Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
ruski4a

oткачване на акумолатор / чистене на грешки

Recommended Posts

според мен темата не е за тук, но имаше забрана за публикуване на теми в раздел електроника. Извинявам се ако има такава тема , но в търсачката като написах "акумулатор" и не ми извади нищо ... мисля че е развалена :biggrin: .

 

въпросът ми е, колко време трябва да е откачен акумулатора на моята вектра за да заличи грешките, и каква е последователността при откачване/закачване +/- , има ли опасност от късо съединение :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен,дали с откачане на акумулатора ще изчистиш грешка!грешките се чистят само с подходящата диагностична апаратура.

относно откачането аз откачам/закачам първо+.незнам, дали има някакво значение,нека каже някой знаещ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За X18XE и X20XEV става номера за чистене на грешки с откачане на акумулатора.Поне за 5 минути го откачам аз. Аз откачам минуса само и после след известно време го закачам (няма смисъл и двете клеми да откачаш).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откачих + за известно време, като го сложих и ми изчезна комфорт модула на стъклата и вече минаха 24 часа и още не се е появил :unsure:

Редактирано от ruski4a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вдигат стъклата като заключиш колата ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти програмира ли си стъклата ? Как става ? Сваляш до долу, после до горе и задържаш копчето, докато чуеш "цък" и си готов, може да пробваш дали се е получило. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,ама при мен става като сваля и вдигна два три пъти стъклата.С един път не става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха, това с програмирането не го знаех - ще го пробвам. а за заключването, никога не са ми се вдигали като заключа ... има ли начин сам да го програмирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най удобната екстра - повечето аларми имат канал за управление на комфорт модула - отиваш при някой който се занимава с аларми да погледне дали става и да ти го закачи. На комбито ми още като монтираха алармата ме попитаха дали искам да го активират и го закачиха, не ми струваше нищо допълнително :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ха, това с програмирането не го знаех - ще го пробвам. а за заключването, никога не са ми се вдигали като заключа ... има ли начин сам да го програмирам

Колега, пробвай да заключиш с ключа от шофьорската врата, като го задържиш 2-3 секунди в заключващо положение, а стъклата са свалени.

Ако имаш екстрата, би трябвало да се вдигнат автоматично стъклата :icon_wink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това с програмирането на стъклата (задържане докато не се чуе "цък") пръска ! веднага ми проработи комфорт модула мерси много. Това като заключа и да се вдигат за съжаление обаче все още не работи, неможах да го програмирам тъй като немога да отключа колата си с ключ ... като го вкарам в ключалката не иска да върти ... много странно незнам какво ще правя като ми паднат батерите ... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай при някой познат с аларми да ти го върже , голям кеф и удобство дава лятото - затваряш колата заедно с прозорците :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
За X18XE и X20XEV става номера за чистене на грешки с откачане на акумулатора.Поне за 5 минути го откачам аз. Аз откачам минуса само и после след известно време го закачам (няма смисъл и двете клеми да откачаш).

 

Колега я сподели кои грешки триеш от акумулатора точно на ХЕВ-А защото не съм съгласен с теб.Откачи си буксата на еър бега и после пробвай с акумулатора или пък смени датчик колянов вал след като ти е дало грешка и пак опитай.Ако се чистеха така грешки BOSH нямаше да направят KTS който струва 6 бона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
колега това с програмирането на стъклата (задържане докато не се чуе "цък") пръска ! веднага ми проработи комфорт модула мерси много. Това като заключа и да се вдигат за съжаление обаче все още не работи, неможах да го програмирам тъй като немога да отключа колата си с ключ ... като го вкарам в ключалката не иска да върти ... много странно незнам какво ще правя като ми паднат батерите ... :unsure:

 

Долу в краката на шофъорското място ти е снопа с кабели.Прави се мост между два кабела, но еладжия трябва да намери кой е за прозорците и кои е за централното.Щом имаш функция "комфорт" значи няма как да не стане.Колата ти с аларма ли е или с дистанционно за централно заключване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×