Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Реших да сложа климатик на астрата. Вече всичко е монтирано, остана инсталацията. Някой ако маже да помогне и да даде мнение ще съм много благодарен. До колкото знам климатика ползва ЕКУ-то. Моторът е C18NZ. Ето снимка на нещата, които не знам за какво служат:

 

http://www.postimage.org/image.php?v=aVQdIZi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Реших да сложа климатик на астрата. Вече всичко е монтирано, остана инсталацията. Някой ако маже да помогне и да даде мнение ще съм много благодарен. До колкото знам климатика ползва ЕКУ-то. Моторът е C18NZ. Ето снимка на нещата, които не знам за какво служат:

 

http://www.postimage.org/image.php?v=aVQdIZi

 

НЯМА НИЩО ОБЩО С ЕКУ-то

 

f_DSC04126m_af57998.jpg

 

f_DSC04127m_3d26cb5.jpg

Редактирано от aan_astra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d1lar4e7o

Колега захванал си се с много труден проект,не разбирам много но знам че е почти невъзможно :eusa_naughty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го ползва, дава му инфо като включиш климатика да знае компа и да вдигне оборотите.Има една китайска джаджа която взима вакуум от клапанчето за казанчето на парното и вдига оборотите.Иначе ще видя какво и на кое краче трябва да се сложи.За всеки случай ще пуснеш на крачето през пробна лампа, така ако си збъркал ще светне лампата , ако не си ще се вдигнат оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите, колеги. Остана да дозавърша инсталацията и да заредя системата и да видим какво ще стане на лято :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря за отзивите, колеги. Остана да дозавърша инсталацията и да заредя системата и да видим какво ще стане на лято :D

 

Ванко, дай малко снимки да видя как се закрепва и зацепва климата за двигателя

че започвам да се замислям и аз дали няма да мога да си посадя на мойта един климатик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ванко, дай малко снимки да видя как се закрепва и зацепва климата за двигателя

че започвам да се замислям и аз дали няма да мога да си посадя на мойта един климатик

 

Ето малко снимки: :bishop:

http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1ntDm0

 

http://www.postimage.org/image.php?v=aV1ldHki

 

http://www.postimage.org/image.php?v=aV1ldRiS

 

http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1nuCIA

 

http://www.postimage.org/image.php?v=aV1lf4Di

 

Ако не друго поне вече имам хубаво прарно направо пари от астра 96г

 

http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1nwBqJ

Редактирано от vanko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ползвай новата екстра - над полето дето си пишеш поста има бутон "Добави снимка в поста"

 

резултата е този :

 

Pq1ntDm0.jpg

aV1ldHki.jpg

Pq1nwBqJ.jpg

Pq1nuCIA.jpg

aV1lf4Di.jpg

aV1ldRiS.jpg

 

ако можеш снимай самия компресор как се захваща за двигателя и шайбите и ремъците ремъците как се слагат

 

имаш ли допълнителна ролка в отвора на агренашния капак ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това преставлява стойката различни са за моделите дупките не си пасват на нея стои компресора обтегача и хидравликата.

 

aV1ubIW0.jpg

 

aV1ucFNr.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това преставлява стойката различни са за моделите дупките не си пасват на нея стои компресора обтегача и хидравликата.

.....

 

аз хидравлика нямам и не смятам и да слагам но нещо на мога да зацепя къде се монтират

като гледам едната е със тампон което май означава че се слагат на мястото на лапата която държи двигателя

 

а явно и аз няма да мина без грубата тенекеджийска работа по рязане на предната греда

Редактирано от Duke_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да преправяш нищо намираш си лапа за товоя мотор с мясно за компресора и се монтира на мястото на твойта и препасваш някой ремак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Няма да преправяш нищо намираш си лапа за товоя мотор с мясно за компресора и се монтира на мястото на твойта и препасваш някой ремак.

 

имах пред вид тази дето държи перката на радиатора под маската

 

компресора с клиновиден ремък ли ти беше или мина на пистов със смяна на шайба на коляновия и на динамото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пистов бях и не съм преправял шайбите. Без донор до тебе трудна работа да сабереш всичко не е и невазможно сичко опира до пари и незнаш какъв ще е крайния резултат аз си наумих и почти съм на финала ама финаси ме спират да довърша :sad-smiley-046:

Редактирано от vanko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе донор ще намеря ако трябва ще купя и цял бутурясан и ще отворя сергията

да му избия парите

само дето не знам с тоя блок от Daewoo дали няма да удатя на паве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното сщо не пасва режат се нови дупки за трабите на климатика и една по одоло за конденза. Казвам го за да имаш в предвид :icon_wink:

Редактирано от vanko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Реших да сложа климатик на астрата. Вече всичко е монтирано, остана инсталацията. Някой ако маже да помогне и да даде мнение ще съм много благодарен. До колкото знам климатика ползва ЕКУ-то. Моторът е C18NZ. Ето снимка на нещата, които не знам за какво служат:

 

http://www.postimage.org/image.php?v=aVQdIZi

това е тръба за високо налягане от компресора до кондензатора(радиатора).малкият датчик е за налягане в системата-вкючва и изключва компресора,аголемия е за перките-когато налягането се вдигне над14-16 атм се вкл перката на охлаждането.климатика не ползва ЕКУ,а климатроника

Редактирано от astra-f

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е тръба за високо налягане от компресора до кондензатора(радиатора).малкият датчик е за налягане в системата-вкючва и изключва компресора,аголемия е за перките-когато налягането се вдигне над14-16 атм се вкл перката на охлаждането.климатика не ползва ЕКУ,а климатроника

 

Колега напълно или си сигорен за дачиците понеже гледам че от големия ми дачик изиза същия кабел по цят кото е и на комресора ми :sad-smiley-050:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
НЯМА НИЩО ОБЩО С ЕКУ-то

 

Има доста общо, колега. Не знам колко си гледал схемата. Ето ти една схема:

 

 

aV25VpBS.jpg

Редактирано от vanko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли колко фреон се зарежда на Астра Ф?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и края на приказката слет зареждане на фреон на духалките направи 3 градоса. :idiot:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ето и края на приказката слет зареждане на фреон на духалките направи 3 градоса. :idiot:

 

ха честито можеш ли да кажеш колко пари наля в тая екстра че и аз се замислям за това (като поотмине кризата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ха честито можеш ли да кажеш колко пари наля в тая екстра че и аз се замислям за това (като поотмине кризата)

 

350 Климатика после дачици после двапати зареждане че течеше 480лв

Редактирано от vanko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич наложи ли се смяна на парното(оная част дето са радиаторите вътре) че нали климатика е с отделен радиатор за охлаждането. Влезе ли си нормално в кутията на парното или ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Абе пич наложи ли се смяна на парното(оная част дето са радиаторите вътре) че нали климатика е с отделен радиатор за охлаждането. Влезе ли си нормално в кутията на парното или ....

 

Цялото парно смених мисля че в старото няма как да се ползва. Режесе една дупка за трабите на климатика и една за конденза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам снимките, 5 пъти бих предпочел да продавам стара кола и да купувам нова, отколкото да мина през такива разпилявания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×