Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
simon

Astra Sport Tourier бензин или дизел помощ?

Recommended Posts

Здравейте колеги,в процес съм на поръчка на Astra Sport Tourier и дилемата ми е бензин или дизел???За оборудването съм избрал Козмо+ел спирачка+затъмнени задни стъкла+нави 600+пакет interior Versatility+черна.Да поясня на година минавам около 15 000км и за това се колебая и повечко клоня към 1.4 140к.с.Дайте някакво мнение ще е достатъчен ли за комби(не съм състезател но да може спокойно да се изпреварва) и реалния разход ако някой кара такава.Мерси предварително и се надявам скоро да се похваля с новата придобивка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моето предимство е за дизела. Карам Астра Х дизел и съм много доволен. Първото, което е дори 1,6 литровия турбо двигател със 180 к.с. не се усеща като толкова мощен, а за 1,4 не знам. :blink: В крайна сметка говориш за комби, което е и по-тежко. МИсля, че високия въртящ момент на дизела ще ти е много повече от полза, от колкото този малък бензинов двигател. Сега вече не знам разликата в цената, но вземи предивд след това и цената на нафтата спрямо безнина. Ако най-много те интересува цената и икономията, един файл на ексел правиш и бързо ще разбереш кое е за теб. Вече от практическа гледна точка ти ще прецениш, но моето мнение е за дизела. Успех и да се похвалиш! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, добър избор за бензина - съвременните дизели са чудесни, но просто не са направени да работят с българска нафта. Мощността ти е достатъчна за нормално каране и изпреварване, стига да не си натоварил цялата рода с багажа вътре. Тогава може да усетиш мудност при реакциите на двигателя, което е нормално за тази кубатура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, добър избор за бензина - съвременните дизели са чудесни, но просто не са направени да работят с българска нафта. Мощността ти е достатъчна за нормално каране и изпреварване, стига да не си натоварил цялата рода с багажа вътре. Тогава може да усетиш мудност при реакциите на двигателя, което е нормално за тази кубатура.

 

Колега, имал си някакви проблеми с нафтата ли? Питам, че ми стана интересно. Аз до сега 70000 км. не съм имал никакви ядове (да чукна на дърво). По принцип знам, че е супер зле горивото, но пак казвам никакви ядове до сега. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи твоята препоръка е за дизелче 1.7 130к.с. разликата е 2000лв между бензина и дизела

До сега не съм карал дизел и за това малко се притеснявам от бъдещи проблеми а и основната причина да се спра на бензин е че на година въртя около 15 000км и не знам дали ще се избие разликата в цената за толкова малко км.

Редактирано от simon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
значи твоята препоръка е за дизелче 1.7 130к.с. разликата е 2000лв между бензина и дизела

До сега не съм карал дизел и за това малко се притеснявам от бъдещи проблеми а и основната причина да се спра на бензин е че на година въртя около 15 000км и не знам дали ще се избие разликата в цената за толкова малко км.

 

По принцип и аз преди не бях карал дизел и бях много скептично настроен. След 3 години и повече от 70000 км. мога да кажа, че съм много очарован. Опредelено не съжалявам за покупката. :biggrin: С почти идентична мощност са, така че въртящият момент ще те зарадва много на дизела :th_up: Пак казвам, за разходите хващаш листче и моливче и смяташ ако това ти е основния фактор. Като проблеми, не мисля, че трябва да очакваш нещо сериозно. :th_up::th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да си кажа мнението ,значи карам Астра 2.0 мотор 165 коня и съм абсолютно много доволен от покупката :) Бях тръгнал да поръчвам 1.7 мотор 130 коня покарах 4-5 км, но преди до поръчам видях ,че в магазина имаха и едно комби 2.0 Дизелче 160 коня и ги помолих да я покарам и естествено не ми отказаха и следователно останах приятно изненадан от разликата (и моя избор остана 2.0) , също карах и 180 к, бензиновия и бих казал ,че ако тръгним да ги дърпаме незнам да ли ще може да ме мине :)) И последно да те посъветвам не ти трябва Ел ръчна :))) лично мое мнение но ти си знаеш :)) Да се похвалиш като си вземеш количката :)

 

Ако е дизел те посъветвам OMW или LUKOIL :)))

Редактирано от Opelastra20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е съотношението градско/извънградско при този годишен пробег и на какви разстояния ще караш в града?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да кажем че 70 на 30 в полза на градско и градското каране е в рамките на 20-40км от Русе и не са големи разстоянията,и повечето ме притеснява на извънградско дали ще са достатъчни 140 кончета за нормални и безпроблемни изпреварвания?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при 15000 км годишен пробег - 70% са 10500 км градско и 4500 км извънградско.

 

Данните на производителя сочат следното:

1,4Т: градско - 8,4/100 км, извънградско - 4,9/100 км.

1,7 ЦДТИ: градско - 5,5/100 км, извънградско - 3,9/100 км.

 

При този пробег сметките са следните:

 

За една година с бензиновия двигател - 2701 лв, с дизеловия двигател - 1995 лв.

 

П.С. цените за горивото съм ги смятал бензин - 2,45 лв, дизел - 2,65 лв.

 

Тук вече идва и номера с разликата в цената и разликата в екстрите.

 

Поздрави и успех с избора! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси за сметанката и аз го сметнах и наистина разликата е някъде около 700лв на година.Разликата в цената е около 2000лв което по тези сметки ще се избие за около 3 годинки което е добре и после вече си на плюс от разхода :) Надявам се дизеловите агрегати да са добри и да няма проблеми с тях.

Някой ако има какво да каже в полза на бензиновия агрегат моля да сподели и най вече за 1.4Т 140к.с.

Също моля мнения и за необходимите екстри който си заслужават да се сложат и безсмислените (започвам да се замислям дали наистина ми трябва ел.спирачка?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога да вкарам и още нещо в темата,днеска следобед ми се обади дилъра и ми предложи също и Инсигния 1.8 140к.с. Edition плюс още екстри като:Bluetooth,сензор за дъжд и светлина,ел.регулираеми седалки и т.н. и пак ме хвърли в размисли :blush: цената и е колкото на комбито дизел,някакви мнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ако мога да вкарам и още нещо в темата,днеска следобед ми се обади дилъра и ми предложи също и Инсигния 1.8 140к.с. Edition плюс още екстри като:Bluetooth,сензор за дъжд и светлина,ел.регулираеми седалки и т.н. и пак ме хвърли в размисли :blush: цената и е колкото на комбито дизел,някакви мнения?

 

Тук вече положението е много сериозно. :biggrin: За мен лично, всичко е в полза на Инсигниата, по-голяма, по-комфортна кола, изобщо друго си е. А сега като казваш, че се замисляш за Инсигниа ми идва друга мисъл в галвата - защо се беше спрял точно на комби?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защо..най вече заради багажника,трябва ми семейна кола и кола с която и да има достатъчен багажник.Тръгнах да си търся комби и най много ми хареса комбито на астрата +цената и за това се спрях на него,НО сега с тая оферта на Инсигнията решението става доста трудно.Комбито е с всички екстри + Нави 600,а от друга страна по големия клас кола с почти всичко без нави и бензин.Бензина градско по каталог го дават 10.6 но с наще горива ще е по висок но лукса които пък дава голямото купе......?Труден е избора :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 1.4 Turbo и 1.7 CDTI, за мен по-добрия избор е бензиновия. Не съм карал нито един от тези двигатели на комби, но и двата съм ги карал на хечбек. 1.4 Turbo се усеща по-динамичен и приятен закаране. 1.7 CDTI е по-тромав. Комбито е малко по-тежко, но и при него пак 1.4 ще върви по-добре. Имай предвид и филтъра за твърди частици при дизела, на който преобладаващото градско каране не се отразява добре. Консумативите на дизела също са по-скъпи. Като цяло 1.7CDTI е най-скъпия за обслужване двигател от гамата при Astra. По отношение на разхода - реално 1.4 харчи около 9.5 - 10 в града, около 5.5 - 6 извън. 1.7 харчи около 8 в града и около 4.5 - 6 извънграда. При бързо извънградско каране и двата мотора не са особено икономични.

Сега и за Insignia 1.8 - изкушаващо е да вземеш по-голям и по-комфортен автомобил на същата цена, но този двигател не е подходящ за него.

При дилъра, който ти прави офертите няма ли тестови Астри, за да усетиш поне един от двигателите, към които си се насочил?

На твое място бих погледнал и новата Zafira Tourer :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко се сетих ,че мойте хора тук имат едно комби 2.0 Дизел в магазина и е само на около 50 между 100 КМ :) С много екстри е колата и вътре е уникална като цвят на кожата и тем подобни ако си сериозен пиши на лично да ти дам скайп ,ще идем заедно ако искаш и ще ти направим уникална остъпка 50-100 км евентуално ако не са ти проблем :) Просто е уникална колата помисли и пиши :))) Ще измислят приемлива цена за теб сигорен съм .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, имал си някакви проблеми с нафтата ли? Питам, че ми стана интересно. Аз до сега 70000 км. не съм имал никакви ядове (да чукна на дърво). По принцип знам, че е супер зле горивото, но пак казвам никакви ядове до сега. :th_up:

Ако трябва да бъда честен, да. Комън рейлите като цяло страдат от една болест в България и тя се нарича запушени дюзи. Ултразвуковото им чистене си е скъпичко удоволствие, но си остава евтината алтернатива пред смяната им. Не бих се вкарал пак в такъв филм.

Редактирано от bmitev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ако трябва да бъда честен, да. Комън рейлите като цяло страдат от една болест в България и тя се нарича запушени дюзи. Ултразвуковото им чистене си е скъпичко удоволствие, но си остава евтината алтернатива пред смяната им. Не бих се вкарал пак в такъв филм.

 

Доста неприятно. А къде си зареждал предимно преди да се появят тези проблеми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Доста неприятно. А къде си зареждал предимно преди да се появят тези проблеми?

 

Лукойл и ОМВ от премиум дизелите. Даже на всеки пълен резервоар добавки започнах да слагам, което до някъде забавяше запушването... но пак не е работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Лукойл и ОМВ от премиум дизелите. Даже на всеки пълен резервоар добавки започнах да слагам, което до някъде забавяше запушването... но пак не е работа.

 

Ужас! Просто не е истина. Няма спасение и това е! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря на всички за помощта изказаните мнения,но след всички мисли и избиране накрая банката каза НЕ и за сега поне ще се размина с новата кола :( Но надеждата остава :).Късмет на всички и много безаварийни километра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×