titan22 0 Докладвай Публикувано 23 Януари, 2012 Привет на всички,попаднах на дигиталка от Омега А и сега въпроса е кой кабел къде се връзва за да работи коректно таблото?Ако някой има схема моля да я качи тук,ще съм много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steady 0 Докладвай Отговорено 23 Януари, 2012 Имам само от вктров дигитал - той е същия но при онзи има малко разлики твоя и незная дали и инсталацията не е друга при омегата и сенатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 23 Януари, 2012 Таблото е с четири букси,като го изчистя че цялото е в прахоляци ще го снимам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 24 Януари, 2012 Колега,може ли да пратиш схема кой цвят кабел от 26 пиновата букса къде се връзва на оригиналната на Астра Ф? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beos 13 Докладвай Отговорено 24 Януари, 2012 Преди време бях намерил един много полезен сайт в тази материя .. изнамерих къде бях писал за това Дигиталки Модели табла Схеми за свързване Дигиталки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 24 Януари, 2012 Тези неща ги гледах снощи,но понеже немския ми е "роден"език,нищо не разбрах иначе таблото е точно като на Сенатор-а.Благодаря всепак за помоща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steady 0 Докладвай Отговорено 24 Януари, 2012 Абе колега мога да ти кажа кое за какво е но какъв цвят вече трудна работа. Ако си намериш схема от астрата и ги сравниш ще се получи. Видях че си го пуснал да се продава. И пояснение таблото е от сенатор не от омега. Когато е излязло за първи път омеги не е имало. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 25 Януари, 2012 Абе,гледам че има една джаджа,за която ГУГЪЛ казва че е чек контрол.Има ли това отношение към работата на самото табло или е сложено от практична гледна точка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steady 0 Докладвай Отговорено 26 Януари, 2012 Чек контрола е вграденв таблото- представлява данни за някои основни неща по колта - крушки за предни светлини, крушки задни светлини и стоп машинка, ниво на маслото, ниво на стъкломиещото, датчик за накладките и ниво на охладителната течност. Това представлява и са тия средните шест лампи. Като цяло е добра екстра, защото тества всичко като запалиш колатаи можеш да си направиш сметка какво става около теб. Чека и таблото са независими. Можеш да го изолираш като вържеш кабелите на чека към маса за да не те дразни като светят. Таблото ще си работи нормално. Редактирано 26 Януари, 2012 от Steady Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 26 Януари, 2012 На това табло са в дясно,обаче въпроса ми беше дали влияе на работата на таблото?Проблема е следния като го включим таблото,трябва да минат поне2 мин.за да "запали"и почва да се тества,обаче не може да се спре.Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 27 Януари, 2012 Такаааа,сагата с таблото приключи,оказа се изгоряла интегрална схема която няма намиране и таблото ще се пусне на части за продажба-датчик на скоростите,ЛСД панел здрав,работещ,чекконтрол. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurgazliqT 0 Докладвай Отговорено 28 Януари, 2012 колега колко искаш за цялото табло пиши на лс Редактирано 28 Януари, 2012 от BurgazliqT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 28 Януари, 2012 лсд табло[url="http://media.snimka.bg/9980/026216233-special.jpg" Редактирано 28 Януари, 2012 от titan22 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steady 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 а датчика колко импулса е. Попринцип на задно е или 8 импулсен или 10. кажи буквите или номера на датчика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 Като се прибера от работа ще погледна и ще ти пиша какво има на него.Иначе омега-та от която е свален е с 4-ри цилиндров двигател,по всяка вероятност 2.0л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 Единственото което се чете по датчика е 247 335. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steady 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 Че и това е нещо. Аз имам един такъв и сега ще го проверя дали не е същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 Има и нещо от рода на 5W,по-нататък не се чете че е много изтъркано.Има и други букви-AP. Редактирано 30 Януари, 2012 от titan22 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurgazliqT 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 на моя датчик пише GM 90 337 601 12V 8IMP уж трябва да е за кутия Р25-P28 дай ако имаш една снимка да го видим този датчик че ми стана интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 Влез във албума от по-предишния пост където има линк към ЛСД таблото,качил съм снимки но не са качествени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurgazliqT 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 прилича на моя мисля че на всички омеги сенатори са еднакви датчиците Датчиците за автоматик и Р25-Р28 са 1:1. Р25-28 слагат само на шестаците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 Това е от ръчни скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurgazliqT 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 цитирам колегата който ми продаде датчика по неговите думи на автоматик и на ръчни скорости датчиците са едни и същи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titan22 0 Докладвай Отговорено 30 Януари, 2012 Аз говорех за моя датчик че е от ръчни скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове