Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
opel fan

Нови джанти за Астра

Recommended Posts

Здравейте на всички. Засилил съм се към нови джанти и гуми за следващата година, но поради това, че избора е огромен започвам темата от сега. Търся 19" джанти, които искам да са най-вече здрави. До сега карах с Дотц, но се оказва, че не са от най-здравите джанти, ами направо си отиват към мекички. Тъй като колата ще се кара, както в БГ така и извън страната, за нашите пътища джантите трябва да са доста добри откъм здравина. Замислям се да търся ковани джанти, но едно на ръка е цената и второто нещо е, че ако тази джанта се счупи после ремонта е малко повече от това да си купиш нова. Та в тоя ред на мисли, кои са марките, които наистина предлагат здрави джанти според вас? Очаквам мненията ви и съветите ви. Време има, така че има много място за разискване. :th_up: По нататък ще има и тема за гумите, но едно по едно :) Вие сте на ход сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш мен такова понятие като "здрави джанти" няма. По-скоро някои модели и форми джанти са 1 идея по-издръжливи (заради формите си) на такъв род натоварвания. Незнам дали осъзнаваш в какво се забъркваш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ако питаш мен такова понятие като "здрави джанти" няма. По-скоро някои модели и форми джанти са 1 идея по-издръжливи (заради формите си) на такъв род натоварвания. Незнам дали осъзнаваш в какво се забъркваш...

 

Дам, имам представа за какво иде реч :) Все пак да речем оригиналните джанти са доста по-здрави и издържат на натоварвания да речем дори и от Дотц-а, който аз карам. Кованите вече са адски издръжливи, но и цените им са доста добри. ОЗ-ките също са много здрави джанти, които издържат доволно на българските пътища. Но искам да видя и вашето мнение за марки, модели и т.н. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много сте тихи по темата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм фен на здравите джанти :mhihi:

Колкото и да са здрави по нашите пътища пак се кривят.. после не искат да се изправят, почват да се пукат и т.н. :) Според мен трябва да е "умерено" здрава ;D, колкото да не се криви с поглед :)

Инак поне за старите поколения опел оригиналните им джанти са може би най-добрият избор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко хора имат опит с 19" :blush: Лично аз бих заложил на OPC като дизайн ако се заиграеш с цветовете може да се получи нещо уникално click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто за тази кола:

 

1323789119_ekwp1758_opc.jpg

 

Лично съм се убедил - много е здраво. Но както каза Владко - колкото и да са здрави, по нашите пътища пак се кривят... Все пак ще караш с гума с профил 35. Или постоянно трябва да внимаваш, или все някога ще трябва да ги изправиш... И това наистина е свързано с проблеми - ако я изкривиш по-качествено, задължително се пука при изправяне. И това съм го виждал :)

Това, което е показал willy също е много хубаво, но то е 18". Ако искаш 18", според мен това е най-красивата джанта, която Opel някога са правили:

 

1323789486_gftz7377_opel_astra_gtc.jpg

 

Иначе за останалите марки джанти не мога да кажа нищо. Аз съм фен на оригиналното :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мисля че 19" е прекалено. Но за сметка на това мисля, че всичко е индивидуално до начина на каране. Аз през лятото карам 16" Alessio (виждат се в подписа ми). Чел съм и съм чувал, че са "меки" джанти, но аз за 6г съм ги изправял само веднъж и сега на пролет мисля пак да ги мина, че се пови биене. Имам познати които всяка седмица ходеха да изправят ОЗ. А аз знам че ОЗ са едни от най-здравите джанти. Според мен заложи на на едни OZ ultraleggera, това са едни от най-леките джанти а и доста здрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То точно това е въпроса, от една страна здрави, но пък изкривят ли се, после изправянето е почти невъзможно, което малко обезмисля инвестицията.

 

Уили, тези изглеждат много добреи предполагам при още игра с цветове, може и още по-добре да стане, но както каза Swing, тези са стандартните на ОПЦ-то и са 18". Аз и сега си имам 18-ки и не си струва замяната просто. За момента, това, което мога да кажа за ДОТЦ-а е, че уж са здрави, но май нещо вече не съм толкова сигурен. Доста често ми се налага да ги изправям, но пък от друга страна изправянето им не е толкова трудно. Та вече много ще внимавам с афтърмаркет моделите. ОЗ-ките и аз чувам, че са супер здрави, имат и красиви модели, но някак си искам да чуя още мнения за тях. Оригиналните са си оригинални, честно казано това май ми е най-голямата дилема, дали да не са оригинални 19-ки от ОПЦ?!?!?!

 

Иначе това са едните, на които съм се спрял, които ми харесват доста. Тайвански са, що годе здрави. Но нищо повече като инфо, все пак цената им е доста добра.

Цък

 

Това са другите, MSW, някой има ли представа за тях нещо като качества? Цената им е почти 2 пъти по-висока, спрямо предишните.

Цък

 

И тези са третите. Марка CW1, на мен нищо не ми говори, но като цена са, както вторите.

Цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опит знам ,че по меките джанти при удар поемат част от натоварването и запазваш окачването и геометрията и се изправят по лесно, докато по твърдите се чупят при изправянето. С 19 те мисля че направо е задължително да сложиш разпънка за да си пазиш купето от деформации. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
От опит знам ,че по меките джанти при удар поемат част от натоварването и запазваш окачването и геометрията и се изправят по лесно, докато по твърдите се чупят при изправянето. С 19 те мисля че направо е задължително да сложиш разпънка за да си пазиш купето от деформации. :th_up:

 

Дам, и аз като че ли много започвам да се замислям дали е чак толкова добре джантите да са супер здрави. За разпънката - май натам отиват нещата :):th_up: Уили, нещо да кажеш за моделите, които съм дал? Мнения за марки, дизайн и т.н.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много интересно открих вчера. Ето снимчица:

 

2013-Vauxhall-Astra-VXR-Wheels-Picture.jpg

 

Това са джантите от Корса ОПЦ след фейслифта. Стават идеално на Астра. Мисля, че дизайна няма нужда да се коментира. Единственото, поради което се замислям е, че ги имам максимум 18", няма 19". Какво мислите по въпроса? :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен най-добрата джанта, евър: Thomason TN1 click-me.gif Предвид това, че в София се подвизава едно Фауве с такива 19-ски и до сега колегата не е споменал проблеми, ме навежда на мисълта, че са що-годе здрави.

1 идея по-назад ще оставя легендите които Жоро спомена: click-me.gif

Но не съм особено убеден, че и Томасона и ОЗ-та стоят добре на Астрата (За ОЗ съм почти сигуен, че не е за тая кола).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично Аз споделям мнението на Swing за оригиналните джанти , за това и те най ми харесват. Тези от корсата са много добри и са рядко срещани което ще покрие критериите ти за индивидуалност :th_up: относно размера : най ме притеснява безопасността с ниско профилните гуми, но пък колкото е по нисък борда толкова е по здрав. Сигурен съм че ще заложиш на качествени гуми , така че притесненията са по малки. От предните 3 които си показал MSW като че ли са най хубави. Разгледах из нета но на 19" избора не е много голям :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Най-доброто за тази кола:

 

 

 

.Ако искаш 18", според мен това е най-красивата джанта, която Opel някога са правили:

 

 

 

Иначе за останалите марки джанти не мога да кажа нищо. Аз съм фен на оригиналното :)

 

 

Абсолютно подкрепям.

 

При условие, че е СЪЗДАДЕНА джанта с подходящи форми, здравина и размери за твоята кола като върхов вариант, немисля че е нужно да се заглеждаш по други.

 

Аз не съм най-голям фен САМО на оригиналното, харесват ми и доста неоригинални модели, но наблюденията ми са че точно от астра H нагоре Опел започнаха да имат КРАСИВИ джанти!

 

Хвърлих поглед на моделите като варианти, и можеиз аради вкуса ми - никой от тях не бих сложил, при условие че се вземат нови и избора зависи само от мен да речем.

 

18ката която swing посочи като най-красивата /споделям/ я отхвърляш заради максималният размер /18"/, а няколко поста по-надолу се замисляш за 18ка от Корса OPC . Това леко ме обърка, но искам да изразя мнение че този дизайн много напомня на моделите за Инсигния OПЦ , a там има бая големи джанти.

 

Та в този ред на мисли и следвайки тази логика : Има ли несъвместимост, която да те ограничи от търсене на нова джанта, продавана за моделите на Инсигния?

 

opel4.jpg

 

Insignia-familypage_mm_1_992x300_1000_in10_e02_029.jpg

 

Това от мен като мнение :th_up: Сигурен съм че ще направиш добър избор за себе си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсигнията не е ли 5x120мм :confused: иначе там наистина има страхотни джанти :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уили, ако това го приемем за въпрос :

 

Има ли несъвместимост, която да те ограничи от търсене на нова джанта, продавана за моделите на Инсигния?

 

и си сигурен в това си мнение:

 

Инсигнията не е ли 5x120мм :confused: иначе там наистина има страхотни джанти :th_up:

 

, значи мнението ти се явява и отговор на въпроса ми :wave::th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията.

 

За мен най-добрата джанта, евър: Thomason TN1 Предвид това, че в София се подвизава едно Фауве с такива 19-ски и до сега колегата не е споменал проблеми, ме навежда на мисълта, че са що-годе здрави.

1 идея по-назад ще оставя легендите които Жоро спомена:

Но не съм особено убеден, че и Томасона и ОЗ-та стоят добре на Астрата (За ОЗ съм почти сигуен, че не е за тая кола).

 

ОЗ-ките не ми харесват особено много, виждах ги на Астра и някак си... де да знам, не ме грабнаха. Томасон-а много ми хареса. И снимките, които си дал на червената Астра с Томасон-а са много хубави, сега ще се порастърся из нета за такива, да видя как са като цени. Определено ме впечатли тази джанта. Благодаря много! :th_up:

 

Лично Аз споделям мнението на Swing за оригиналните джанти , за това и те най ми харесват. Тези от корсата са много добри и са рядко срещани което ще покрие критериите ти за индивидуалност th_up.gif относно размера : най ме притеснява безопасността с ниско профилните гуми, но пък колкото е по нисък борда толкова е по здрав. Сигурен съм че ще заложиш на качествени гуми , така че притесненията са по малки. От предните 3 които си показал MSW като че ли са най хубави. Разгледах из нета но на 19" избора не е много голям blink.gif

 

Оригиналните са много добри, единственото, което ми е като спирка за тях е, че ми се иска нещо по-различно от стандартното. Нямам никакви други възражения за тях. Уили, гумите ще са най-вероятно измежду Континентал, Гуудиър или Мишелин. За момента не виждам нищо друго, което да ме впечатлява повече. Нека измислим джантите и след това ще прехвърлим темата и накъм гумите :biggrin:

 

18ката която swing посочи като най-красивата /споделям/ я отхвърляш заради максималният размер /18"/, а няколко поста по-надолу се замисляш за 18ка от Корса OPC . Това леко ме обърка, но искам да изразя мнение че този дизайн много напомня на моделите за Инсигния OПЦ , a там има бая големи джанти.

 

Та в този ред на мисли и следвайки тази логика : Има ли несъвместимост, която да те ограничи от търсене на нова джанта, продавана за моделите на Инсигния?

 

Яска, Инсигниа-та е с 5х120, затова не стават, както и новата Астра. Корса, Астра Х и Зафира са на 5х110, което ме устройва. По принцип искам 19", но понеже джантата на Корса-та адски много ми харесва като дизайн и това е единствената джанта, за която бих направил компромис като размер, иначе говорим само за 19". Сори за объркването :) Има невероятни джанти за Инсигниа, но просто не стават като размер :( Иначе същата джанта, която съм показал от Корсата 18", Инсигниа-та я има в размер 20", бих предпочел нея, но няма да стане просто.

 

Благодаря на всички и се надявам темата да продължи да се развива. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Нещо много интересно открих вчера. Ето снимчица:

 

2013-Vauxhall-Astra-VXR-Wheels-Picture.jpg

 

Това са джантите от Корса ОПЦ след фейслифта. Стават идеално на Астра. Мисля, че дизайна няма нужда да се коментира. Единственото, поради което се замислям е, че ги имам максимум 18", няма 19". Какво мислите по въпроса? :wave:

 

Разбираем е опитът да се раздвижи форума, но тези джанти на снимката са на най-новата Астра ОРС, а не на Корса ! :wave:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази джанта в момента се предлага за цялата OPC гама - 18" при Corsa, 20" при Astra и Insignia.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Разбираем е опитът да се раздвижи форума, но тези джанти на снимката са на най-новата Астра ОРС, а не на Корса ! wave.gif

 

След фейслифта на Корсата се предлага и за Корса вече във вариант 18". Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

229826aaaaa.jpg

 

Продължавам да твърдя, че това червеното на снимките е Астра ОРС /в случая Воксхол/ , а не Корса.... Поздрави!

Редактирано от Insignia OPC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да човече, за това си прав. Снимката с червения автомобил е новата Астра ОПЦ. Пуснах я, за да се види джантата като модел. Въпросът е, че джантата на Астрата е 20" и не става на моята Астра. Еднствената джанта от този модел, която може да стане на моята Астра е от Корса ОПЦ, където максималният размер е 18". Поздрави! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи й едни титаниеви и докъдето издържат...или карбонови нз как са всравнение с титана по здравина и си джъткай пък каквото стане :drive:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, намерих Томасон-а, цената е около 200 паунда борйката, което в почти два пъти по-евтино от оригиналните 19-ки на ОПЦ. :biggrin: Предвид това, че може и да се поиграе с цветовете по-нтатък, тези джанти като че ли ми стават основен избор за сега, ако не се появи нещо по-добро.

 

Желязков, колегата с Томасон-а от Фауве форума, може ли да го намерим и да му зададем един въпрос за здравината на джантите, дали често ги изправя и неговото мнение като цяло? Ако имаш някакъв контакт с него, ще ти бъда много задължен.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×