Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Решилисте че  вие време за по-мощна кола  :devil: Ех супер но си я харасвам моята или съм вложил доста парички в интериор металик боя  или пък съм подменил цялото окачване -демек колата е отлична и стегната.Да кажем че колата е в перфектно техничиско състояние :)

Знаете че сте дали сумати парички да се доведе до това състояние горе доле винаги е около 1500-2000 лв след като сме я взели нов внос.Както знаеме колата нов внос е перфектна-или така пише на табелата с която се продава :mhihi: :mhihi: :mhihi:Аз лично не съм срещал да НЕ пише всички са перфектни  :sad::mhihi:

Имаме например кола с 1,4 -1,4 16в -1,6-1,6 16в-1,8 и 1,8-16-2,0  двигатели колата си е идеално дори в пъти по -запазена от някоя бегачка и като двигател и като купе интериор по-простата причина че колата не се кара от млади хора и не купувана с цел да се кара на макс  ;)

Чувалисме че с чипове + спортен филтър и генерация се постигат някакво качване на коне-заблуда просто колата диша по хубаво и има малко повече аванс . Тези неща струват чип-150 лв генерация-250 лв филтър-100 лв =500 лв

За мен няма смисъл от това набутване пр-така направена астра 1,4 16 с чип филтър + генерация пак си пада от 1,6 16в сток  ;) къв е извода и 3 неща немогат да качат и 10 кс .А като си с чип трябва да караш с 98 -100 октанов бензин нищо друго.Иначе нови бутала и секменти  и ремонти и т.н готин филм  :mhihi:

Заделяш паричките и добавят още 1000 лв и вземах един хубав двигател-всеки сам си преценява аз избирам ХЕ

От тук следват въпросите ??

1.Ще станели двигателя в моето купе-Да без препряване и без проблеми ако твоя модел кола се е пройзвеждала серийно с по-голям двигател -Пример Астра се пройзвежда от двигатели с обем 1,4 до 2,0 кубика !Съответно ако имаш астра 1,4 без проблем се монтира 2,0 кубика.

 

2.Какво ми трябва към двигателя за да бъде безпроблемно монтирането- Цял двигател с всички датчици Електроника-Компютъра на колата при Опел е Мотроник +Инсталация на колата да е цяла + скоростна кутия към нея и полуоските+ тампони на двигателя важни са.

Всички тези неща Ви съветвам да вземете комплект -първо по-ефтино излиза 2 всичко е работило  сихронно :th_up:

 

3.Избор на майстор-Важно е да не се бърза. Да разпитате хора който са го правили и да ви дадат препоръки.

Като цени взависимост кой го прави е от -600 до 1000 лв. Става въпрос за примерите който давам смисъл на Астра да се сложи С20ХЕ а не например на Корса А или Б да се монтира С20ХЕ там има доста преправяне по ходова и коша !

Разликата в паричките най-вече идва от работата по инсталацията -Ако имаш цяла няма проблем но ако имаш прекъсната тук там и трябва да се преправя и да се допълва става сложно и сръдкаво .Важно да не се бърза и жиците да се поставят както трябва-гледайте да сте перфектни в инсталацията ще се спести време нерви тук прекъсва ту не  и т.н

 

Важни спестяващи средства примери ;)

1.Слагайте здрави тампони на двигателя не са скъпи и един път се монтират и без това сте ги свалили двигателя защото да се сменят се вади двигател а това е повечко пари

2. Докато е вън от коша сменете ангренажа +водна помпа за да не взимат после пари за смяна

3.Сложете си оригинален радиатор-смисъл то и от 1,4 кубика става но по-добре е да е от 2,0 кубика

4.Сменете гарнитурата на картерадоката е на земята мотора -ако е нужно.

5.Много важно вижте съединителя как е !!! Ако е за смяна сега не после да давате пари за смяна !!!!!!!!!!!!!!!

 

Всичко това става за 3 дена работа! Важно е да имате комплекта да не се налага тук да тарчита за това и онова-хаби се време и пари(бензин)

 

Няма нищо сложно.При Опел доста от нещата са еднакви !!!

От нещата който съм написъл човек може да спести например да не купува скорстна кутия ако има Ф-18 или Ф-16 стават безпроблем на С20ХЕ !!

Тампоните на двигателя на 2.0 16в Екотек Х20ХЕVа еднави със С20ХЕ

 

Полуоските на Ф-18 стават но  не са еднакви на Ф-20

 

Значи това са нещата реално с думи и цифри защота сметки без кръчмар не става !!Това се нещата с описаните по горе варианти НЕ става въпрос за --- Корса А и Б с С20ХЕ или Астра с С26ХЕ  там нещата са сложни и бая пара хвърчи но пък и резултатите са още по-добри!

 

Реално какви са плюсовете !

--Имате един истински тунинг проект

--Бърза кола

-- Положителна промяна

--Качествена кола на която може да се разчита

--Карате кола 150 кс а плащате застраховки и такси за 55 кс

--Хващате рибки по сфетофарите който си мислят я 1,4 ще го пръсна но  :devil:

-Осезаем ефект върху колата -положителен

-Собствен кеф

А особено в днешни дни ефтини двигатели и сумати познания и майстори

 

Минуси

-Трудна става регистрацията на новия двигател дори да има редовни документи -В КАТ като видя преде по талон е било 1,4  и сега 2,0 веднага ТЕхнотест а там плащаш като арабин!

 

Е това е  :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е касапа, и аз минах през този филм , и съм изключително доволен.Лично аз не направих като Касапа,  ми си взех цяла кола.Както и да е , не пиша това за моя реклама.Да поставим въпроса за кадет, там сложите ли НЕ/ХЕ не е зле да спънете гредите, че кадета няма магаре и става фал.Особено важен и механизма за скоростите който е на задния тампон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено това е темата, която ще следя с огромен интерес, понеже се подготвям за това приключение. :clap: :clap:

 

Та аз имам едни леки и бързи въпросчета (леки за тези дето разбират, за другите са пълна "мъгла" :mhihi:).

Аз лично вече съм се ориентирал към двигател. Първоначално се ориентирах към C25ХЕ, но прецених че в момента е излишно много пари да давам, пък и после ще ми е доста трудно откъм поддръжка. Затова окончателното ми решение е да сложа C20XE.

 

Моята кола е Опел Астра Ф Кабрио 1996 г. с C14SE двигател

Почвам с въпросите:

 

Окачване - то е ясно, че се подменя, но подробностите са интересни

 

1. Има ли разлика във носещата греда (магарето), носачите, шарнирите и кормилния механизъм от този на астра ГСи. Мога ли да мина само с подмяна на амортисьори и пружини(не е задължително в моя случай доколкото знам, но е препоръчително, поне амортисьорите).

 

2. Спирачките

- Подмяна на задните барабанни спирачки със дискове от астра ГСи. Тук съм чел, чел, чел и пак не разбрах дали трябва да се смени серво-усилвателя (онова кръглото под предния капак) с такъв от ГСи или няма проблем да бъда със моя серво-усилвател. Питам се това, защото моята все пак е доста по-тежка от обикновена ГСи.

- Подмяна на предните дискове от 236 мм на 256 мм от ГСи. Мога ли да мина само със закупуване на чисто нови дискове 256 и накладки за тях и хубави апарати "Second hand", т.е. има ли някаква разлика в предната главина при 256мм(ГСи) и 236мм(вс. др. модели надолу в гамата) и трябва ли да се сменя и тя. На мен лично ми се струва след доста взиране, че няма разлика, но не съм компетентен и не държа на мнението си.

- При сменени предни дискове и присадени задни, тогава вече няма ли да се наложи подмяна на сервото

 

Двигател и консумативи

 

1. Радиатор - Аз лично не видях външна разлика в моя и с такъв от ГСи. Нужна ли е подмяна все пак????

 

2. Ауспухова система - забелязвам, че каквото и да се говори за смяна на двигатели и всичко свързано с тях, се оказва, че какво и да се говори и изведнъж всичко приключва с изпускателния колектор. Ами назад??? Какво правим???? Моята система е от 1,4. То на тоя 2,0 направо ще му запуша задника с тая система назад. Какъв вътрешен диаметър на тръбата е нужен за 2,0 16в, за да върви наред и да не се задъхва. А и също така, лично мое предпочитание е, да имам резонаторно гърне по средата и отзад гърнето да не е куха права тръба, все пак тази кола няма да я ползвам за състезания и не искам да ми пърди постоянно на главата. респективно, че всички външни звуци влизат в моята кола, сякаш нямам таван :mhihi:

 

3. Горивна помпа - Сменя се, нали???

 

4. Връщам се на захвата и в частност магарето. Моето същото ли е като на ГСи. А ушите на купето

 

5. Странно, но моята скоростна кутия е от по-новите (Ф15) и съм я виждал само на по-новите модели като астра Г и вектра Б на мотор X16XEL, но след проучване забелязах, че се слага и на C14SE при Бертоне (Кабрио) модела. Не знам дали се слага на C14SE при хечбек, седан или комби.

та тази кутия възможна ли е за присадка или е несъвместина???

 

 

Друго в момента не мога да се сетя да питам. Ако има нещо ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачване няма да пипаш твоето е най-добро от всички Опели !!!!

Имаш добри амортесиори + страхотни пружини!!

 

Отзад за слагаш дискове :dontknow: кой знае каква разлика няма . По добре направи ревизия на барабаните с ориг. части от представителството!!!

 

Отпред задължително дискове +накладки +апарати на 256 см !! Може от Астра Калибра и Вектра .

Гледай дисковете накладките да си купиш орг . на Опел а не Брембо АТЕ и феродо

Сервото ако слагаш само отпред не го сменяш! Ако си от зад с дискове може!

Но пак ти казвам барабаните са добри !

Главините са еднакви

 

Щом ти е голям водния радиатор колкото на 2,0 куб го оставяш !

 

Бензинова помпа сменяш от ХЕ -твоята идва малка за дюзите

 

Генерация трябва да ти е на ф 55 - трябва ти само средно и крайно гърне на 55

 

скоростите твойте незнам нищо за тях дали стават :dontknow: може би да станат но се съмнявам. ф 16 ф 18 ф20 стават !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди няколко месеца изцяло си ревизирах барабанните спирачки, дадох един куп пари, чак ме е яд, не сложих дискове тогава. Както и да е, засега остава с барабани.

 

Харесаха ми едни дискове, които продаваха по другия форум, едни нарязани Брембо на 256. Те стават ли????? Накладките са лесни.

 

Оттук официално почвам да търся предни апарати за 256 мм дискове.

 

Барабаните до следващото им прееб*ване няма да ги пипам.

 

Продължавам да следя с интерес и ако се сетя ще питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , касапа има малко грешки, помпата ти бензиновата няма да я сменяш, тя си е за пълна инжекция и е същата като на ХЕ, сравни я по номера ако не вярваш.Магаре и всичко останало е същото , а кутията е различна - твоя мотор е с малкия блок, няма да съвпаднат болтовете трябва ти друга.Помпата спирачната и сервото караш с тези.А предвид , че ще сменяш кутията ти трябват и нови предни главини да съберат по-голямата полуоска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз преди няколко месеца изцяло си ревизирах барабанните спирачки, дадох един куп пари, чак ме е яд, не сложих дискове тогава. Както и да е, засега остава с барабани.

 

Харесаха ми едни дискове, които продаваха по другия форум, едни нарязани Брембо на 256. Те стават ли????? Накладките са лесни.

 

Оттук официално почвам да търся предни апарати за 256 мм дискове.

 

Барабаните до следващото им прееб*ване няма да ги пипам.

 

Продължавам да следя с интерес и ако се сетя ще питам.

 

Вземи си едни хубави маркови НОРМАЛНИ дискове и накладки- не се занимавай със "спорните"-

Нарязаните ядат накладки супер бързо, а надупчените започват да се пукат от дупките. Гарантирам ти, че колата ти ще спира добре и с нормални дискове на 256мм  :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния въпрос:

Добре, щом главините са същите, как така ще паснат по-дебелите(ако са по-дебели въобще) полуоски за Ф20 на старите главини??? Подразбрах, че ще е хубаво да се смени шенкела с лагера. Но като цяло не разбрах, кое как е захванато - шенкел с лагер ->главина или лагера е на главината или ала-бала. Май нещо не можаха да ми го обяснят много добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Поредния въпрос:

Добре, щом главините са същите, как така ще паснат по-дебелите(ако са по-дебели въобще) полуоски за Ф20 на старите главини??? Подразбрах, че ще е хубаво да се смени шенкела с лагера. Но като цяло не разбрах, кое как е захванато - шенкел с лагер ->главина или лагера е на главината или ала-бала. Май нещо не можаха да ми го обяснят много добре.

 

Сложиш ли кутия Ф20  твойте полуаски няма да паснат  и съотвено и главините !! Ще ти трябва полуоски + главини за ф20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно, но...както казах, днес се опита един дето уж разбира(бачка в сервиз за ходова част) да ми обяснява, че като сменя главината, трябва да сменя и шенкела, защото лагера бил на него. И пак не можах да го разбера, защото много усукано ми обясняваше. Та само смяна на главина със моя си шенкел или ще трябва и него да сменя???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отпред номера със спирачките е лесен, даже ако не бързаш аз съм намислил да махам 256 спирачките и да минавам на 280мм :). Процедурата е лесна и вече има дискове колкото искаш. Касапа е допуснал малка неточност - оригинални дискове опел няма има АТЕ :) просто те произвеждат и накладки и дискове че и апаратите. До колкото разбрах при майто малко проучване отпред пасват всякакви апарати от 236мм до 288мм. Проблема е че последните влизат само в 15-ки и то определени модели, но пък веднага ще разбереш как трябва да спира колата. Захвата е същия на 256мм, на 236мм и 282мм със сигурност. Последните са слагани на В6 и турбо колите опел до 95-та. след 95-та апаратите леко се променят и стават на 288мм дискове, до колкото разбрах също се хващат без преправяне, но докато не видя не вярвам :), но като се опарича ще пробвам задължително!

Дисковете на този размер 280мм ги има фабрично на 4х100, което обезмисля за няколко мм отгоре да се купуват нови 288 и да се дупчат на 4х100 от 5х110 щото стават много дупки все пак :). 280мм 4х100 и 60мм централен има дискове които са слагани на зафири, комбота и мериви, а сега на новите опели корса и астра с малки мотори които са на 4 болта. Дисковете въпреки по-големия централен отвор не бият при каране и спиране както бият такива джанти примерно, а и ако искате да е плътно всеки стругар може да направи втулки от 56.5мм на 60мм. Оригинални опел са 400лв двата, заместител има качествен при ники кар в адвенчър кар магазина от който си купих моите 256мм с нарези и перфорирани от които съм МНОГО доволен! 175лв са 2 диска на 280мм без нарези със бяха около 280лв.

Вариантите да се сложат от корадо дискове(почти 280мм са и са 4х100) не е много удачен понеже диска на корадо е много близък по площ с малкия диск на 256мм и накладките на 256мм го покриват почти целия, докато на 280мм диска на опел може спокойно да се ползват големите накладки които покриват целия диск и площа е значително по-голяма.

 

  Разликата в системата на спирачките на 256мм и 282мм като обем е единствено цилиндърчетата на апаратите което значи че не е задължително и спирачна помпа да се взема от големите.

За дисковете отзад - има голяма разлика и имайки предвид че ще караш да спира един от тежките опели според мен заложи на 280мм отпред и 261мм(оригинални ГСИ) отзад дискове ;).

 

Относно дисковете с нарези и перфорации съм ти говорил вече на живо ще кажа и тук, много зависи какви са. Точно тези дето съм пазарил псоледно съм много доволен от тях. Съжалявам че взех текстар накладки само спират, но ядат дисковете вместо обратното. Трябваше да издиря АТЕ! Перфорацията отвежда газовете образувани от накладките при загряване(от които се и получава газовия джоб който ни прецаква като спираме продължително и прегреем спирачките), нарезите отнемат запечения слой и така винаги имаме прясна накладка и диск в контакт. Ефекта е добър, но опита ми с брембо макс ме докара до извода че не са ги измислили хич тия дискове - много дълбоки и големи нарези и има много вибрации. При тези които ползвам сега има само шум от дупките и въздуха който минава през тях при висока скорост. Другото което е брембовците се кривят а отзивите за тези от адвенчър кар-а са добри. Има и скъпа серия на брембо(карбон нещо си) ама там става дума за доста пари и оказва се излишни защото на цената на дискове и хубави накладки плюс малко лев още от интернет можеш да си докараш приличен тунинг кит на дискове накладки и апарати на тунинг фирма които ще те спират къде къде... примерно ако намериш на Шопов темата за ралиджийката дето подготви последната, дисковете едвам влизаха в 15-ка.

 

Ами по спирането това е което знам и се надявам да съм помогнал.

 

Провери и сервото същото ли е, мисля че понеже ти е фейска трябва да е като на ГСИ-тата. Скоростната ти кутия няма да носи ХЕ дори да успееш да я натаманиш. Избора ти се свежда до Ф16 и Ф20, първата я търси от карбураторна аскона или вектра с 20НЕ. Здрави са и евтини по моргите и ги има и са много идентични с 20-ката. Плюс това 16-ката се води драгаджийка понеже доста хора я предпочитат за 400м. Съединител ще си трябва нов или много запазен, ако е втора ръка нека е LUK ако е нов VALEO made in korea(питай касапа) или пак LUK ;) като даваш дай за нещо добро. Ако имаш късмет ще минеш без усложнения и ще попаднеш на читава моторетка. Ми за това се сещам за сега.

 

По окачването ГСИ пружините трябва да стават после едни обикновени аморти газови и си ти. Все пак ще караш 150 коня не е желателно да се люшкаш по завоите. Даже ако оскубеш някой ГСИ няма да е лошо за повечето неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симба, имай ме предвид като правиш интервенция, може да се договорим за 256-ките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за спирачките май трябваше да направим отделна тема  :?: защото от това се почва, тъй като е най важно за сигурноста ни и на околните.

искам да добавя : дискове отзад има смисъл - който иска да се убеди идвам на среща с дизеловата астра да прбва как спира екстремно от 160 до 60 например.

Отзад е със сменен цял заден мост от GSI , нови спирачни мъркучи 4бр и Ferodo Racing Brake Fluid dot 5.1.

Ето едно линкче където е написано всичко за спирачките и за ъпгрейда на предни и задни, обърни внимание на "288mm Disc Conversion kit" на 4Х100.

http://www.courtenaysport.co.uk/index.php?...oc&docId=44

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Симба, имай ме предвид като правиш интервенция, може да се договорим за 256-ките

willy си ги е заплюл :)

 

ПС по-рано от февруари няма да е а нови в този им вид са по 230лв двата диска има и по 120лв без нарези и перфорации, но същия материал. Доволно добри са.

 

ПС2 за генерацията, до колкото знам има ХЕ-та на 45мм от завода има и на 50мм, екошпека ми е 45мм, значи едни 50мм са добре спорад мен за ХЕ, 55 ако ще има доработки ;). Гърнета - задължителни са иначе не става за каране, особено както върви в обороти... и нямаш таван :D. Колкото по-големи и тихи толкова по-добре, ще слушаш само приятното ръмжене в купето идващо отпред а не дрънчене и паткане отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така колеги имам от 1 месец опел корса 1.2 И ,та мисля да го стегна с една хубава боица след което малко брони стопчета ... ксенон прагове ... след което там ми е запитване да правя окачването ... както си е реда ... и накрая двиагтеля ... просто питам дали пурво да го наглася отвун и после окачването ... или обратното окачването и после бторните ... и др непта ... макар че си е с добро окачване за сега ... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен поне първо спирачки мотор окачване и накрая брони но ти си решаваш

преди да се направи една кола да върви трябва първо да спира :eusa_naughty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сажалявам че ви прекъсвам интересната тема за спирачките, но съм нов и искам да попитам....някои може ли да ми помогне относно моя мотор....!

Имам Кадет 1.6 моно C16NZ (мисля че е такъв)

Имам няколко въпроса...!

1. Каде да ги намеря тия съкращения по мотора ми или в интернет: C16NZ, C16SE, C20NE

2. Какъв модел е моя мотор в крайна сметка! (1.6 моно от 1989г.)

3. Въобще нещо може ли да се направи по него, поне малко от малко да го пипна докато си събера парите за Астра!

Общо взето е това!

Големи благодарности ако някои ми помогне!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоят мотор на колата може да го видиш в големият талон - първите 5 знака са от номера на двигателя.

 

Ето повече информация по първият ти въпрос: http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?showtopic=17

 

Нека по другите питания да пуснеш тема за това какво очакваш и какво искаш с колата си относно "пипването" ... понеже тази тема е различна от това което питаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е замряла и доста хора си насмениха моторите, но аз продължавам ад чета и да се образовам, както и да сменям работи по колата и доста работи накупих, смених и все повече се приближавам до заветния момент в който ще подкарам нещо по-голямо под капака

 

И понеже съм задал доста въпроси във втория пост ще си отговоря на себе си... Основно става въпрос за Астра

 

Окачване

 

1. Магарето няма разлика при всички астри... Само при първите астри с 1,4mi и 1,7Д магарето е малко по-различно и ще се наложи да се вземе нормалното магаре

 

Носачи, шарнири, кормилни рейки и щанги нямат разлика.

 

Разлика има в реактивната щанга - при малките мотори 1,4 и 1,6 е Ф18 мм, а при големите 1,8 , 2,0 и 1,7 дизелите е Ф22 мм.

 

Астрите GSI и Вектра Gt имат втора допълнителна реактивна щанга на задния мост, която е желателно да се сложи на обикновения заден мост (който е същия като обикновения, с изключение на този на астра 1,4 моно, който няма готови дупки за тази щанга) ... Мост от Вектра ГТ става на Астра, обратното не знам, би трябвало да може, но Вектровия е по-корав

 

Амортисьори и пружини е желателно да се сложат такива поне от Астра GSi, както и всяко едно друго спортно окачване върши работа. Кабриолетите са с идентично на GSi окачване (аморти и пружини), освен задните пружини, които са подсилени и са най-добри от всички оригинални пружини за Астра

 

 

2. Спирачки

- Подмяната на задните спирачки от барабанни на дискови не е задължително, но е препоръчително и желателно

- Подмяната на предните спирачки е Задължително с поне 256 мм от Астра/Вектра/Калибра (еднакви са апаратите)

Подмяната е т.нар. Plug &Play - Сваляш старото, слагаш новото

 

3. Серво с помпа

Ако колата е с малкото серво и помпа и се сложат предни големи дискове 256 мм и се оставят задните барабани, няма проблем

При подмяна на предни дискове и барабани със задни дискове е желателно да е с голямото серво и голямата помпа. И малките вършат работа, но педала е по-нечуствителен

 

 

ДВигател и периферия

 

1. Радиатор

 

Три модела са - малък и два големи (единия е за дизел)... Всичките вършат работа, но е препоръчително и желателно да е с големия заради двете степени на перката

 

 

2. Ауспухова система

Честно казано не съм много добре запознат все още, но след ровене в каталога на магазин за авточасти ми направи впечатление, че за всички бензинови астри, средното и крайното гърне са с едни и същи каталожни номера за всичките мотори, а средното гърне си идва с тръбите. Което по пътя на логиката ме довежда до извода, че всичките бензинови са с някакъв усреднен вариант около 50мм. Така, че с подмяна на изпускателя и вързването му към настоящата ауспухова система, поне за начало би трябвало да свърши работа

 

3. Бензинова помпа -

 

Два модела са - за моноинжекцион и за пълен инжекцион

 

Ако колата е с моно, сменя се с такава за пълен инжекцион

 

4. Захват на мотора - Добре е новия мотор да е с неговите си тампони

 

5. Скоростна кутия

 

Двигатели 1,4 и 1,6 са с малкия блок и са с кутии за малкия блок - F10, F13CR, F13WR, F15 и F17. МИсля, че има и мотор 1,6 с големия блок, но не знам точно кой е. Тези кутии са с тънки полуоски и искат главини с лагер за тънка полуоска.

 

 

Двигатели 1,7D, TD и TDS, както и 1,8, 2,0, 2,2 , както и V6 моторите 2,5, 2,6, 3,0 и 3,2 (последните два са от Омега, но и на тях стават тези кутии) са с кутии за големия блок F16CR, F16WR, F18, F18+, F20, F23, F25 и 6 скоростната F28

тези кутии са с дебели полуоски и искат галвини с лагер за дебела полуоска.

 

 

 

П.п. Ако съм объркал нещо, търпя критика :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията е на 45мм или поне моята е на толкова :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш "NE", може да оставиш старата кутия( F-13 или F-15). Слага се маховик от 1.6mi например, с малко преправяне и кутията пасва.Съединителя тогава е от малките.Ако може да се сложи ( а мисля,че може но не съм сигурен) колянов вал от "NE" на "ХЕ", можe да направиш "ХЕ" с кутия F-13. Тогава си оставяш твойта си кутия,полуоски и главини. Аз в момента съм 20SEH и кутия Ф-13. По тоя повод някой знае ли и да е сигурен , дали става колянов вал от C20NЕ на C20XE???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към това всичкото което си изброил Ванко бих добавил че се сменят и предните макферсони или само главиние с нови лагери понеже моторите под 1.8 става дума за 1.4 и 1.6 са с малките карета съответно неможеш да сложиш полуоската с голямото каре в шлиците на главината на макферсона с малките шлици от мотор 1.4 или 1.6 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да попитам нещо зали може на макферсон от 1,3 да се сменят лагерите и главините с такива за големите полуоски. Става съпрос за кадетт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да смениш кутията,полуоските и чак тогава главините и лагерите,но за какво ти е тази операция,освен ако не сменяш двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги интересува ме за астра ф с дизелов двигател ако искам да сложа бензинов каква е хамалогията аз нетърся мощност просто искам бензинова кола а пък купето си ми харесва мисля за двигател ц16нз или ц18нз...

съмненията са ми : скоростната кутия и инсталацията на купето ще паснат ли....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×