Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
bili4652

Вътрешно кара

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес сменях шарнирния болт и направих беля. Излезе ми полуоската заедно с вътрешното каре. Попитах един познат който много разбира от такива ремонти и каза че само трябва да се набие(натисне) малко по силно за да влезе в скоростната кутия.Естествено направих тази процедура и стана. Оста на карето(влизащ в кутията) който е на шлици и има улей за зегерка и там имаше нещо подобно на нея, която застопорява карето. Но има някакъв луфт(като се бута с ръка нагоре-надолу) карето играе. Така ли трябва да се движи това каре там и възможно ли е да изтича масло от там. Или ще трябва да се ходи на майстор да се оправи както трябва да е за да не стане някакъв фал.

 

Предварително благодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип така трябва да е всяко каре има ход, от към полуоската зегерката го държи за да не изпадне от полуоската :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е ясно но ме притеснява самото каре(вътрешното). И то ли трябва да лопа(играе). Проверих другото но то си е застопорено т.е няма този луфт като при това(лявото). И има ли възможност да протече от там маслото. За сега няма следи от течове дори я карах няколко километра и сега като гледам няма следи от течове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешното каре влиза в скоростите и там не трябва да играе, но ако държиш полуоската и дърпаш вътрешното каре трябва да играе между полуоската и карето :th_up:

Редактирано от fanfast

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега значи ще трябва да иде на доктор за това каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се консултирах с моя монтьор който ми прави по сложните ремонти и ми каза няма за какво да се притеснявам щом е щракнало(закопчало) на мястото си. Каза все пак че не караме коли първа младост. Така че темата може да се заключи или изтрие.

 

Благодаря и на колегата fanfast за коментарите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имай предвит,че щом си извадил карето би следвало да текне масло така е и при мене! Ако не текне означава,че нямаш масло което не говори добре и луфта е супер минимален!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло си имаше когато излезе текна приблизително половин литър въпроса беше когато го сложих на място да не тече. Но както казах предния пост всичко си е нормално.

Редактирано от bili4652

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×