Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kaloian

Странно включване на перките за охлаждане

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

 

От няколко дни започна да ми се случва нещо много странно. Колата е Зафира А, 1.8 мотор, 16V. Запалвам колата и се включват за 3-4 секунди перките на климатика и охладителната система. Прави го на интервали- през 30- 40 секунди. Започна да ми светва и чек лампата с перката на нея и след нея и чек лампата за компютъра.

 

Моля на някой, ако му се е случвало да сподели какво е решението или някоя идея...

 

Благодаря предварително.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подобен проблем само че с климатика когато е включен.Проблема беше в блока които се намира под калника от шофьорската страна.При мен когато работеше климатика перките се се включваха както при теб а когато не работеха на радиатора на климатика много загряваше и дигаше до 30бара налягане като се включеха температурата пдаше и налягането също.При мен смениха въпросния блок и нещата се нормализираха.Пробвай и ти,и успех в начинанието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво се оказа в крайна сметка? Защо включва перката на климатика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,направи тест и кажи какви грешки излизат,защото проблемът може да е от температурният датчик,от датчикът за налягането на фреона,от компютърът и ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ми показва датчик засича ниско налягане,но си имам утечка.Следствие на нея ще включва ли перката на климатика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква утечка?При такава грешка,би трябвало да включат и двете перки при 100 градуса,но няма да тръгва компресора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи фреона е изтекъл,надухме на 20 бара системата и налягането бадаше с по 1 бар на 10-тина 15 минути. Като запалиш колата до изгасянето и работят двете перки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако уредът на таблото работи нормално,извади буксата на датчика за фреона и виж,дали ще изключат перките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На таблото свети жълтата лампа с нарисуван радиатор и в него перка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е неизправност в охладителната система.Какви грешки има запаметени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дава само датчика отчита ниско налягане в климатичната система,само това. Тази лампа не е ли за климатика и за охладителната система заедно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че е само за охладителната система,ако греша,да ме поправят колегите.Къде четеш грешките-в климатик или в двигател?При липса на фреон,не би трябвало да светят никакви лампи.Тази лампа,може да светне и при повреда на нивомера в казанчето за антифриза.Може да го дадеш на късо,за проба.Не каза,какви стойности показва температурният датчик на двигателя при тестването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм правил проби,но тази грешка изчезна като стана студено. Грешката беше в раздел Климатик на ОП-КОМ-а. И е датчик отчита ниско налягане в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен обаче проблемът си продължава и то точно обратното- като студено започна да го прави. Може би ще е хубаво да я закарам на диагностика или да пробвам сам да си я направя :) Един от колегите беше споменал да се пробва да укася датчика на казанчето за антифриза. Моля за малко насоки, къде се намира точно? И един друг въпрос, при рязко спиране ми светва лампичката на таблото за ръчната, течност си има, някакви идеи?

Благодараско предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих диагностиката, излязоха следните грешки:

 

OP-COM 090714 - PC based diagnostic tool

 

Autosale

 

OP-COM - KW82 Communication Window> 1999|Zafira|Body|Engine Cooling Module

 

KW82 protocol initialized.

 

ECU ID= CG,24410128,0999,3298,3499,

Unhandled KW82 CRC Error Detected!

 

 

Total number of fault codes: 8

 

00002 - Engine Coolant Temperature, Frequency Out Of Range

Not present

 

00163 - Engine Coolant Temperature, No Signal

Not present

 

00004 - A/C Pressure Sensor, no Signal (Signal Lead)

Not present

 

00021 - Pushing Blower Motor, Malfunction

Not present

 

00022 - Pushing Blower Motor, Low Input

Not present

 

00012 - Sucking Blower Motor, Low Input

Not present

 

00011 - Sucking Blower Motor, Malfunction

Not present

 

00164 - Engine Coolant Temperature Incorrect Signal

Not present

 

Може ли някой да разшифрова или да каже сайт, в който има описания(или са по-подробни)

 

След изтриването им не са се включвали перките, дали ще има ефект?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,много грешки,но обърни внимание най-много на температурния датчик.Ако той не работи правилно,и уредът на таблото ще дава нереални стойности.Успехи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурния го сменях лятото, защото си мислех, че има друг проблем тогава. Кажете моля, която от грешките идва от него, за да знам дали пак ще се появи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,при толкова много грешки,свързани с охладителната система е добре да огледаш ел. блок за охлаждането да не е спукан и да влиза вода в него и да няма нещо зеленясало по буксите.Намира се зад предната броня в ляво.Успехи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, и аз четох за този блок. Интересното е, че го прави, когато е влажно времето, когато я държа в гаража в офиса проблема го няма. Ще проверя как се достига до този блок.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×