Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kristopher

Не пали, от къде може да е проблема ?!?

Recommended Posts

От ауспуха мирише на бензин, свещите имаха бензин по тях, в малкото филтърче прозрачното има бензин. От бобината пуска ток, също като извадих свещите и те пускаха искри. Като разглобих делкото имаше малко нагар, но като го изчистих нищо не стана. Бензиновата помпа я гледам някаква била механична и е при двигателя. Евентуално да не е от датчика на коляновия вал? Той на две места е с оголен предпазен черен слой на кабела. Но като го видях къде е и е сичко в масло там и на тоя студ направо не посмях даже и да го пипам. Какво ще предложите вие? Има и някакъв имобилайзер, но той ако не се изгаси изобщо няма колата ток и не може да завърти, затова него почти съм го изключил. Другото което е, че собственика на колата ми каза както си е карал на трета изведнъж се е развалила колата, нямало е мощност, включил на втора, пак същото и накрая спрял и това е. Ангренажния ремък си е там. Отзад близо до карбуратора има някаква маса вероятно(защото кабела е кафяв) дето виси във въздуха, но не виждам къде трябва да се свърже, дадох я на алтернатора мисля да замаси, но нищо не стана. Колата няма газова. Резервоара е пълен

Редактирано от kristopher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пишеш и не казваш какъв е проблема и объркваш с всяко ново нещо. Карбуратор с датчик колянов вал няма. Уточни кода на мотора - предполагам че говориш за Ц18НЗ - 1.8 моноинжекция. Уточни ги защото се оплетох да чета. Провери ако е само на бензин дали това не е кабелчето на дюзата както го описваш. И направо вземи друг датчик колянов вал и го смени за проба - ако не взимаш мултицет и мериш между 1и2 краче мисля беше трябва да ти дава около 500 ома. Щом имаш другото прегледай го това. Деба тия монотата са елементарни мотори какво им се мъчите толко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Напротив има датчик на коляновия вал даже има и ламдба този мотор е с карбуратор с електронно-пневматичен смукач(мембрана)Ecotronic,която следи от компа информация и при различна температура си сваля и увеличава оборотите.Провери дали смукача е наред може да ти е скъсана мембраната или да имаш запушен жигльор провери дали бензиновата помпа е закачена(понеже мойта клема беше леко хлабава и ми правеше мизерий излизаше от клемата по време на движение) свали карбуратора огледай го провери дали всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×