Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
sll

спирачка => 1700 оборота

Recommended Posts

изчетох няколко теми за проблема в др форум накрая не се разбира от какво е

симптомите - пускам на свободна по инерция, оборотите стоят над 1000 натискам спирачка -> 1700 колата спира и докато дуржа спирачката си стоят 1700 пускам спирачката падат на 1200 и след 2-3 сек падат под 1000. След като паднат под 1000 при натискане на спирачка не мърдат оборотите докато не тръгна пак. Направих проба по баир надолу спирам изчаквам да паднат оборотите и без да давам газ я пускам по инерция колкото и да натискам спирачката не мърдат оборотите, включа ли на скорост и да подам газ се появява проблема. Другото което забелязах е че като я запаля докато е студена не се влияят обор. от спирачката, малко да се вдигне стрелката на темп. и почват магариите. Вариантите които изчетох в др теми са - скъсана мембрана на сервото (едва ли е това по скоро щяха да падат оборотите или се лъжа?), температурен датчик (какво общо има с спирачките), стъпково моторче (каква е връзката с спирачките?), ТПС и вакуумите. ако някой се сблъсквал с проблема и знае от какво се поражда нека сподели. Ша сменям ли сервото че е 20 годишно или е нещо друго.

колата е астра ф Ц16НЗ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много подобен проблем имам, само когато съм по инерция ми държи 2000 оборота и като спра и пусна спирачката и падат до 800 ... Така, че и аз очаквам включване по темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 17DR, и имам почти същия проблем, като съм по инерция държи 1000-1300 оборота. Но като натисна спирачка не се качват или вдигат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да е проблем свързан със сервото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля, че е проблем със сервото, ама като знам как лайняно се сменя и нещо все се отказвам да го сменя, ей така да видя дали е от него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:unsure: ако приемем че е сервото, какво причинява то на двг че да се вдигат оборотите?

взима подналягане от 4 ти цилиндър - ако пуска въздух ще имаме бедна смес в 4ти цилиндър и не изгорял кислород на сондата и тя ще увеличи бензина обаче аз карам на газ, а нея не я определя ламдсондата

Редактирано от sll

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спря да пали мойта и ходих на елкон и го питах майстора за проблема и той каза че се получава от нерегулиран изпарител който пуска повече газ закачи я пак на уреда и ми намести газовото.

проблема изчезна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×