Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Jelqzkov

My DreamCar

Recommended Posts

Вектрата е първата ми лично моя кола и претърпя много и различни метаморфози, на които повечето от вас, колеги и приятели, станахте свидетели в темата: click-me.gif там ще намерите и повече и подробна информация за това как са се случвали нещата като цяло. Ще се радвам и на някой друг съвет, идея, критика (най-вече).

 

Колата, която си търсех далеч не беше Опел. Търсех Seat, после VW преминах през какви ли не неща, но уви най-добра в цена/качество се оказа точно тази симпатяга:

 

jdv1257874905m.jpg

 

Тук вече е регистрирана, пред КАТ и си чака каско-то - 09.11.2009

2002-ра година. 2200 кубика. 125 коня. 280 нютон метра. Все хубаив неща. 15 инчови перфектни алуминиеви джанти с гуми за каруца... Прилична боя, Безупречен интериор! 2 ел. стъкла, ел. огледала с подгрев CDR-500 + мултиволан, работещи безупречно, само че със доста издухани предни говорители. Бях повече от доволен. Само теглича много ме дразнеше. Но като цяло точно това търсех - простичка и прилична кола с която да нямам притеснения при изпреварване.

 

Още същата седмица минах през Технополис за да подменя говорителите и заложих на Блаупункт:

 

rgh1257875065u.jpg

 

Понеже я кпих с доста запазени оригинални мокетени стелки, а беше ноември веднага си ги изпрах и прибрах, а на тяхно място сложих добре познатите гуменетки със червения кант.

 

bwy1257876387d.JPG

 

bfi1257876495j.JPG

 

Разбира се колата си я обслужих със Mobil ESP Formula 5W30 монтирах и някаква китайска алармичка, която управлява комфорт модула.

 

Първите ми впечетления бяха следните:

- адски дълги скорости. Много ми беше трудно отначало да я карам в града - постоянни притрисане, опити за загасяне, но започнах лека полека да посвиквам

- пъргав мотор. Определено мощността му се усещаше, въпреки че не съм фен на високите скорости.

- голям кеф е това мултиволана...

Ето и малко снимки с теглича:

 

rgh1257971314v.jpg

 

Понеже идваше зима и взех 2 гуми на 2-ра ръка - 185/65/15 Pirelli P2500 DOT **05 с приличен грайфер, които имах намерение да сложа отпред, а отзад да карам със досегашните предни.

 

rgh1258303382p.jpg

 

И разбира се побързах да се оттърва от досадните надписчета (след пастиране следите се изчистиха на 90%):

 

cqs1258808598h.JPG

 

Първата и прилична фотосесийка:

 

arx1258910295j.JPG

 

arx1258910333r.JPG

 

cqs1258910365j.JPG

 

И малко по-късно смених оригиналното плеарче с ето това Пайнър-че, като разбира се го "запознах" с мултиволана:

 

bwy1259414475h.jpg

 

И един сиромашки ъпдейт, като разбира се малко прекалих с това пръскане на главините, добре че се усетих навреме:

 

viu1259858165l.jpg

 

klz1259858221o.jpg

 

viu1259858256t.JPG

 

Малко по-късно се сдобих и с едно HID кит-че:

 

rgh1260530532m.JPG

 

... което имах намерените да комбинирам със габаритите, които ми останаха от Пасата (Philips Blue Vision):

 

jdv1260530609x.JPG

 

Но всичко това оставих за след като се върна от Велико Търново. Та когато отидох до "Медина Мед" за да я кача на стенд за да видя все пак как е сходимостта, а и волана ми беше леко изкривен вляво. И разбира се да ми монтират Пирелите. Оказа се обаче, че колата е супер но гумите, които бях решил да си оставя са трагедия... и от там идва и проблемат ми с волана. За това и се сдобих на момента със 2 броя 195/65/15 General Atlimah XP DOT**08:

klz1260530784g.JPG

 

Обух Пирелите отзад и така си бръмкам и до сега:

 

bwy1260530713x.JPG

 

Цъкнах и 2 снимчици на интериора:

 

viu1260530854r.JPG

 

bfi1260530886m.JPG

 

И малко снимчици за финал на Stage 1

 

viu1259593538w.JPG

 

bfi1260529456o.JPG

 

jdv1260529648r.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам stage 1, защото от тук нататък настъпиха истинските промени по колата. Като за граница използвам катастрофата:

 

viu1260396056l.JPG

 

bfi1260396078u.JPG

 

... обвиних гумитее и кви ли не още неща но истината беше, че карах бързао за поройния дъжд който се изливаше на асфалта. За мой късмет се разминах на косъм от челен и щетите бяха минимални:

осуркани: фар, предна броня, задна броня

криви: престилка под калника

Счупени: стъклото на десния фар за мъгла

 

Още на следващия ден започнаха ремонтите:

 

cqs1260530342m.jpg

 

И няколко седмици по-късно колата излезе от сервиза така:

 

jdv1261228247z.jpg

 

Пернишкия парктроник беше пуснат на пазара, а на негово място беше монтиран истински със датчици в цвета на купето.

И разбирасе приготвения месец по-рано HID - 6000K (като разбирасе и фарчетата минаха и едно реглажче):

 

klz1261228199b.jpg

 

opt1261228227x.jpg

 

Няколко дни по-късно минах през едно сервизче за ауспуси да махна катализатора и се заиграх с едно накрайниче, което не искаше да се махне после :biggrin: :

 

klz1261402941y.jpg

 

Катализатора беше заместен от тръбичка със стандартния размер.

Около месец след това се отказах от ксенончето. Незнам дали заради "марката" но нещо не ми светеше добре и се върнах към добрия стар Osram.

Дойде време и за най-красивите джанти на с които е била колата: Autec Delos 17"/7,5J/ET43 бяха обути с 2 броя 215/45/17 Continetal sport contact 2 DOT**04 и 2 броя Vredestein Sportrac 205/40/17 DOT**07 (типичната астраджийска работа):

 

imgp1791.jpg

 

imgp1792.jpg

 

Уви въпреки новия си дот и многото грайфер, Вредещайните бяха в много лошо състояние и по-късно отидоха на казана, но за това по-късно.

 

Продължавам с малко снимки и инцидент номер 2:

 

imgp1814.jpg

 

imgp1817.jpg

 

imgp1819.jpg

 

imgp1820.jpg

 

Сдобих се и с модерните чистачки:

 

0714.jpg

 

месец по-късно някой също се сдоби с една модерна чистачка и сега аз карам със 2 различни :newsm69:

 

arx1264776061o.JPG

 

Понеже съм гениален и веднъж когато ми замръзнаха чистачките реших да ги потупам така във леденото стъкло за да им поизпада леда. Сами се сещате какво се случи...

 

bfi1266078917w.JPG

 

Не бързах да го сменям и за това покарах така известно време.

 

cqs1265819899u.jpg

 

opt1265819963f.jpg

 

klz1265819989v.jpg

 

rgh1265820085l.jpg

 

cqs1266513874y.jpg

 

rgh1266513929t.jpg

 

Малко по-късно се сдобих с Pioneer NO.2: 58000MP като идеята беше наистина качествения звук и илюминация в цвета на таблото. Ама той горкия беше доста лъскав:

 

arx1267134401f.JPG

 

... ама тя и цената му беше такава де... та малко по-късно смених и прозореца имаше 2 варианта: китайски или малко по-скъп испански. Понеже не плащах аз избрах испанския. За 2 - 3 часа в Кобра прозореца беше сменен с такъв 1:1 с моя. Само гражданската ми беше малко странна:

 

jdv1267134665s.JPG

 

... малко така за спомен имаше от стария прозорец.

И покрай махането на теглича и заигравките ми с дупките останали от него, освежих и пластмасите в багажника:

 

rgh1267134986s.JPG

 

rgh1267135015a.JPG

 

arx1267135162t.JPG

 

jdv1267135232n.JPG

 

... и разбира се изпрах кичето отдолу. Монтирах си и музиката от пасата. 12" Бошманче и едно малко тъндърче. На тях май нямам снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата и зима не премина безаварийно - Акомулатора и се предаде и за това и до сега си бръмча с една много читава Varta.

Монтирахме и абсолютно безполезното къпхолдърче:

 

opt1268232835i.jpg

 

Няколко дни по-късно и се сдобих с тия чудесийки:

 

cqs1268405405k.JPG

 

215/45/17 Continental SportContact 2 DOT**06

като за парите си много биващи и с доста грайфер. И разбира се още на следващия ден бях джантосан:

 

cqs1268493230l.JPG

 

jdv1269003734v.JPG

 

bwy1269425336b.JPG

 

017995209.jpg

 

017995211.jpg

 

017995213.jpg

 

017995216.jpg

 

На пролет и се възползвах от една супер промоцийка в Карфур:

 

018011684.jpg

 

018011685.jpg

 

018011687.jpg

 

Карах ги само месец 2, после ги метнах в гаража и накрая намериха място в Сеата.

 

018075144.jpg

 

018075146.jpg

 

018075147.jpg

 

018075148.jpg

 

018246020.jpg

 

018246050.jpg

 

Хоп и с новата маска:

 

018341802.jpg

 

а ето я и музичката:

 

018436967.jpg

 

018436972.jpg

 

>>>>

 

018436979.jpg

 

018436983.jpg

 

018436995.jpg

 

018437001.jpg

 

018708655.jpg

 

018708657.jpg

 

Окончателното решение за плеар дойде със:

 

019033531.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второто и обслужване, след първоначалното премина по този начин:

J&R:

 

019060718.jpg

 

019060727.jpg

 

019060725.jpg

 

019060721.jpg

 

019060731.jpg

 

>>>

 

019060714.jpg

 

019060715.jpg

 

019060717.jpg

 

Към края на пролетта от GB за BG потеглиха ето тези шукарийки:

 

019116274.jpg

 

Неизвестна марка. Единственото известно беше цената и това че свалят с 35/35.

Седмица по-късно вече бяха монтирани:

 

019217441.jpg

 

019217442.jpg

 

019217444.jpg

 

019217445.jpg

 

Оставих си я със стандартните амортесьори. Впечетленията ми:

- 35/35 на око се оказа 60/30

- возията стана брутална... на моменти ми се плачеше, но не защото беше ниска, напроив искаше ми се и отзад да клекне още, а защото подскачаше и друсаше много брутално

- хендлига се подобри значително, но пък за сметка на описаните по-горе неща.

 

>>>

 

019298897.jpg

 

019298929.jpg

 

019518940.jpg

 

Месец след това крушката на левия фар се предаде и реших да заложа на ксенонче. Този път обаче подмених и цялото осветление:

Габарити (1W SMD):

 

019548919.jpg

 

019548921.jpg

 

и 6000К:

 

019548924.jpg

 

Този път светлината беше доста по-доволна от предния път. После боцнах и едни диодчета в осветлението на номера:

 

019564540.jpg

 

>>>

 

019593724.jpg

 

Със сидействието на Цецо сдобихме Вектрата и с едно сенниче:

 

019633632.jpg

 

>>>

 

019673821.jpg

 

Подменихме и маншончетата на скоростния и ръчната, не че имаха кой знае каква голяма нужда (ръчната си беше перфектна) но определено със синьо и червено шевче си е по-гот.

 

019750047.jpg

 

019750046.jpg

 

После пристигнаха и някои аксесоарчета:

 

019848535.jpg

 

Някои веднага бяха метнати на колата:

 

019870210.jpg

 

Други бяха пратени заедно с маската и сенника за боичка, а вектрата за кратко беше във английска кожа:

 

019870213.jpg

 

019870217.jpg

 

След изминати около 15 000 км със този сетъп на окачването, реших окончателно да се върна към оригиналното. А и да се откажа от 17-ските. Просто нямаше как да им насмогвам на гуми. При положение, че трябваше да купувам 2 за отзад и 2 за отпред - защото след битка със родна дупка предна дясна беше със стабилна бабанка.

За това и като за начало се сдобих с тези грозни патета (Autec Type B 6,5X16 ET38):

 

020097361.jpg

 

И всичко това с тенденцията грозните патенца да станат лебедчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След новите сетъпи боцнахме и едно антирадарче:

 

products_23443_15424744043e1546989e98eae9353d526d1175e8c2.jpg

 

... и подмених меката връзка понеже се беше разхлопала:

 

020109987.jpg

 

Частите бяха готови след боичка и едно по едно монтаж:

 

020170622.jpg

 

020170627.jpg

 

и на първо време в багажника:

 

020170630.jpg

 

Това е последната хубава снимка на колата :tongue: :

 

020170633.jpg

 

Седмица по-късно вече бях махнал пружините и монтирал веждите:

 

020251562.jpg

 

020251525.jpg

 

020251498.jpg

 

Смених и задната линия, че и те се предадоха:

 

PIONEER-TS-G1301I.jpg

 

020251493.jpg

 

Боцнах и едно HID-че във фаровете за мъгла ( отново 6000K ):

 

020283558.jpg

 

Отново се доверих на добрия стар LLumar ч гама преди няй-тъмното:

 

020315858.jpg

 

020315859.jpg

 

Оправихме нещата и с оранжевите мигачи:

 

020518014.jpg

after:

020517768.jpg

 

>>>

 

020517783.jpg

 

020517793.jpg

 

020517800.jpg

 

020541382.jpg

 

020541384.jpg

 

020541385.jpg

 

020541387.jpg

 

020541388.jpg

 

020541910.jpg

 

Фолирах и колонките:

 

020582253.jpg

 

>>>

 

020739124.jpg

 

020751751.jpg

 

020751752.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След централния плафон боцнах и 3 LED диодни крушки във плафончеата на задните врати и в плафоните във вратите:

 

020832681.jpg

 

020821522.jpg

 

020821520.jpg

 

020821521.jpg

 

Сдобих се с една много голяма мания:

 

dsc03991g.jpg

 

Цъкнах и едно клипче да се чуя как стоят нещата с филтърчето:

 

 

Взех си и една стойка (имитацийка на карбон) за уредчето:

 

e6b3ac9a2a05f4688138119f89f9c8fa.jpg

 

>>>

 

020931298.jpg

 

020931302.jpg

 

021042673.jpg

 

021080836.jpg

 

021112814.jpg

 

021112795.jpg

 

минахме на зимния сетъп:

 

021112792.jpg

 

и темпоматчето:

 

021112794.jpg

 

Броните минаха на още една боя няколко месеца след удара заради тези чудесийки:

 

021197015.jpg

 

021197017.jpg

 

след боя:

 

021362872.jpg

 

021362876.jpg

 

Оппаааа:

 

021362961.jpg

 

>>>

 

021254079.jpg

 

021254073.jpg

 

021254067.jpg

 

Ето как приключих и с последната емблемка по колата:

 

021377382.jpg

 

Някакви въртележки тукаа.... и останах без джанти:

 

021402252.jpg

 

021402253.jpg

 

021402262.jpg

 

021402266.jpg

 

И мушнах и аз едно осветление в краката:

 

021552512.jpg

 

Малко по-късно минах прз едно известно бургаско сервизче за ауспуси. Махнах всички гърнета и сложих едно резонаторче на Vito и понаместих хубаво гърнетата и накрайника:

 

021568066.jpg

 

ето какво се получи:

 

 

В последствие се отказах от уредчето и беше продадено заедно със стойката.

Редактирано от Jelqzkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След монтажа на новата изпускателна схема, минах през Vrperformance за едно ремапче. След него неможах да си позная колата. Доста съм доволен.

 

>>>

 

021711929.jpg

 

021711931.jpg

 

021711933.jpg

 

След което нещо ми се беше случило на главата, защото започнах да събирам някакви музиканли компоненти които мислех да натъпча в багажника:

 

1F:

 

021765774.jpg

 

>>>

 

021765770.jpg

 

Апък с това нещо:

 

021775515.jpg

 

... започна сагата - интериорно осветление, която продължи месец и малко и ми отне доста време и нерви.

 

>>>

 

021775512.jpg

 

021775513.jpg

 

021775511.jpg

 

Ground Zero GZTC 2165T :

 

021781338.jpg

 

И новите джанти:

 

021806657.jpg

 

021806668.jpg

 

Малко след като взех тези джанти избачках и едни гуми: Firenza ST-08 DOT1910. 205/55/16 за летните джанти :P но в суматохата по пренасянето им пропуснах да ги снимам.

После барнах и новото амп-че:

 

022000954.jpg

 

Оправих и TID-a, така че да изписва датата при включено радио:

 

022032194.jpg

 

... и след като гумените постелки се прокъсаха реших да метна и аз едни легени:

 

022032183.jpg

 

022032190.jpg

 

... от които бях доста доволен първите 2 месеца, след което се скъсаха.

... и завършеното интериорно осветление:

 

022032212.jpg

 

022032200.jpg

 

Ето с какво и IGNEV удари едно рамо:

 

1294647845_ubab5557_P1010123.JPG

 

Проекта беше готов, оставше да ги оставя при бояджията да ги пръсне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейтите по музиката продължиха:

 

2Х10" бандпас мисля, че бяха 3 по 30 литра

 

022094424.jpg

 

А говорителите бяха 4 омови (редки) говорители на Монакор:

 

022094425.jpg

 

и кабелчето беше готово (10 квадрата), заедно с една мощна клема и бушон 70А оставаше ми само разпределителя:

 

022117990.jpg

 

А тук влязохме в генгстъ серията:

 

022117967.jpg

 

022117965.jpg

 

022117970.jpg

 

022117976.jpg

 

022117982.jpg

 

Оп басбокса сглобен:

 

022117987.jpg

 

и със лека заигравка със осветлението:

 

022117989.jpg

 

>>>

 

022118070.jpg

 

022146097.jpg

 

 

 

По едно време отново се бях разровил за ирмшър пружини и ми изпадна ендо стрът бар-че:

 

022215338.jpg

 

>>>

 

022365131.jpg

 

022365135.jpg

 

После започна една здрава заигравка със светлините, която започна с махането на ксенона:

 

022381592.jpg

 

022381603.jpg

 

022381616.jpg

 

022381619.jpg

 

Фланци за предните врати:

 

022492371.jpg

 

>>>

 

022547324.jpg

 

Тука малко ремонти, хахаха

 

022724727.jpg

 

>>>

 

022724781.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След затъмняването реших да мина на втори левъл с фарчетата:

 

022810681.jpg

 

022810683.jpg

 

022815233.jpg

 

Няква чистка на J&R-a

 

022825179.jpg

 

022825174.jpg

 

022825175.jpg

 

После дойде време да минем и на летните гуми, най-после, едва ги дочаках....

 

022843543.jpg

 

022856232.jpg

 

022856244.jpg

 

022856236.jpg

 

022856245.jpg

 

022856274.jpg

 

022856265.jpg

 

022856263.jpg

 

022856253.jpg

 

Дойде време за още една смяна на масло. Този път заложих на:

 

1287940729_131814151_1-12-bidons-neufs-dhuile-IGOL-Process-B4-10W-40-Nice-ouest-1287940729.jpg

 

... и докато беше на канала, реших да цъкна и една снимка на генерацията:

 

022897752.jpg

 

022897744.jpg

 

022897747.jpg

 

022897749.jpg

 

След маслото филтрите:

 

022975120.jpg

 

022975118.jpg

 

Заедно с новото боксче сложих и предна линия на Pioneer:

 

023003043.jpg

 

и лека изолацийка:

 

023003008.jpg

 

023003001.jpg

 

023082207.jpg

 

023082208.jpg

 

023156729.jpg

 

023156736.jpg

 

023177044.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй-като колата беше общо взето завършена, започнаха да се добавят само дребни нещица като:

липсващата дръжка за сваляне на капака на багажника:

 

023272975.jpg

 

Трети стоп, който реално остана скрит от сенника:

 

023272977.jpg

 

023272979.jpg

 

Открих и няколко снимки от монтажа на червените пружини:

 

viu1320302953u.jpg

 

jdv1320302974k.jpg

 

arx1320302997d.jpg

 

rgh1320303017z.jpg

 

klz1320303039x.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

023467836.jpg

 

023467842.jpg

 

Поредното решение за фаровете за мъгла: 82 SMD:

 

023517780.jpg

 

После "бучнах" и Лип спойлерчето:

 

023733202.jpg

 

023733203.jpg

 

023751576.jpg

 

023751578.jpg

 

023781168.jpg

 

интересна работа се получи тука:

 

023818853.jpg

 

боичката не стана много добре и за това тези дни (половина година по-късно ще има повторение)

 

Започна и "обновяването" на зимните джнати и потготовката им за зимния сезон:

 

024003632-big.jpg

 

024003634-big.jpg

 

024003639-big.jpg

 

След новите фарчета следващия мега ъпдейт бяха ето тия красавци:

 

024217858-big.jpg

 

Ето и първите и снимки с монтирани фарове и окачване (тук е свалена сравнително малко)

 

024260997-big.jpg

 

и крайния резултат от репейнта на зимните джнати:

 

024260993-big.jpg

 

някакъв опит за еволюция:

 

024260992-big.jpg

 

024260995-big.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като съм привърженик на идеята, че истински марковите неща не лепват огромни логота по себе си минах на вода капака на мотора и го пръснах с черен мат. Ето ефектра:

 

024539529-big.jpg

 

>>>

 

024539483-big.jpg

 

024539490-big.jpg

 

024539497-big.jpg

 

024539507-big.jpg

 

024539537-big.jpg

 

024721924-big.jpg

 

След монтажа на окачването имах проблем със скъсаната резба на единия болт на предно ляво колело. Беше оправен, заедно със едно съвсем леко реглажче на мостовете.

Минахме и на нови, по-мощни диодни крушки за фаровете за мъгла.

 

024740231-big.jpg

 

Иначе Миро нещо рови тукааа... обадил му се е Уест Коуст :biggrin:

 

024740240-big.jpg

 

024740244-big.jpg

 

:moderator:

 

024740236-big.jpg

 

Голямо мерси за Миро за брилятно свършената работа:

 

024740250-big.jpg

 

024740262-big.jpg

 

а ето и какво направихме с остатъците:

 

024740225-big.jpg

 

024740254-big.jpg

 

024740258-big.jpg

 

>>>

 

024740264-big.jpg

 

024740233-big.jpg

 

024912014-big.jpg

 

Понеже съм голям фен на диодните дневни светлини ми изпадна един комплект и ги боднах на предната броня:

 

 

Car-LED-Daytime-Running-Light-Drl-8-0-5W-2-.jpg

 

025068368-big.jpg

 

025068365-big.jpg

 

025068362-big.jpg

 

И малко снимки от разходката из Родопите:

 

025068377-big.jpg

 

025068382-big.jpg

 

025068390-big.jpg

 

025068403-big.jpg

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×