Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
ndshgyta

Проблем с алтернатор!!!

Recommended Posts

Здравейте колеги,

става въпрос за ASTRA H 1.9 CDTI 150 коня, колата е на 5 години.

та както си карам ми светва лампата на акумулатора, след известно време ми блокира хидравликата на волана и всички ел. уреди спряха да работят.

Веднага карам колата в BULVARIA от там е купена и всичко там е правено, и ми казаха, че проблема е в алтернатора, тоест алтернатора не зарежда акумулатора. Цената на ремонта щяла да бъде м/у 500 и 600 лв.

Питам какво ще му сменяте на алтернатора за 600лв. а те ми казват диодна плочка и четки на алтернатора !!!

Та питам се нормално ли е тази диодна плочка, четките и труда да струва 600 лв ????

 

Сега виждам цена на чисто нов 490лв.

http://emk-33.com/shop/product_info.php?cP...oducts_id=62230

Редактирано от ndshgyta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,в ГУГЪЛ като напишеш рециклиране на алтернатор и излизат фирми от които може да ти пратят необходимата част.Имаше една от Пловдив която като пратиш твоето или го ремонтират или ти дават рециклирано с гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, споделете как решихте проблема с алтернатора, щото и на мен тази вечер ми направи същия номер. Пробвах номера с натиснатия педал на газта и спирачката, след което дадох на контакт и ми се изписаха следните кодове за грешки 050074, 062102, 056003. Няма ли по-евтин и надежден вариант примерно с втора ръка алтернатор?

Редактирано от valium

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги, споделете как решихте проблема с алтернатора, щото и на мен тази вечер ми направи същия номер. Пробвах номера с натиснатия педал на газта и спирачката, след което дадох на контакт и ми се изписаха следните кодове за грешки 050074, 062102, 056003. Няма ли по-евтин и надежден вариант примерно с втора ръка алтернатор?

Преди да правиш каквото и да е виж това. http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTRA-A...=item35c29fa7b6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених диодна плочка за 60 лв. на Астра 1,9 120кс.

но реле с четки не намерих защото трябва да се управлява от компа.

Има една Софийска фирама която ми казаха че ги правела но не съм проверявал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е отремонтирана. Оказа се реле с четки, всичко с ремонта ми излезе 80лв. Доволен съм че автомобила е отново на разположение. :opel_forever:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,нов съм във форума,затова моля за малко толеранс.Та вчера ми се случи абсолютно същия проблем като на колегата,който е започнал темата.Въпроса ми е ако още е активна темата,при кого и как го ремонтира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от кой град си. Най добре ползвай веригата Франсизкуп. Има го в Гугъла. Имат представителства във всеки областен град. Замяната на повреден с нов струва 120-180 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пробвайте да намерите алтернативни фирми за ремонт на алтернатора. На моята се случи, когато колата беше на около 7-8 месеца и смениха целия алтернатор по гаранция. Цената на алтернатора беше над 2000 лв. Ремонтите в оторизираните дилъри също са скъпи, а реално тази работа могат да я свършат на друго място за доста по-малко пари. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така мили колеги намерих майстор в София,който ми оправи алтернатора за 120 лева за час и половина.Ако някой се интересува да пита на лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам следния проблем но не мога да разбера от алтернатора или акумулатора е

IMG_20170103_134333.jpg

Имам чувство че алтернатора не зарежда по принцип на най горния ред където пише Mode ми излиза едно U и заряда на акумулатора е 14-14,1 V напоследък ми изписва това NONE и заряда е 13,5 максимум като завъртя волана заряда пада на 12,8 и фаровете намалят имали ли сте подобен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

Интересува те първия ред: U-Term30: Там виждаш напрежението на акумулатора като моментна стойност.

 

Виж каква е стойността при загасен двигател. Трябва да е около 12.4V при здрав акумулатор.

При стартиран двигател стойността трябва да е между 13.8V - 14.1V.

 

Бяха ми казали че алтернаторите на това поколение Астри (и не само) са електронно ограничени и не зареждат с напрежение, по-високо от 14.1V - 14.2V

 

Ето така е при мен в повечето време, като имам пуснати повече консуматори, особено нагревателя на задното стукло и огледалата, напрежението ми спада с около 0.4V - 0.6V

 

20160222_160413.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Кажете един доктор в София за алтернатора.

Също ако може да ме ориентирате и към някой, който може да види и стартера.

Правих тест и напрежението при палене пада до 10.65v, което ми казаха ,че е малко.

 

Z19dth/gtc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се набутвай. Какво им е на алтернатора и стартера? Пали ли? Пали. Какво друго. Като палиш, алтернатора не го брой. Тока е от акумулатора. И как няма да пада при това натоварване. Ако падне много, няма да запали, и ще сменяш акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици смених :) Купих Moll за 200+ лева.

Последния издържа 1 година.

Вмомента зарежда на 13.2-3v.

Стартера върти 5-6 пъти преди да запали.

Редактирано от zalmaneca

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси проблема "защо не пали?" след като върти, а не в стартера и алтернатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пали, защото акумулатора си беше заминал,най-вероятно, защото алтернатора не зарежда правилно.

Стартера просто го довърши.Въртиш ключа и всичко мига,пиши, светка....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
защото алтернатора не зарежда правилно.

 

Да не зарежда е едно, да не пали съвсем друго. Паленето, ако е на стартер става и без алтернатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 седмици смених :) Купих Moll за 200+ лева.

Последния издържа 1 година.

Вмомента зарежда на 13.2-3v.

Стартера върти 5-6 пъти преди да запали.

 

Колега, в secret menu-то имаш показание за текущото зареждане на алтернатора - U-Term30: 14.1V (при мен), точно под него имаш и референтна стойност U-Reference: 13.5V.

Т.е. ако текущия заряд падне под 13.5V имаш недостатъчно зареждане и съответно алтернатора трябва да се провери от специалист.

 

20160222_160413.jpg

 

При пуснати фарове и климатроник нормално напрежението пада до 13.6-13.7V. Но докато си в движение не трябва да пада под 13.5V.

 

Казваш че при теб зарежда на 13.2-13.3V, което е ниско. Прегледайте алтернатора в сервиз.

 

Поздрави,

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, в secret menu-то имаш показание за текущото зареждане на алтернатора - U-Term30: 14.1V (при мен), точно под него имаш и референтна стойност U-Reference: 13.5V.

Т.е. ако текущия заряд падне под 13.5V имаш недостатъчно зареждане и съответно алтернатора трябва да се провери от специалист.

 

20160222_160413.jpg

 

При пуснати фарове и климатроник нормално напрежението пада до 13.6-13.7V. Но докато си в движение не трябва да пада под 13.5V.

 

Казваш че при теб зарежда на 13.2-13.3V, което е ниско. Прегледайте алтернатора в сервиз.

 

Поздрави,

 

По спомен при мен всякаш не изписва Ureference ,или му липсва стойност.Днес ще проверя.

Но Uterm30 е 13.2-3 .

За стартера явно аз не се изразявам правилно.

При палеле, стартера развърта 5-6-7 пъти, докато запали мотора.

На други колеги астрите им палят на максимално 3то развъртане.

 

И точно това питах, къде бихте ме насочили, за София, за да го погледне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
По спомен при мен всякаш не изписва Ureference ,или му липсва стойност.Днес ще проверя.

Но Uterm30 е 13.2-3 .

За стартера явно аз не се изразявам правилно.

При палеле, стартера развърта 5-6-7 пъти, докато запали мотора.

На други колеги астрите им палят на максимално 3то развъртане.

 

И точно това питах, къде бихте ме насочили, за София, за да го погледне.

 

 

При някой модели наистина липсва референтна стойност. Но без значение дали пише или не, Uterm30 е важната стойност. 13.2-13.3V е твърде ниско като за начало.

 

А вече защо колата пали трудно е отделен въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина ми липсва U-reference .

Само за инфо да кажа, че днес първите 10 минути каране зареждаше на 14.0.

По-късно пак падна 13.5.Предполагам, че ако бях карал още известно време щеше да падне още повече.

Влияе ли се от някакви фактори? Влага ? Топлина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

имам абсолютно същите симптоми както колегата "zalmaneca",

колата е ZAFIRA B 1.9 CDTI Z19DT 120 коня.

Пали от първия път много рядко от втория, но стартера върти доста твърдо и напрежението пада до 10 V,

мнението на майстор е че трябва да се обслужи стартера.

Зареждането е същата картинка, обикновено ако автомобила е на място (без значение на оборотите) Uterm30 е 13,7 - 13,9

ако е автомобила е в движение (без значение на оборотите и скоростта) Uterm30 е 14,0 - 14,1

като след дълго каране извънградско (предполагам зареден акумулатор) пада на Uterm30 е 13,2 - 13,3

мнението на майстори е подмяна електронен блок на алтернатора и смяна на плюсова клема на акумулатора

 

Ако някой се е борил с проблема и знае сервиз в София в който го решават, нека сподели.

 

P.S. Все още не съм започнал ремонт .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Нека да разкажа моите неволи с алтернатора на моята Астра Х Z17DTH.

На 1 април тотално отказа да работи. Като меря на клемите на акумулатора имаше 12,2 В. Алтернатора е JA 1899 IR. Взех втора употреба Hitachi LR 1100-508 от една Мерива 1,7. Сложих го и като карам си пускам скритото меню, за да гледам как се движи напрежението от алтернатора. След запалване напрежението е около 13,8-13,9 В. При пускане на фарове напрежението пада до 13,6-13,7. Като карам и въртя волана напрежението пада за момент до 13,5В и се връща на 13,7В. Този месец ми се наложи пътуване през Хаимбоаза, колата загря до 98 градуса и се пусна вентилатора за охлаждане, напрежението падна до 13,3 В. Реших че и това Hitachi не е добре и реших да си ремонтирам стария алтернатор. След смяна на диодна плочка и реле регулатор, го сложих обратно на Астрата. Вече цяла седмица карам с от ремонтирания алтернатор и няма разлика в напрежението подавано от него. Направих си експеримент : Когато колата загря и се пусна вентилатора за охлаждане, пуснах допълнително и вентилатора в купето на 4 степен, отоплението на задното стъкло и фарове на къси - напрежението не падна под 13,1-13,2 В.

В едно руско ръководство за Астра Х и Зафира Б пише, че напрежението от алтернатора може да е от 13 В до 14,5 В.

Така че ако напрежението ви е между 13 В до 14,5 В всичко е наред според мен. :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×