Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
boboturboto

Чукане от двигателя

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам следния проблем,като запаля колата и почва да чука мотора около 1,2 цилиндър,без да спира след загряване.

Четох,че може да е от повдигачите.маслото ми е за смяна и е малко над минимума,може ли да е от това,иначе колата си върви нормално,на свободна леко тресе волана.ако е повдигач как се сменя,може ли без махане на главата,какви инструменти са ми нужни.Дали първо да не промия двигателя ,да не е задръстен някой повдигач и да сменя маслото.Очаквам предложения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То зависи от чукането де, по-скоро ако е повдигач не е точно чукане, ами нещо между чукане и цъкане... Защо ли ми навява по-скоро на биелни лагери, заслушай се дали е отгоре или отдолу от картера, легни до предната броян ако трябва и се заслушай... Ако отдолу се чува по-силно си за биелни лагери... Имам подобен проблем с едната ми кола в момента, за това си мисля, че съм компетентен :mhihi:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кой от двата варианта е за предпочитане,лагери или повдигач,ако е лагер мога ли да се справя сам и какво освен самите лагери трябва да купя , за да си направя сметката дали си заслужава да я оправям или докато издъхне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега кой от двата варианта е за предпочитане,лагери или повдигач,ако е лагер мога ли да се справя сам и какво освен самите лагери трябва да купя , за да си направя сметката дали си заслужава да я оправям или докато издъхне

Ако са биелни лагери не е за тебе работа тук вече говорим за сърдечно-съдова хирургия и човек който незнае какво прави кое колко се стяга понеже тук се работи с динометричен ключ, мери се коляновия вал за износване така може да я скупосаш че да си търсиш нов мотор. Да я оставиш така ако е биелен лагер ами от сега кътай пари за нов мотор защото при чукащ биелен лагер първо няма да я бъде много. Второ имаш два варианта или ще стегне мотора в следствие на луфта маслената помпа почва да не вдига достатъчно масло в главата на мотора или биелата така ще надере коляновия вал от чукането че пак си за нов мотор.

Така че можеш да я караш така но носи в себе си винаги зареден телефона визитки на пътна помощ или на НАДИН и Трансинс :mhihi:

Ако са повдигачите също не е много добре но пробвай след смяна на маслото ако продължи да чука и на топъл мотор чука пак силно сваля се главата и се почва филма. Възможно е също маслената помпа да е задръстена обикновено това се случва с италянските коли карани с масла на по 50 000км та от там спира да качва масло като хората в главата и първите симптоми са точно чукане ,следващото е стягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така проблема е локализиран,звука идва от карбуратора след като промих мотора с tec 2000 engine flush и смених маслото,проверих свещите и 1-та беше разхлабена.После се заслушах и сле залягане насам натам установих,че звукът идва от там.Мерси за предположенията.и едно въпросче:къде е този горивен филтър и какво представлява

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
.и едно въпросче:къде е този горивен филтър и какво представлява

click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×