Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
docenta

Въпрос относно настройка газова уредба

Recommended Posts

Така проблема ми е следния:

Тихите ми обороти не са ми много тихи осеща се, че оборотите са повече отколкото трябва да бъдат, вследствие на което при градско разхода ми скача на 12-13 а преди не беше повече от 9. При извънградско разхода си ми е около 7.

 

Незнам дали има връзка но от време на време при спиране или при изключване от скорост коалта гасне. Не се случва често но когато започне да го прави е много досадно защото гасне на всяко кръстовище.

 

Та въпроса ми е как да си намаля тихите обороти за да ми падне разхода?

Ако може някой да даде обяснение от типа: завърти винт 1 докато......после винт 2.......защото нямам идея как се казват двата винта. Намирам обяснения, но се говори за някакви тройници....пък аз нямам идея кое ми е тройника ако въобще имам.

 

Прилагам снимка на изпарителя с номерирани винтовете и линк с модела изпарител

 

Модел на изпарителя

 

1235907764_qduw6508_izparitel.JPG

 

Благодаря предварително, надявам се темата да е полезна и за други колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на първо време си смени въздушния филтър без да пипаш настройката

когато се зацапа филтъра започва да смуче повече газ и е нормално да ти се вдигне разхода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

имам подобен проблем, който е описал колегата, с малката разлика, че колата не гасне, но оборотите са високи. Използвам следния изпарител:

 

Stargas_Vaporizer.jpg

 

 

Ще съм ви много благодарен, ако някой ми помогне/разясни как да регулирам оборотите и за какво точно е вентила от номер 2 на снимката.

 

 

Поздрави,

 

Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Gooner8 - с голямо закъснение виждам темата, но все пак ...

№ 2 е пробка за източване на утайките. № 1 е точно винта за празен ход. Ако си сигурен, че проблемът с оборотите е само от настройките на изпарителя, то по времето, когато бях с такъв на Астра Ф с двигател C16NZ, правех следното: на извънградско я настъпвам на 4-та предавка и виждам каква скорост вдига. Спирам и я настройвам от тройника - идеята е при скорост около 140-150 на 4-та да започне да се чува нещо като бучене, да не ѝ достига гориво. След като определя колко да върви (и гори съответно) си настройвам празния ход от винт 1. За целта обаче имам ламбда монитор (става и с мултицет, но реагира бавно). Та по показанията на този монитор си правя сместа на празен ход леко по-богата - 0,7 - 0,75 волта. Това за по-гладка работа на двигателя при включени консуматори. И така...

Иначе този изпарител си е чук - няколко години бях с него, палех на газ от раз и в най-големия студ. Проблемите започват обаче след като веднъж се сменят мембраните. Ако обаче го щадиш и в студа си палиш на бензин докато позагрее, оригиналните мембрани ще изкарат доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×