Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
enes_rs

Смяна на О-пръстени на радиатора за парното

Recommended Posts

някои може ли да помогне :) имам теч в купето, и реших че трябва да се сменят О-пръстени,(които са смазани) поръчах от GM опел русе.но са доста по-големи :( OPEL ASTRA G 1.7 DTI Y17DT BEHER

 

http://imageshack.us/photo/my-images/526/pic111128018.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/233/pic111128015.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/141/pic111128017.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/854/pic111128014.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/259/pic111128010.jpg/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото виждам, на снимката са старите само.

Защо не отидеш с тях в магазина, за да ти дадат

същия размер :dontknow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми колега при Астра G са 2 модела климатичните системи и ако си казал както си написал в темата си че системата ти е Behr то тогава този който те е слушал е или новобранец или грам не си разбира от работата. Обади им се пак и им кажи да ти изпратят другия вариант на опръстените който включва и металните щипки за филтъра и щипките който държат "бинокъла" .. между другото хубаво го огледай и него че с времето доста се изпича пластмасата и се чупи и тече и от него. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех 2 комплекта от опелския в Русе и станаха без проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не знам сега какво да правя :( антифриза го изсточих

..разглобих парното..аз съм от силистренския край магазина е в тутракан те го поръчаха от русе и ми излезе 25лв.. неможели да купя от друг magazin с точен размер бирзо ли ще се препекат или да изрежа тeя големите и да ги залепя..може би теа от GM са по издръжливи, и много трудно мисля че ще го сглобя ! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да намеря о пръстените и се наложи пак да сложа старите. До като ги намеря ще карам така, но много трудно ги сложих цял ден с 4 гумички нямали някакъв начин с новите ще е адски трудно.. трябва да има някакъв метод ..или със каучук да ги намажа не знам и не можаха ли да го измислят 2000г по ефективен надежден начин.. "о-пръстени за радиатор на парно" , ако не мога да ги сложа с новите или ги няма в магазина ще си го измисля сам по някакъв друг начин важното е да не тече и да имам парно. Как може да ги направят толкова некомфортно и за работа и за смяна място - то едвам ги виждаш строших си и ръцете и кръста..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можеш ли да обясниш как става процедурата какво разглобяваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да мога да кажа че не е трудно разгловяването а зглобяването е трудно ! значи аз започнах от клемата на акумулатора :) и започваш от пепелника които е от пред със шестоъгилна звезда ли еврейска звезда ли как ги наричат незнам махаш ги след това от там до пепелника от отзаде от страни имаш та по още 2 видйки и по средата на конзолата под ръчната кадето се хваща с минус отверка отваряш капачето и внимавай там е куплунга за пц и там имаш една видийка махаш кожата внимателно на скоростния и ръчния лост и цялата конзола по средата излиза това е елементарното..малко по трудно е радиатора,, там нямаш видики с клуч 10 имаш две болтчета от от лява и дясно.. и остава капака по радиатора да изскараш ще видиш там отстрани капака е закопчан с малки пластинки с отверка като ги бутнеш изскачат по от двете страни на капака и най важното имаш последни два болта който са дълги около 10см и се развиват като отвориш предпазителя от отдолу на двигателя и ще ги видиш значи това служи мисля че за отвеждане на кондеза от радиатора навън..и радиатора ще го видиш малко е не удобно но пък не е като другите да смъкваш всичко от преде чак седалки предни врати километражи...и ужас радиатора е хванат към нещо което прилича на бинокъл и от двете страни на този бинокъл има алумуниеви щипки дърпаш и излизат навеждаш малко радитора и дърпаш към тебе и това е...тука забравих наийййй важното не забравяй задължително да си изсточиш и антивриза и си сложи голяма кърпа вътре..и виж при мене имах нещо като датчик с тънки два кабела в тоя бинокъл внимателно го махаш и това е от мен ! а аз все още несъм си го оправил карам я така и е разглобено всичко..след няколко дни ще ида в града и ще пиша :):th_up::wave: :wave: :wave:

тука има също полезни съвети виж на колегата станислав линковете..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега и понеже каза че караш както е разглобено можеш ли да пратиш снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем с фото апарата ма гсм когато се навеждах без да изска счупих си дисплея строших си смартфона.. както и да е ще се постарая толкова 3, 4 снимки..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да погледна номера на магазина от който си ги вземам и да ти го дам, предполагам че няма да е проблем да ти ги пусне с еконт. Ако не греша 4-те пръстена бяха около 12-15лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е много любопитно как изглежда всичко това разгобено! Ако може колегата а качи някоя снимка, заедно с горните обяснения е просто супер! Много, МНОГО полезна информация за хората с ASTRA G.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ги и снимките.. със закъснение

http://imageshack.us/photo/my-images/14/foto287raf0367.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/708/foto287raf0368.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/696/foto287raf0369.jpg/

на последната сника се вижда и дупката към купето кадето се завиват двата дълги болта от към двигателя те държат капака и отвеждат кондеза това е от мене а при мен теча спря без да съм сменял нищо можеби се запуши теча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в тази тема да напиша какъв е размера на тия пусти О-пръстени, дето никой не се сети да измери. Сега след като дадох 30 кинта за смотания ремонтен комплект, дето реално струва 3лева и двайсе стинки, взех че ги измерих, за да не се набутва повече никой с 30 кинта за 4 о-пръстена и ненужни железца. Данните са за Behr система
О-пръстените са с размер 17,5 x 2,5mm (вътрешен-дебелина)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×