа? Споделете едно мнение, моля :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да са откачили кабела за дебитомера или да са го повредили! А още по лошо да са го подменили с някое менте което да прави мизерии и тогава не извежда грешки наистина, но не прави смесообразуването както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го сменил, защото го гледах в ръцете. Единственото, че след това като гледах(след като започна да прекъсва) не беше свързал входящия маркуч на въздушния филтър. Закрепих го и мотора започна да бачка по- нормално, но интересното бе, че като дам газ цялата кутия на въздушния се надигаше( може и да не е добре закрепена). Надявам се утре да мога да я видя в бокса и да тестваме и това.

 

Мерси за инфото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е компа, защото никакви грешки не изкарва. Дори старите. Странното е че, сега само пали кофти и като поработи 2-3 мин на място и след това върви на пушка... Мисля да пусна една тема, дали някой би искал да си разменим комповете само за тест

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихме го проблема. Ще се спукаш от смях какво беше- спукан маркуч към бензиновата помпа и от него не правило достатъчно налягане. Направо ебати мъките, вместо да се замаери налягането... Както и да е, само да се похваля, че колегите нещо ме нахраниха, ама разбираемо все пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак трябва да има грешка - да казва, че няма достатъчно налягане на гориво... Както и да е - важното е, че нямаш вече проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем на една Зафира 1,6 16 клапана. Многократно диагностика и не показва нищо.Сега след като сменихме бензиновия филтър , ще погледнем маркучите на бензиновата помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинов маркуч ,като го стисна и хвърля тънка струя бензин.Явно си е голям проблем. При диагностика с Оп-ком ми изписа нещо от рода че няма налягане в бензиновата с-ма,може и да бъркам,но беше подобно. От там смяна бензинов филтър и чистене на дросел и резервоар докато стигнем до маркуча.

 

П.С: И ния си го отнасяме с базици,но какво пък важното е че колата си пали и върви както трябва.

Редактирано от Reference

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не казахте къде се намира този спукан маркуч.Да не става дума за връзката между помпата и фланеца,ако е друг,трябваше да ви мирише на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да този , беше сцепен , само като стиснеш маркуча и пръска тънка струйка бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×