Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Иван Златев

Ръчна спирачка на Омега А

Recommended Posts

Появи ми се проблем с ръчната,не държеше както трябва и реших да погледна каква е пречината.Първото нещо което направих е да погледна кантара беше доста натегнат и неисках да го натягам повече,затова реших да видя в какво състояние са челюстите.Сега със снимки ще ви покажа как точно да стигнете до тях.

Първото нещо което трябва да направим е да свалим гумата.

027035490.jpg

След това трябва да свалим и спирачния диск,за да го него трябва да свалим и спирачния апарат,това става като се развият 2 болта от вътрешната страна(с ключ 19)

027035494.jpg

Щом сме развили вече тези 2 болта издърпваме целия апарат назад.

027035496.jpg

След това има едно малко болче което също трябва да развием

027035497.jpg

като махнем и нещо диска не го държи нищо друго освен ръждата(с която може да имате доста трудности),взимате някъкво трупче и един чук,и започвате да чукате по барабана(но не много силно рискувате да се счупи).При мен след много продължително чукане ,ласкане,дърпане и какво ли още не,се наложи да приложа един друг метод,по-точно газ-спирачка.За тази цел трябва да върнем спирачния апарат на мястото му и да затегнем добре болтовете,малкото болче остава свалено.Както е вдигната колата качваме се в нея,палим и включваме на скорост,след това форсираме до 3000 оборота някъде и натискаме спирачката като в същотото време държим и газта.Когата диска е готов и се отлепи от полуоската се чува пукане,след пукането може да задържите 1-2 секунди спирачката за да може да се разкара по-добре.След това отново сваляме апарата и вадим диска.След като свалим диска ще видим и самите челюсти.

Това е диска свален

027035520.jpg

Със това винтче отбелязано на снимката можем да регулираме челюстите дали да са по отворени или по затворени.

027035537.jpg

Ако ще сменяте челюстите е добре да се пребере до край.Моите бяха доста зле но не съм си купил да ги сменя.Когато купя и ги сменям ще снимам как се подменят самите челюсти.След това всичко по обратния ред,Връщаме диска завива малко фиксиращо болче,слагаме си спирачния апарат и затягаме добре,в общи линии е това.С тази тема искам да помогна на хората със същия проблем като моя,надявам се да съм обяснил разбираемо,и ако има нещо което пропускам допълвайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×