Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
andrian andreev

Турбиниране на х20хеv

Recommended Posts

Здравйте. Разгледах раздела силов тунинг и не видях такава тема, затова правя нова. Значи да питам възможно ли е и как xev-a има 10.8:1 степен на сгъстяване не е много благоприятно но да речем с по-дебела гарнитура и само хубаво гориво дали ще прави детонации. Другото какви части ще трябват аз се сещам за самия компресор, колектори нови кулер предполагам ще трява да се бутне охладителната и мазилната уредба и като цяло ще се получили нещо. Поздрави :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях написал доста дълъг пост, но понеже стана доста хейтващ ще го съкратя в едно изречение-> отиди да провериш колко струват *единствено* турбо пътищата в магазина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ечи гледам ги барабаар с кулера са ~500lv

+ поне, казвам ПОНЕ 1000 лева за турбина, а не за вентилаторче. :biggrin:

 

п.п. и само за протокола, на мойта печка, турбото го има за 600 лева ново, смятай ти за да имаш вървяща кола, колко тряа се бръкнеш за ново турбаланче. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми електрониката,дюзи и колко мислиш,че ще издържи с твоите карантии :wooow: Дано си се надъхал ама ще се вкараш в голям филм :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в никакъв случай това не става със малко пари. Т3/Т4 за 250 долара?хмм много евтина ми се вижда... Може би ще иска и рециклиране турбото.. Сега да не кажеш тоя Колега ми говори да не се захващам.. Не, напротив, но просто ти казвам за непредвидени разходи.. :blush: Успех с проекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ми е ястно че ако не са ковани бутала, трябва да сменя тези и сегментите да сложа 2 гарнитури с ламаринена такава между тях, ястно ми е че ако не сменя съединителя този ще изпуши, електрониката също трябва да се смени, просто очаках някой да пише например аз турбинирах х20хев и х18хе стана еди как си с толкоз пари с такива резултати просто да знам че е възможно пък и с това турбо не се целя към 500конски сили нито състезания просто да живне на ниво в6 или ц20лет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ниво В6 да живне не ти е необходимо турбо...Едни спортни валове,Всмукател,Изпускател 4-2-1,портване на глава и дросел. Накрая ремап и имаш 160-170 кончета с които може да препарираш едно X25Xe без проблем! :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти точен отговор на твоя въпрос click-me.gif

избираш каквото ти трябва като компоненти и получаваш цена :th_up:

И ето резултата ;

 

x20xev_turbo_kit.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги :wave: . Ще видим финансовата възможжност и дали изобщо ще се започва проекта. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен помисли много сериозно над думите на milcho2005. С турбо-то ще се вкараш в голям филм според мен. :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре да речем с едни макс. 1000лв мога ли да я направя на ниво в6 тези спортни(по-остри) валове едвали са ефтини портването на главата мисля че беше 250лв за моята че бях звънял чип тунинга на 160лв ми казаха изпускател от хе 90лв всукателен там вече знам че са страшно скъпи. ако знаете цени кажете

Редактирано от andrian andreev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има всичко като цени и колко реално коне добавяш с всеки един мод click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то май ще е по добре да си купиш В6 .Поне ще е оригинално и няма да се чудиш ще издаржат ли буталата или там гарнитури и др. простотии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

milcho2005 ти е дал правилна насока , ако искаш да извлечеш максимума от мотора без драстични промени :th_up: ще добавя задължителните :

- спортни свещи с иридиум връх около 120лв ,

- нови кабели също около 120 лв може и спортни за повечко пари

- нов панелен спортен филтър около 110 лв сза K&N или направо система с конусен филтър - Cold Air Intake Systems оклоло 260 $ без доставка.

- олекотен маховик на цена около 180 паунда без доставката

Желателно е да смениш запалителния модул с нов тъй като твоя най вероятно е уморен , ламбда сондата се сменя на всеки 100 000 км накратко всичко останало трябва да е топ кондиция за да постигнеш сериозен резултат. Колектора ако ще преправян от XE в най добрия случай около 150лв до 200лв че на вектрата е по тегаво с мястото за разлика от астрата. За нов поне 200 евра и то на промоция иначе от 250 нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тук има всичко като цени и колко реално коне добавяш с всеки един мод click-me.gif

Tuning Packages for 2.0 XEV engines

 

Suitable for X20XEV engines - Astra G, Vectra B, Cavalier, Calibra

CS Stage 1

мисля, че е напълно достатъчно + качествено гориво защото последно време се осеща осезаемо къде кръщават с водица и къде кръщават повече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една идея по бързо работеща спортна електроника с възможности за настройки click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×